wtorek, 4 czerwca 2019

Mianować gadżety...

Hey!



Jak tam kochani spędzacie pierwsze dni czerwca?


Wraz z rozpoczęciem nowego tygodnia ponownie wybrałam się na zakupy. Nie piszę o tym bez powodu, czuję, że takie wyjazdy stają się tradycją. Poniedziałki od pewnego czasu stanowią genialne rozpoczęcie tygodnia. I choć zakupy są męczące, to nie mogę zaprzeczyć, że stanowią dla mnie ogromną przyjemność. Mój dzisiejszy poranek wyglądał dosłownie tak samo... oczywiście nie wróciłam z pustymi rękoma. Do mojej zacnej kolekcji trafiła przepiękna, letnia sukienka maxi. W tym roku moje zbiory rozrastają się w zatrważającym tempie. Odkąd w pełni przekonałam się do noszenia sukienek, coraz trafia do mnie jakiś cudowny model. 
Mam nadzieje, że niebawem pochwalę się moim nabytkiem, a tymczasem, nie przedłużając zapraszam do tematu właściwego.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

imperiumgadżetów.pl to internetowy sklep prowadzący transakcje przez stronę lub poprzez zamówienie mailowe. W naszych zamówieniach może znaleźć się wiele unikatowych gadżetów stanowiących prezenty dla osób z każdej grupy wiekowej. Marka pomyślałam także o wyselekcjonowaniu upominków na poszczególne uroczystości. Personalizacja prezentów staje się coraz popularniejsza. Ludzie z chęcią sięgają po szybkie rozwiązania, co nie powinno nikogo dziwić.
Funkcjonalność, niezwykła elegancja, dopracowanie i uwaga na detale graweru - to hasła w pełni opisujące funkcjonowanie sklepu! 







POWER BANK Z GRAWEREM (KLIK)


Pierwszy wybrany gadżet to nic innego jak power bank. Jestem ogromną miłośniczką przenośnych ładowarek. Nie raz pomogły mi przetrwać podczas długich wycieczek i wyczerpującym się poziomie energii. Power bank daje poczucie bezpieczeństwa i stanowi niezwykłą wygodę. Jest to urządzenie niezwykłe uniwersalne skierowane zarówno dla posiadaczy standardowych telefonów jak i tabletów, e-booków. 
Pojemność zaprezentowanego powyżej wynosi 4000 mAh. W swojej kolekcji mam już dwa power banki, o pojemności 20 i 30 tysięcy. Niedawno rozglądałam się za czymś mniejszym, lżejszym i bardziej podręcznym. Nie musiałam długo czekać, kolejne cacuszko trafiło natychmiastowo do kolekcji. Power bank jest bardzo lekki, myślę, że będę cały czas nosiła go w podręcznej torebce na tzw. "na zaś" 

To co mnie urzekło to beżowa, drewniana obudowa. Ekologiczne rozwiązania przy użyciu materiałów przyjaznych środowisku zasługuje na pochwałę. Marka zrobiła krok w dobrym  kierunku. 
Warto pogłębiać naszą świadomość, że nawet tworząc taki gadżet elektroniczny nie trzeba psuć relacji człowiek-planeta. 
Drewno - bambus jest niezwykle delikatne w dotyku, z widocznym, naturalnym wzorem. Odznaczający się, wklęsły grawer dodaje estetyki i uroku.

Do zestawu został dołączony standardowy kabel micro USB wraz z instrukcją obsługi. 

Urządzenie jest zgodne z normami UE, posiada certyfikat CE i roczną gwarancję.

Dane techniczne: wejście 5 V/1,5 A, wyjście 5 V/1,5 A.





PENDRIVE Z GRAWEREM (KLIK)



Z każdym rokiem rozrasta się także moja kolekcja pendrive'ów. Wykorzystuje je przede wszystkim do magazynowania zdjęć i przechowywania bardzo ważnych informacji. Nie wyobrażam sobie by zdjęcia, a co za tym idzie uwiecznione wspomnienia zostały utracone. 

Internetowa strona oferuje pendrive o pojemności 16gb. Jak dla mnie taka pojemność jest w sam raz, nie za mała, pozwalająca na "szaleństwa"

Zamysł tworzywa z jakiego został wykonany podręczny przenośnik jest w zupełności identyczna jak w poprzednim produkcie. To co najcenniejsze zostały skryte w otoczce ekologicznego drewna bambusowego. Niby zwyczajny gadżet, a nie musi być taki nudny. Pendrive zyskało drugie, piękniejsze życie? Myślę że tak, osoby dbające o środowisko chętniej sięgną po taką wersję gadżetu.
Zdecydowałam się na prostą personalizację w postaci imienia. Klasycznie, bardzo osobiście - jak dla mnie strzał w 10! Warto jasno określić co do nas należy! he he




ZAPRASZAM - imperiumgadżetów.pl


FACEBOOK STRONY - KLIK





Fakt, że powstaje coraz więcej takich znakomitych stron potwierdza, że ludzie poszukują niebanalnych prezentów z możliwością wygrawerowania dowolnego tekstu. Coś nietypowego, uroczego, innego, aż w końcu wiernie oddającego charakter osoby obdarowanej - super idea! W zależności od okazji i usposobienia możemy dobrać idealnie pasujący podarek. Osobiście uwielbiam takie rozwiązania, niejednokrotnie sięgam po inspiracje, do czego zachęcam również Was samych! 

Dobrze, zmykam posadzić kolejne kwiaty! he he Pa! Pa! 


21 komentarzy:

  1. Takie spersonalizowane gadżety są świetną sprawą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie czekam na stylizacje z Twoimi nowymi nabytkami :)
    Co do powerbanku i pendive są świetne <3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczy z grawerem są świetne:D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. OOjoj..taki powerbank to ja bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te gadżety, takich nie widziałam jeszcze nigdzie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba sobie sprawie takiego spersonalizowanego powerbanka ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne gadżety, idealnie sprawdziłby się na prezent
    ozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  8. Personalizowane prezenty ucieszą chyba każdego. Pendrive zawsze się przyda. ;)
    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te gadżety:) Wizualnie bardziej podoba mi się powerbank, ale praktyczniejszy jest jednak pendrive, bo powerbanki wolę mniejsze :)
    Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne gadżety! Odnośnie zakupów to przyznaję iż latem kupuje też przeważnie sukienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powerbank super się prezentuje :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie gadżety to super sprawa!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥