środa, 18 października 2017

Wishlista Rosegal...

Witam!


Co tam ciekawego się u Was dzieje?



Czyżbyście podobnie jak Ja poczuli jesienny klimat? W końcu zawitała długo wyczekiwana przeze mnie polska, złocista, a przede wszystkim słoneczna jesień. Wszystko oczywiście niezmiernie mnie cieszy, gdyby nie jeden mały fakcik. W tym tygodniu, dzień w dzień przesiaduję nad stertą książek rozwiązując jakże ciekawe zadanka :D Nadmiar obowiązków przekłada się na brak wolnego czasu. Jestem wręcz pewna, że pokusiłabym się o wyjście na jakiś spacerek, bądź spędzenie dłuższej chwili na dworze, aczkolwiek wizja oceny niedostatecznej szybko odsuwa mnie od tego pomysłu. W sumie przez okno też mogę nacieszyć swoje oczęta :D


Dzisiaj przygotowałam małą wishlistę ze sklepu Rosegal. Niejednokrotnie na swoim blogu prezentowałam produkty pochodzące z tej stronki. Zapominalskim radzę cofnąć się o kilka notek wstecz :D Wszystkie ciuszki pochodzą z zakładki "sale", być może skuszę Was jakąś promocją? :)




Plus Size Raglan Sleeve Plaid T-shirt - BLACK GREY 2XL

 KLIK

 

Plus Size Fringe Color Block Top - ORANGEPINK 4XL

KLIK 




Plus Size Split-Neck Plaid Trim Blouse - GRAY 2XL


KLIK

 

Raglan Sleeve Plus Size Print Top - GRAY 5XL



KLIK

 

Cold Shoulder Butterfly Print Plus Size Top - GRAY 2XL


KLIK 


Leaf Printed Cold Shoulder Plus Size T-shirt - BLACK 4XL

KLIK 



Active Hooded Skew Zippered Long Sleeve Thick Hoodie For Women - ARMY GREEN XL


 KLIK



W przeglądzie króluje przede wszystkim coraz bardziej uwielbiany przeze mnie print kraty i typowo jesienne ciuszki. Bardzo proszę o poklikanie, z góry kochani dziękuje! <3


Zapraszam na weekendowe notki szykuje dla Was dużą dawkę zdjęć w skomponowanych nowo przeze mnie stylizacjach!


Tymczasem zmykam. Pa! Pa!


13 komentarzy:

  1. Oj mi także ostatnio bardzo podobał się motyw krat <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka w motyle podoba się mi:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta kurtka!
    Zapraszam do mnie: https://nikamelody.blogspot.com/2017/10/zywio.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka z ostatniego zdjęcia jest super :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite ciuszki
    Oczywiście poklikane

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne bluzki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś bardzo ładne bluzki! Poklikałam i życzę powodzenia! :*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam te promocje! Zawsze cos kupuję, ale tylko potrzebne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥