sobota, 1 czerwca 2019

Potrójny czas koronki...

Hey!



Z pełnym przytupem wkroczyliśmy w mój ulubiony miesiąc. Uwielbienie nie jest podyktowane tylko i wyłącznie przypadającymi urodzinami. Czerwiec kojarzy mi się z pełną klarownością. Na dworze panuje już w pełno słoneczna, ciepła aura, a człowiek nabiera dodatkowej energii do działania. Wcześniej, jako uczennica z niecierpliwością czekałam na zakończenie roku szkolnego. Obecnie stoję u progu prawdziwej dorosłości, by podjąć wiele życiowych decyzji. Studia, mieszkanie i przeprowadzka do wielkiego miasta - oj robi się już poważnie he he


Ale nie o powadze i ważności naszych decyzji dzisiaj mowa - 1 CZERWCA - DZIEŃ DZIECKA - rządzi się swoimi prawami. Jako, że wszyscy jesteśmy dziećmi chciałabym moim czytelnikom życzyć pogody ducha, wiary w swoje możliwości, życiowego optymizmu i niekiedy tego dziecięcego, beztroskiego, zdystansowanego podejścia. Idąc przez życie z szaleństwem i rozwagą jednocześnie? A czemu by nie? A nóż, widelec może to jest klucz do szczęścia.

W ubiegłych latach DZIEŃ DZIECKA obchodziłam zarówno w szkole jak i domu. Najbardziej odczuwalne pod względem atrakcji były czasy podstawówki. Cały dzień wyłączony od zajęć, by w pełni poświęcić się kształtującym zabawom! Coś superanckiego!
Teraz jako 18-latka celebruje ten czas zupełnie inaczej. Nie muszę już chodzić do szkoły, pozostaje tylko i wyłącznie moja kreatywność. Domowe spa, aktywność fizyczna na świeżym powietrzu czy rozkoszny wypiek - to piękne chwile, które z pewnością utkwią mi w pamięci. 






Zdjęcia wypełniające dzisiejszego posta zostały zrobione podczas poniedziałkowego wyjazdu. Cieszę się, że pomimo wielu załatwień udało mi się wyodrębnić choć kilka spokojniejszych chwil by zrealizować swoje założenia.
Bardzo lubię zdjęcia w swoim otoczeniu, ale niekiedy te same miejsca zaprezentowane któryś raz z kolei stają się nużące. Poszukując ciągłych inspiracji będę starała się w najbliższym czasie przenieść jak najwięcej urozmaiconego klimatu. Wakacje niosą ze sobą wiele możliwości - mogę poświęcić czas na poszukiwania natchnień bez ograniczeń i czekających obowiązków.

Pierwszy czerwcowy wpis inauguruje kolejny, barter z marką www.bonrpix.pl
Chyba nie muszę się rozpisywać jak wielkim wyróżnieniem jest ponowne obdarowanie mojej osoby. W dużej mierze to zasługa Waszego odzewu, za co należą się szczere podziękowania.

Realizacja pełnego zamówienia przysporzyła mi tych przyjemnych niedogodności. Na prawdę do ostatniej chwili nie byłam pewna co wrzucić do koszyka. Rozbudowana oferta, zróżnicowany asortyment dosłownie zawrócił w głowie i nabawił szereg wątpliwości. Klasyczne fasony czy kusząca oryginalność? Tę ocenę pozostawiam Wam samym.




 Sukienka koronkowa (KLIK)




Pisząc o sporządzanym zamówieniu uchylę rąbka tajemnicy i zdradzę Wam, że ze wszystkich rzeczy, które niebawem zobaczycie to właśnie ten jedynej - koronkowej sukienki byłam od początku pewna w 100% Koronka wraca do nas jak mantra, w sumie nie jestem w stanie stwierdzić, kiedy moda na ten wzór zapoczątkowała swoje istnienie. Jej historia, odkąd zaczęłam interesować się moda trwa, trwa i nie widać końca. Osobiście nie widzę żadnych przeciwwskazań by miało się to zmienić.
Początkowo sądziłam, że sukienka będzie idealna na okres przejściowy tzn. wiosnę, jesień. Po otrzymaniu przesyłki okazało się, że sukieneczkę bez obaw możemy nałożyć w ciepłe, gorące dni. Sukienka ma zwiewną, lekką halkę, niegrubą, przepuszczalną koronkę. 
Pomimo długości, rękawów i okrywowej formy sukienka prezentuje się niezwykle kobieco podkreślając nasze atuty. Wszyta w pasie gumka dodatkowo podkreśla naszą talię. Kiedyś nie zdecydowałabym się na takie rozwiązania, obecnie staje się ich zwolenniczką.
Wzór sukienki, połączenie barw jest niezwykle uniwersalne, pozwalające na odbiór wśród klientek z różnych grup wiekowych. Zarówno młoda, nastoletnia dziewczyna jak i kobieta dojrzała będzie prezentowała się elegancko i nowocześnie. 
To od nas zależy jakie stworzymy dopełnienie stylizacji. Szpilki, jako szykowny look, czy trampki i luzackie zestawienie? - dowolność wyboru! Sukienkę odziałam po raz pierwszy na ostatni egzamin maturalny, który okazał się dla mnie bardzo udany. Mogłabym rzec, iż sukienka zebrała dodatkowe plusy i okazała się szczęśliwą.


Sukienkę można nabyć w atrakcyjnej 58% obniżce. Jednym słowem - warto!

Na koniec chciałabym omówić kwestię opinii. Podczas zamówienia tego produktu nie próbowałam się nimi zbytnio przejmować. Wiele osób pisało o zbyt dopasowanych, wręcz przyciasnych rękawach, doczytałam się także wzmianek o uporczywej, unoszącej się do góry gumce wszytej w pasie, gdzie jedyną koniecznością było jej wyprucie. Zaryzykowałam i to ryzyko się opłacało. O żadnym negatywnym aspekcie, nie ma mowy :)








ZAPRASZAM -WWW.BONPRIX.PL




Dobrze kochani zmykam! Pa! Pa!



1. Jak spędziliście swój - DZIEŃ DZIECKA?
2. Czy podobnie jak Ja jesteście miłośnikami koronek?
3. Jak oceniacie moją sukieneczkę?


 

40 komentarzy:

  1. Również uwielbiam koronki , sukienka przepiękna i Ty świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koronki, mają swôj niesamowity urok. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow pięknie wyglądasz, a Bonprix uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka sukienka jest idealna na czerwcowe słoneczne dni. Tez uwielbiam ten miesiąc, w końcu lato wisi w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna sukienka i zdjęcia :D Ja dzień dziecka spędziłam z rodziną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzień dziecka spędziłam aktywnie z chłopakiem, sukienka nie do konca w moim stylu, ale fajnie w niej wyglądasz
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne nietypowe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta sukienka! Pięknie się prezentuje :D
    Super zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest śliczna, Ty w niej też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka i fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia, a sukienka wyglada na tobie świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz w tej sukience 😍
    Fryzura pasuje tutaj idealnie 😍
    Koronki kojarzą mi się z jakimiś specjalnymi okazjami-mam kilka takich ubrań 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sukienka, zwraca na siebie uwagę, jednak nie mniej, nie potrafiłam się skupić przez Twoje oczy. Są cudowne. Dzień dziecka, coś niesamowitego. Ja, niestety już nie obchodzę. Właściwie to pierwszy rok, bez świętowania Dnia Dziecka. Kończę 19 lat w lipcu i moi bliscy uznali, że koniec tego dobrego ;) Pozdrawiam, Marta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna robota, sukienka wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sukienka! Taki krój jest bardzo uniwersalny- nadaje się do trampek, szpilek i sandałów oraz dla młodszych i starszych kobiet :)

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna sukienka :) Uwielbiam koronkowe :)

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa ta sukienka :) Mi dzień dziecka minął w gronie znajomych :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie prezentuje się ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam dzien dziecka zawsze spędzam ten dzień wspaniale. Piekne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże jaka śliczna sukienka <3 ogólnie cudowna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie się prezentuje ta koronka :) Ja dzień dziecka spędziłam aktywnie,umilając czas niepełnosprawnym dzieciom :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz super w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa sukienka :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna sukienka, chociaż niestety nie w moim stylu, jednak też bardzo lubię koronkę. Dzień DZiecka spędziłąm pracując i malując dzieciom twarze na festynie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie! :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowna sukienka! danwo nie bylo mnie tutaj na blogspocie co oznacza ze i dawno mnie u ciebie nie bylo i wygladasz bosko- wprost promieniejesz <3

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam koronkę <3 zapraszam również do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem ciekawa jest ta sukienka, chociaż ja sama nie jestem aż taką fanką koronkowych rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo elegancka ta sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka ta sukienka elegancka! Podoba mi się!

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  31. Zjawiskowa sukienka <3 idealnie sprawdzi się na wielkie wyjścia

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz wspaniale w tej koronkowej sukience. Tak poważniej. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥