piątek, 20 października 2017

1 produkt do stworzenia idealnego manicure...


Hey!



Lampa UV marki Ronney oraz czerwony lakier monohybrydowy 1AK to lakier 3 w 1 (baza + kolor + top)

 







Nigdy nie wykonywałam manicure hybrydowego dlatego moje doświadczenia w tym temacie były zerowe. Hybrydy mają swoich zwolenników jak i przeciwników. Ja szczerze mówiąc zazwyczaj miałam neutralne zdanie. Manicure hybrydowe często niszczy płytkę paznokcia, a ze względu na słabą kondycję moich paznokci jak na razie obawiałam się wykonywać tego typu stylizacje. Był pewien moment kiedy moje paznokcie uległy poprawie, aczkolwiek wakacyjne, ciągłe ich malowanie znowu je osłabiło. Czytając blogi spotkałam się również ze spostrzeżenia, iż w niektórych przypadkach hybrydy poprawiają stan płytki paznokcia, wzmacniają i zapobiegają ich rozdwajaniu się, z czym mam największy problem.


Dostając  mini lampę UV radości nie było końca. Od 2 tygodni mogę zamienić się w prawdziwą stylistkę paznokci. Ze względu na klasę mundurową, na pierwszy ogień testów poszła moja mama. Dostając czerwony lakier monohybrydowy muszę pogodzić się z faktem, że do szkoły raczej nie pomaluje paznokci w tym odcieniu. Jest on zbyt wyrazisty, co może nie spodobać się policjantowi, który przywiązuje do tego wagę.


Wielką zaletą lakieru monohybrydowego jest jego wielofunkcyjność. 3 w 1 (baza + kolor + top) skraca czas wykonywania manicure. Nie muszę wszystkiego oddzielnie utwardzać, wystarczy dwie warstewki lakieru i paznokcie są godowe do prezentacji. Lakier ma rzadką konsystencje, ładnie się rozprowadza ze względu na średnią szerokość pędzelka, nie pozostawia smug. Na zdjęciu powyżej możecie spostrzec paznokcie po dwóch tygodniach od stylizacji. Paznokcie nie były szczególnie chronione, często miały styczność z chemią, używaną w gospodarstwie domowym.


W kilku słowach o lampie marki Ronney. Jest to mini egzemplarz pod który za jednym razem możemy utwardzić 4 pomalowane paznokcie. Kciuki wkładamy osobno ze względu na zbyt małą szerokość lampy. Po 60 sekundach światło UV samo się wyłącza. Jeżeli chcemy wykonać ponowne utwardzenie wystarczy zaledwie nacisnąć środkowy - jedyny przycisk. Lampa jest bardzo poręczna, i prosta w obsłudze. Dla takich świeżaków jak Ja jest to produkt idealny w każdym calu.


Niebawem zamierzam zamówić lakier w kolorze cielistym - jedyny dopuszczalny dla mnie - ucznia klasy mundurowej :D Przy najbliżej okazji dam znać jak paznokcie  hybrydowe sprawdzą się u mnie. Już nie mogę doczekać się testów! <3



Zapraszam - www.dlm.net.pl

 

 

Tymczasem kochani lecę odpoczywać po pracowitym tygodniu :) Pa! Pa!



1. Wasze doświadczenia z paznokciami hybrydowymi?
2. Ulubiony lakier i marka lampy UV?
3. Co sądzicie o paznokciach hybrydowanych? - niszczą czy poprawiają stan płytki paznokciowej? Jak jest u Was?

 

31 komentarzy:

  1. Ja już od jakiegoś czasu robię sobie sama hybrydy i już powoli dochodzę do wprawy i wychodzą mi coraz lepiej. Ja też mam mostek, kiedyś miałam lampę UV, ale zdecydowanie wolę mostek, bo utwardza tylko przez 60sek.Jeśli chodzi o moją ulubioną markę lakierów, mogę polecić neo nail, bardzo dobrze sie nimi maluje, mają dobre krycie.Sądzę że hybrydy są bardzo wygodne, i trwalsze w porównaniu ze zwykłymi lakierami :)
    Ale się rozpisałam, zapraszam też do siebie :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd się przyznać ale ja od zawsze mam "swoje' paznokcie, a hybryda za mną chodzi już od dłuższego czasu, ale jak się zdecyduje to tylko w salonie kosmetycznym, mi brak talentu do takich rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam zestaw semilac jednak dostałam od niego uczulenia :( śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat poza ślubę nie noszę hybryd. Jest to ładne ale moja praca by ciągle je niszczyła. :( Kolorek śliczny. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie ostatnio mam zamiar zrobić w końcu moje pierwsze hybrydy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam i uwielbiam! Lakier jest świetny pod każdym względem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. U Twojej mamy lakier trzyma się całkiem nieźle, u mojej przetrwał 3 dni ;) Zrobię kolejne podejście i również opublikuje recenzję ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznu kolorek :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja robiłam sobie kiedyś hybrydy i nawet żele, ale dla mnie zajmuje to dużo czasu. Jednak wole zwykłe lakiery, które mogę co chwilę zmieniać. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier prezentuję się świetnie :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dear, I'm in love with your post, and also with your photos. I see that you're talented and do a lot of work on your blog, I appreciate it. Would you like to become a blog friend with me? ^_^ I followed you on GFC #1542, would you like to follow me back, I will be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że u Ciebie się sprawdziła :)
    Ja właśnie zamierzam zacząć testowanie.
    Do żeli moim zdaniem lampa nie zda egzaminu ale do lakieru jak najbardziej :)
    Piękny manicure.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post. Chyba się skuszę :) Śliczny manicure

    OdpowiedzUsuń
  14. Lampa wydaje się być fajna :) Ładny kolor paznokci :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam hybrydy zaledwie kilka razy, ale muszę przyznać, że nie miałam z nimi większych problemów - stały się jakby mocniejsze i twardsze! :) Fajna sprawa, będę musiała się kiedyś wybrać na jakieś hybrydowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne paznokcie! <3
    Ja dotychczas miałam parę razy hybrydy na paznokciach, ale bardzo zniszczyły mi płytkę i stały się naprawdę kruche i łamliwe.
    Twój zestaw jest rzeczywiście świetny, a kolor lakieru mega mi się podoba! <3
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie raczej hybrydy niszczą paznokcie, ale mimo to wciąż je robię. Używam lakierów marki NeoNail i Semilac, ostatnio kupiłam jeszcze lakiery hybrydowe w Rossmannie ale nie miałam okazji ich leszcze wypróbować ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam hybrydy, a robi mi je moja mama, więc nie przepłacam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odcień tej czerwieni bardzo podoba się mi:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny zestaw! Osobiści nigdy nie skusiłam się na manicure hybrydowy ale wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing product, dear Natka! Look so lovely and really useful! Must have it!
    Great review. I'm first time on your blog and It's amazing. I really like it.
    Maybe follow for follow? Let me know on my blog, dear!
    I hope you will visit me soon. Have a nice day!
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja hyb5rydy uwielbiam , chociaz niszczą mi płytkę do tego stopnia ,że paznokcie da się zgiąć po prostu je dotykając..
    Super jest ten monohybryd !

    Pozdrawiam
    Marti

    www.simplyme.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam żadnego doświadczenia z paznokciami hybrydowymi. Jakoś mnie nie ciągnie do tego.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nigdy nie robiłam hybryd, ale wszyscy mi to polecają :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Od roku mam hybrydy-paznokci nie obgryzam,ich kondycja jest świetna, są mocne i rosną baaardzo szybko ☺
    Piękny jest ten kolor 😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama zastanawiałam się nad zamówieniem lampy :)
    Super produkt!

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja w wakacje na wesele dopiero 1 też w życiu miałam robione hybrydy. I czuję ze to był ostatni raz ze względu ze potem paznokcie zaczęły mi się łamać czego w sumie u mnie nigdy nie było :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny zestawik :)

    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥