niedziela, 15 października 2017

Idealny print na jesień....

Hey!


Krata w sezonie 2017/2018 podbiła świat mody. Projektanci uwzględnili ten print tworząc jesienno-zimowe kolekcje. Na wybiegach króluje proste połączenie kraty, jak i jej modyfikacje. Tworząc dzisiejszą stylizacje wybrałam koszulę o tym popularnym wzorze.


Gdy zobaczyłam tę koszulę na stronie bardzo mi się spodobała. Prosty krój, zestawienie czerwieni, granatu i bieli, a także wiązanie w dekolcie jest połączeniem idealnym, aż żal byłoby jej nie wziąć. Ładnie współgra w zestawieniu z prostymi dżinsami i trampkami. Cała stylizacja nabrała można by rzec nieco amerykańskiego charakteru.


Co do wykonania... jest to średniej grubości, mięciutki w dotyku materiał, typowo spotykany w koszulach. Koszula ma wcięcie w tali co za tym idzie ładnie podkreśla naszą figurę nadając jej opływowy kształt. Sznureczki przy wiązaniach są również w motywie kraty. Zaletą jest możliwość ich ściągnięcia, w zależności od naszego widzi mi się. Koszula przy rękawkach posiada guziczki, możemy nosić ją zarówno z podwiniętymi jak i opuszczonymi rękawkami. Wszystko zależy tylko od naszej kreatywności :D W trakcie realizacji zamówienia miałam pewne obawy, przed wybraniem rozmiaru M, jednakże po otrzymaniu paczuszki we wtorkowe popołudnie mój niepokój ustąpił. Jak widać na zdjęciach poniżej koszula jest jak szyta na miarę.



Koszula (Klikniesz?) - (KLIK)

 

Zaful (Klikniesz?) - (KLIK)








 



Dopełnieniem przedstawionego look'u są delikatne kolczyki. Wykonane ze srebra rodowanego o próbie 925 posłużą mi na lata. Nie miałam jeszcze kolczyków o tak nietypowym sposobie ich noszenia. Wysokość kolczyków jest regulowana co jest ich wielką zaletą. Widoczne uchwyty są w kształcie literki L. Po nałożeniu stają się niewidoczne, natomiast motylki są wysunięte do przodu.


Kolczyki - (KLIK)

 

  Biżuteria, sklep internetowy - (KLIK)

 

  
Tymczasem kochani zmykam :) Pa! Pa!



1. Co  sądzicie o popularności jesiennego printu - kraty?
2. Plany na przyszłe dni?

42 komentarze:

  1. Ładna koszula, taka elegancka. Do tej pory nie spotkałam takiej z wiązaniem pod szyją.

    1. Kracie mówię tak, ale wszystkie moje koszule wyglądają na oversize. ;c
    2. Kończenie prawa jazdy, kurs rysunku, blogowanie, więcej rysowania, śpiewanie i może Kraków. A i zapomniałabym - nagrywanie na Youtube! :D

    http://screatlieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula,urzekła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula świetna :) Uwielbiam kratę!
    http://nouw.com/ania_lubkowska

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna koszula , super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam bardzo lubię kratę :D już sama zainwestowałam w płaszcz w kratę :D
    super wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula w kratkę to także i mój "must have" :D Ślicznie w niej wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krata w modzie odkąd pamiętam, ale w tym sezonie robi furorę..! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie się prezentuje ta koszula !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post! Śliczna koszula:) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście rzadko noszę kolczyki, ale najczęściej duże kolczyki. Koła albo jakieś boho.
    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście lubię tylko czarno-czerwoną koszulę. Ciekawy post :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna koszula!
    Kolczyki także <3

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna koszula! Podoba mi się motyw wiązania przy dekolcie :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz w tej koszuli bosko. Ja też lubię krate, ale nie wiedziałam, że na nią jest teraz moda

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz, prosta i fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten print, sama mam kilka podobnych koszul :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kratę, mam ostatnio tylko jedną taką koszulę (poprzednie zbyt często używałam i no.. rozumiesz :) ), ale chętnie ją zakładam :)

    Cudownego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczna koszula,klikniete :)
    Poklikasz u mnie w linki Bede Wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zdjęcia i koszula piękną 😁

    OdpowiedzUsuń
  20. Krata zawsze spoko;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jedną o bardzo ją lubię, można ją fajnie łączyć i można dobrać ją zarówno do eleganckiej stylizacji jak i do takiej luźnej :)
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam motyw kraty, a już w ogóle na koszulach, bluzkach ! Spodnie pół na pół w kratkę mi się podobają.
    Twoja stylizacja cuuuuudo <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kratę mimo, że rzadko w niej chodzę. Koszula wygląda świetnie )
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tej koszuli. Ślicznie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja za kratą tak nie przepadam ale wygląda super! :)

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  26. Krata zawsze była jedną z moich ulubionych, właściwie to może czas do niej wrócić, bo czemu nie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  27. Koszule w kratę zawsze znajdą miejsce w mojej szafie, dla mnie hit od dobrych paru lat :)
    etpueriss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Krata chyba nigdy nie wyjdzie z mody :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Koszule w kratkę bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice tartan shirt!

    My new blog...
    https://dinamighty.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥