niedziela, 17 marca 2019

Równowaga i szaleństwo...

Hey!


Niedzielny wieczór to idealna pora na zamieszczenie kolejnej notki. W ostatnim czasie na moim blogu panuje wszelaka różnorodność. Bywały momenty kiedy szereg postów dotyczył zagadnień kosmetycznych bądź tylko i wyłącznie proponowanych stylizacji. Obecnie odnajduję idealną równowagę pomiędzy kilkoma najbardziej lubianymi seriami i to mnie satysfakcjonuje najbardziej.

Dzisiejszy dzień dał mi wielkiego kopa energii! Nie mogło być inaczej, lekki wietrzyk i świecące słoneczko, czy może być coś piękniejszego w marcowy weekend? 
I celowo pominęłam wczorajszy "huragan" bo o negatywnych aspektach jeszcze zimowej, kalendarzowej auty nie warto wspominać, nieprawdaż?


Tymczasem łapcie dwie zaproponowane stylizacje. Jedna utrzymana w stylu dość stonowanym, klasycznym i nieco bezpiecznym, druga to zabawa barwami i młodzieżowe szaleństwo samo w sobie. Jestem ciekawa, który look przypadnie Wam bardziej do gustu. Ja osobiście nie jestem w stanie się zdecydować! 


OBIE STYLIZACJE SKOMPONOWAŁAM DZIĘKI PRODUKTOM WYBRANYM W SKLEPIE WWW.BONPRIX.PL













SWETER


Na czas zdjęć pozwoliłam sobie pożyczyć sweterek od mojej mamy. To ona jest jego pełnoprawną właścicielką, choć nie ukrywam, gdyby była taka możliwość zgarnęłabym jej go sprzed nosa! Żarty, żartami, ale warto przedstawić najważniejsze informacji o samym produkcie.

Względy wizualne możecie dostrzec na zdjęciach. Myślę, że udało mi się przedstawić rzeczywisty urok sweterka. 
Wzór jest dość klasyczny, dominują w nim stonowane barwy oscylujące w kolorze khaki. Sweterek jest dedykowany dla osób, które lubią bezpieczne kolory, z nutką delikatnych akcentów w postaci błyszczących cyrkonii. Nadruk kwiatów odciąga od monotonii dodając inspiracji i zaciekawienia. Jak określa producent - iście żakardowy wzór! Coś w tym jest! 
Niewielka stójka, 100% akrylowy materiał i długość sweterka zapewnia nam ochronę przed jeszcze zdradliwą wiosenną aurą. Grubość sweterka klasyfikowałabym jako średnią, natomiast miękkość to istna przyjemność w dotyku. 
Stójka nie tylko chroni szyję przed chłodem, dodaje także charyzmy i atrakcyjności. Wydaje mi się, że bez niej bez wątpienia czegoś by brakowało. 


ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z OFERTĄ NA STRONIE - OBECNIE PANUJE ATRAKCYJNA PROMOCJA - KLIK








SHIRT


Niestety nie mogę zamieścić odnośnika do powyższej bluzeczki, ze względu na brak w magazynie. Jestem niezmiernie ciekawa, czy produkt powróci do oferty marki. Myślę, że bluzeczka jest na tyle ciekawa i ładna, że tak powinno się też i stać. Ciesze się, że mogłam stać się jej posiadaczką, w bardzo atrakcyjnej cenie - w trakcie promocji wynoszącej zaledwie 24.99 zł


Wybierając bluzeczkę w styczniu, miałam na uwadze panujące chłody i otaczającą w tamtym okresie aurę. Posiadanie rzeczy ciepłych, z długim rękawem jest dla mnie niezwykle istotną kwestią. 
Nadruk również nie był przypadkowy, to właśnie w styczniu nadzwyczaj ckniło mi się do wiosny i kojarzonej z nią zieleni. Motyw korony drzew i kolor bluzeczki daje impuls do obcowania z naturą, z dala od chaosu, szumu i zanieczyszczeń obecnego świata. Niejednokrotnie podkreślałam, że możliwość wyjścia do sadku jest dla mnie relaxem i zaznaniem wewnętrznego wyciszenia, spokoju. 

Rzeczy i styl potrafią wyrazić nasze uczucia i pragnienia, czego dowodem jest przedstawiona stylizacja. Bluzka nie tylko się prezentuje, ale i nosi. Wygodna, o nieprzylegającym, przyjemnym w dotyku materiale, czego chcieć więcej?


Zestawienie tworzą także moje nowe spodnie, które zajmują jedne z czołowych miejsc mojej kolekcji. Widząc je w sklepie od razu wiedziałam, że bez nich nawet nie wychodzę! Mają w sobie to "coś", które ja zapragnęłam mieć! Według mnie skomponowany look idealnie do siebie pasuje, po części oddając moje usposobienie i charakter.




 ZAPRASZAM - WWW.BONRPIX.PL




Dobrze kochani zmykam regenerować siły na jutrzejszy dzień! Długi weekend pozwolił mi na chwilę szaleństwa i beztroski, Teraz czas powrócić do szkolnego rytmu i zakończyć kolejny edukacyjny etap z jak najlepszymi wynikami. Tego chcę, pragnę i oczekuję od siebie! Pa! Pa!




1. Jak nastroje po weekendzie? Chłonęliście dzisiejsze promienie słońca?
2. Plany na najbliższe dni?
3. Co sądzicie o wybranych ciuszkach? Z chęcią zapoznam się z Waszymi spostrzeżeniami. 




22 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się kolor tego shirtu- taki wiosenny i orzeźwiający!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest świetna, taka w moich kolorach, w dodatku te śliczne okulary ! :)
    Spodnie z naszywkami są genialne.
    Pozdrawiam serdecznie !
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne okularki, idelane na zblizajace sie lato :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest fajny podoba mi się, wekend udany spacer w promieniach słońca wiosna już coraz bliżej czekam super zdjęcia pozdrawiam cieplutko A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo ubrania i kosmetyki mają z sobą wiele wspólnego :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta druga stylizacji. Takie żywe kolory. Super

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwie stylizacje są przepiękne ,mi zdecydowanie bardziej podoba mi się ta pierwsza ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja jest taka prosta i taka klasyczna, ślicznie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga bardziej mi się podoba - ma żywsze kolory. Lecz brawa za obie i ciekawy opis. Tak trzymać☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylówka bardziej mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do twarzy ci w tych stylizacjach. Brawo.
    www.acupoflifestyl.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi mega podoba się ten szary sweterek <3 No i bardzo do twarzy Ci w tych okularkach :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Spoko pościk :3
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zdecydowaną fanką spokojnych kolorystycznie stylizacji ( a sama najczęściej chodzę w czererni ).

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba zestawy super choć ten drugi spodobał mi się najbardziej. Pięknie Ci w tej bluzce!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, jestem u Ciebie już któryś raz i mam nieodparte wrażenie, że schudłaś. MI się podoba ta modra ala morska bluza. Plany na tydzień mam bardzo ambitne, ale nie nastawiam się, że wszystko muszę zrobić. Pozdrawiam Cię serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie https://chicbykate.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ladne stylizacje i zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza jest bardziej w moim stylu, ale Ty wyglądasz w obu fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale mrocznie wyglądasz z tą pomadką na ustach :D Super stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  20. okulary ekstra, szczególnie te pierwsze mega design :) I bardzo ci pasują "_ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥