czwartek, 6 czerwca 2019

Gwiazda...

Hey!


Ahhh, w końcu mogę zasiąść przed pustą kartą blogera. Myślę, że niebawem biel zostanie przełamana czernią kolejnych słów. Dzisiejszy dzień rozpoczęłam równie pracowicie co wczorajszy. Oprócz przygotowywania kolejnych postów staram się jak najwięcej czasu spędzać na świeżym powietrzu w zaciszu mojego ogrodu bądź sadu. Jak to wiosną-latem bywa na podwórzu jest co robić, a Ja chętnie podejmuje się kolejnych zajęć. Koszenie trawy, pielęgnacja kwiatów bądź podlewanie warzyw w tunelu - istna przyjemność dla oczu i ducha. 
Przesiadywanie całymi dniami przed telewizorem bądź laptopem z pewnością mnie nie dotyczy he he






Zdjęcia wypełniające dzisiejszą notkę zostały zrobione podczas poniedziałkowych zakupów. Cieszę się, że ponownie udało mi się przemycić choć troszkę miejskiego stylu z powiewem naturalnego krajobrazu. Bardzo sobie cenię zieleń na fotografiach. Takie zdjęcia z pewnością będą wypełniać moją stronę, a że zieleni obecnie nie brakuje to nie widzę żadnych przeciwwskazań. Jak widzicie korzystam z piękna naszego krajobrazu póki matka natura daje takie możliwości. A takich jest wiele, kwitnące kwiaty, efektowne drzewa i krzewy - od wyboru do koloru; dosłownie!







SHIRT Z DŁUGIM RĘKAWEM (KLIK)


Tworząc swoje dość luzackie zestawienie po raz kolejny sięgnęłam po cudowną rzecz z asortymentu www.bonprix.pl
Mogę Wam zdradzić, że już nie jestem zauroczona ofertą marki... popadłam za to bez pamięci i zauroczenie przeobraziło się w bezgraniczną miłość. No cóż, tak to w życiu bywa, przed takimi uczuciami nie jesteśmy w stanie się ustrzec :D
W pierwszym poście z serii zaprezentowałam koronkową sukieneczkę. Zainteresowanych nadrobieniem czytelniczych zaległości zapraszam do wpisu - Potrójny czas koronki...

W czwartkowe po południe pragnę pochwalić się shirtem z długim rękawem z kolekcji bbc selection. Dość gruby materiał to połączenie 95% bawełny i 5% elastyny. Bluzeczka jest idealna na chłodniejsze dni - założona na top, bądź w cieplejsze założona bezpośrednio na ciało. Jako, że w poniedziałek było dość upalnie skorzystałam z drugiej opcji. 
Głęboki, okrągły dekolt dodaje dodatkowego komfortu pozwalając jednocześnie na wyeksponowanie delikatnej biżuterii.
Na plus należy wyróżnić rzetelną rozmiarówkę, w moim przypadku 36/38 układa się tak jak tego oczekuje.


Jedyne nad czym ubolewam to obecny brak ciemnoczerwono-czarnej wersji kolorystycznej. Osoby pragnące wprowadzić do swojej kolekcji troszkę koloru mogą obejść się "ze smakiem" Mam nadzieje, że oferta zostanie wzbogacona o wyrazistą czerwień, a na ten moment dostępne są takie połączenie jak: czarno-biały, jasnoszary melanż - czarny, biel wełny - beżowoszary. Klasyczne i stonowane barwy z pewnością znajdą i swoich zwolenników. Ja zapragnęłam koloru, choć czarno-biała wersja również znalazła by u mnie należne miejsce.
Mocno zaakcentowany nadruk i ozdobiona koralikami gwiazda bez wątpienia przykuwa spojrzenie.

Ps. W pierwszej współpracy wybrałam wręcz identyczny model pod względem kroju i materiału. Dowodząc zamieszczam odnośnik do posta - Równowaga i szaleństwo... Decydując się na kolejną bluzkę w tym stylu wiedziałam czego się spodziewać. Fakt, że udało mi się wyodrębnić takie pewniaki upewnia mnie, że warto zaufać marce. 





ZAPRASZAM - www.bonprix.pl



Dobrze kochani lecę przejrzeć nowości na Waszych stronach. Pa! Pa!



1. Jak tam Wasze humorki? Koniecznie napiszcie coś od siebie!
2. Co sądzicie o tak luzackich zestawieniach?
3. Jaka barwa przeważa w Waszej kolekcji odzieży?




27 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz, no i jaka piękna pogoda<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, tak naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie za ciepło Ci w takiej stylizacji? :o
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba bym się ugotowała w takiej stylizacji! Jednakże bardzo ładnie wyglądasz! Zazwyczaj kupuje ubrania w kolorach pudrowego różu, rażące:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest tak gorąco że tylko wychodzić na zewnątrz i łapać promienie słońca! Jest taka gorąco że można nawet pojechać nad jezioro :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Wygoda I luz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna bluzka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez ostatnio mam problem z regularnością wpisów na blogu :) piękny post , a stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna bluzka, jednak ja wolę kolory białe i czarne.. tak wygląda moja szafa.. :D
    Pozdrawiam, Weronika.
    https://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki styl to jak najbardziej moje klimaty, odkąd mała przyszła na świat tylko luz i wygoda :)

    Też jestem tą lubiącą buszować w ogrodzie, jakoś nie rajcuje mnie bezczynne leżenie czy siedzenie :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzka jak i cała stylizacja :) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Te okulary sliczne ! ^_^
    Ladne zestawienie, bluzka pasuje do spodni:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja-
    lubię markę Bon Prix.
    Pogoda Ci sprzyjała jak widać👍👌

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo często nosze takie stylizacje-proste i wygodne! Na co dzień akurat :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No w tej stylizacji wyglądasz jak prawdziwa gwiazda ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeglądałam ostatnio asortyment tego sklepu i myślę, ze każdy znajdzie tam coś dla siebie! W mojej szafie brakuje tego typu kolorków, zdecydowanie stawiam na minimalizm - czerń, biel i szarość. Bardzo ładnie wyglądasz :) Kliknęłam w linki!
    Pozdrawiam ,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  20. Pogoda dopisuje lubię spędzać czas na świeżym powietrzu, bluzka super pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właśnie nie lubie koszulek z długim rękawem, ale ta mi się podoba - no i ta gwiazda, robi całą robotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Natura jest piękna i daje motywację. Piękny shirt taki wiosenny :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj ja też tak mam ,że podczas takiej pogody ciężko mi siedzieć w domu 😀
    Świetnie wyglądasz kochana 😘
    Lubię takie luźne zestawienia, czasami wystarczy dodać kilka elementów i stylizacja zyskuje inny charakter 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama teraz spędzam dużo czasu w ogrodzie. Większość czynności wykonuję z roczną córką, więc często trwa to kilka razy dłużej. :D
    https://zakrecona-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥