wtorek, 26 lutego 2019

Stwórz makijaż z...

Hey!



Dzisiaj ponownie skupię się na promocji marki Oriflame. Poprzednia notka związana z wodą perfumowaną - Powiew magii... zyskała sympatię wśród moich czytelników. Bardzo się cieszę, że doceniacie moje starania i rzetelność przekazywanych treści.
Nie będę ukrywać, z biegiem lat i miesięcy nabrałam wprawy w publikacji notek z tego blogu tematycznego. Nawet poświęcona ilość czasu zmalała dwukrotnie. Obecnie wiem na jakie właściwościach i kwestiach skupić się w szczególności, a o których aspektach zaledwie wspomnieć.


Wraz z wodą perfumowaną w paczuszce odebranej w pierwsze dni ferii znajdowały się jeszcze dwa produkty. Postanowiłam umieścić je w osobnej recenzji ze względu na zupełnie inne przeznaczenie. Zresztą pomadka i tusz nijak się mają do wody perfumowanej. Zamieszczenie wszystkiego w jednej notce byłoby niewyobrażalną zbrodnią, która mogłaby przyćmić urok i wyjątkowość każdego z produktu.





Fakt, że mogę testować produkty marki Oriflame bardzo mnie cieszy. Wcześniej moje doświadczenia z produktami wspomnianej marki były dość pobieżne, kilka wypróbowanych produktów nie czyniło ze mnie ekspertki w znajomości formuł i asortymentu.


Jeżeli jesteście ciekawi jak oceniam produkty z serii Giordani Gold, zapraszam do zapoznania się z treścią!






Pomadka Giordani Gold Iconic SPF 15



OPIS/ O GIORDANI GOLD


Ubierz usta w głęboki, kremowy kolor o luksusowym, satynowym połysku. Pomadki z olejkiem arganowym zapewniają długotrwałe uczucie komfortu oraz intensywny kolor, będący zasługą pigmentów najwyższej jakości. Filtry SPF 15 chronią usta przed przedwczesnym starzeniem się spowodowanym promieniowaniem słonecznym.

Od ponad 40 lar marka Giordani Gold tworzy piękne kosmetyki premium, nasycone najbardziej wyrafinowanymi i luksusowymi składnikami. Rękodzieło i perfekcja produktów odzwierciedlają nasze pragnienie sztuki pięknego życia.




SKŁAD


OCTYLDODECANOL, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-1, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, MICA, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, PARAFFIN, CERA MICROCRISTALLINA, PENTAERYTHRITYL TETRACAPRYLATE/TETRACAPRATE, POLYETHYLENE, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, BORON NITRIDE, OCTOCRYLENE, COPERNICIA CERIFERA CERA, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, HELIANTHUS ANNUUS SEED CERA, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, PARFUM, SILICA, SHOREA ROBUSTA RESIN, RHUS VERNICIFLUA PEEL CERA, PROPYLPARABEN, SYNTHETIC WAX, BHT, TIN OXIDE, ISOPROPYL TITANIUM TRIISOSTEARATE, ASCORBYL PALMITATE, TOCOPHEROL, CI 77891, CI 15850, CI 77492, CI 19140, CI 77491, CI 77499, CI 45410, CI 42090





MOJA OPINIA

Spośród kilku wersji kolorystycznych zdecydowałam się na popularną, soczystą czerwień - RED FATALE. Pomadka o dziwo na ustach prezentuje się nieco inaczej - wpada w tonacje różu/fioletu. Zagłębiając się w opinie na stronie inni klienci mają dość podobne spostrzeżenia.
Dla mnie aspekt wizualny jest jak najbardziej okey. Przyjmuje "na klatę" pewne nieścisłości.

Pomadka oprócz licznych właściwości, które przedstawię, charakteryzuje się eleganckim, luksusowym, iście kobiecym opakowaniem. Wyróżniającymi się detalami są loga produktu i wzór na nakrętce.

Pierwszą, najistotniejszą kwestią jest trwałość pomadki. Czas 3-4 godzin, pozwala mi cieszyć się pięknym, lekko połyskującym blaskiem bez konieczności wniesienia żadnych poprawek. A właśnie jeżeli wspomniałam o blasku... perłowa formuła optycznie powiększa nasze usta, a zawarte drobinki mienią się w słońcu i odbijają promienie słoneczne.

Pomimo perłowej, połyskliwej formuły pomadka nie pozostawia żadnych śladów na szkle podczas picia. Taka cecha jest niezwykle komfortowa, wiem, że bez obaw mogę pomalować nią usta na ważne wyjścia bądź spotkania.


Kryjąca, nawilżająca, lekko tłustawa formuła zawojowała mym sercem!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Tusz do rzęs Giordani Gold Iconic All-in-One




OPIS


Wielofunkcyjny tusz do rzęs. Wydłuża, pogrubia, podkręca i rozdziela, zapewniając efekt subtelnie eleganckiego makijażu, który pozostaje na rzęsach przez cały dzień. Luksusowa, jedwabista formuła ze wzbogaconą prowitaminami mieszanką wygładzającą sprawia, że rzęsy wyglądają na zdrowe i błyszczące. Unikalna szczoteczka pokrywa nawet najmniejsze rzęsy.




SKŁAD


AQUA, HYDROGENATED OLIVE OIL CETYL ESTERS, ORYZA SATIVA CERA, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, METHYLGLUCAMINE, BUTYLENE GLYCOL, COPERNICIA CERIFERA CERA, HELIANTHUS ANNUUS SEED CERA, ACACIA SENEGAL GUM, PVP, CYCLOPENTASILOXANE, VP/EICOSENE COPOLYMER, SILICA, CYCLOHEXASILOXANE, CETEARETH-20, CERA ALBA, SYNTHETIC WAX, SHOREA ROBUSTA RESIN, CAPRYLYL GLYCOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, DIMETHICONE, RHUS VERNICIFLUA PEEL CERA, HYDROXYETHYLCELLULOSE, METHYLPARABEN, DISODIUM EDTA, HYDROGENATED OLIVE OIL MYRISTYL ESTERS, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, ARACHIDIC ACID, LAURIC ACID, MYRISTIC ACID, PROPYLPARABEN, PHENOXYETHANOL, LECITHIN, BHT, ASCORBYL PALMITATE, TOCOPHEROL, ETHYLPARABEN, CI 77499





Tusz charakteryzuje niezwykle prosta szczoteczka o zwiększającej się długości wypustek. Taki myk pozwala na pomalowanie rzęs na całej długości powieki. Osobiście uwielbiam taki rodzaj szczoteczek. Są one bardzo wygodne w użyciu.




MOJA OPINIA


Tusz do rzęs trafił do mnie zupełnie przypadkowo. Ahhh, takich niespodzianek pragnę więcej! Apetyt rośnie w miarę jedzenia! :D 

Co sądzę o tuszu?
Z wielu cech, jakie podkreśla producent niestety nie mogę się zgodzić z efektem pogrubienia. Rzęsy są wydłużone, podkręcone, rozdzielone i subtelnie podkreślone. 
Z największym uznaniem w trakcie testów spojrzałam na właściwość rozdzielnia rzęs. Często sięgając po tusze pogrubiające spotkałam się tendencją do sklejania rzęs. Szczerze mówiąc zapomniałam, że można mieć piękne rzęsy bez takiej nieco irytującej właściwości.

Wspomniany efekt niesie za sobą kolejne korzyści w postaci uczucia lekkości i braku obciążenia. Z pewnością tusz pod względem formuły jest dedykowany dla osób, które mają wrażliwe oczy, a także piękne, gęste rzęsy. Z jego pomocą uzyskamy jeszcze lepszy rezultat, a makijaż nabierze spektakularnego efektu. 

Pogłębiona czerń sprawia, że nasze rzęsy prezentują się zdrowo i olśniewająco. Producent wspomina o prowitaminowej mieszance, która wpływa na takie właściwości. 


Przy lekkiej formule nie ma mowy o obsypywaniu i kruszeniu się. Drobinki tuszu nie wpadają nam do oczu, co mogłoby wywołać podrażnienia.

Trwałość oceniam na wielką szóstkę z plusem! Stworzony makijaż utrzymuje się od wczesnych godzin porannych do późnego wieczora :)


Jak dla mnie - faworyt! 






W moim odczuciu pomadka rewelacyjnie komponuje się z futerkiem marki BONPRIX. Stworzenie makijażu przy pomocy nowych produktów sprawiło mi tylko i wyłącznie samą przyjemność. Brak jakich wielkich wad wpłynęła na moją jakże pozytywną opinię.
Jeżeli zastanawiacie się czy sięgnąć po produkty marki Oriflame, uważam, że nic nie stoi na przeszkodzie. Myślę, że dzisiejsza i poprzednia recenzja choć troszkę zachęciła Was do zapoznania się z niezwykle bogatym i różnorodnym asortymentem. 
Mogę Was zdradzić, że w szczególności mam słabość do balsamów i kremów do rąk zaprezentowanej marki. Częste zamówienia produktów pielęgnacyjnych są tego dowodem. Liczne promocje, rabaty i jakość - zyskują sympatię wśród wielkiego grona odbiorców, w tym i mnie!


ORIFLAME - (KLIK)



Dobrze kochani zmykam lecę regenerować siły! Ostatni dzień w szkole rozbudza we mnie już nieco weekendowe myślenie! Pa! Pa!



1. Jak Wasze nastroje?
2. Czy tusz i pomadka z serii Giordani Gold wzbudziły Wasze zainteresowanie?
3. Jakie produkty marki Oriflame moglibyście mi polecić?



20 komentarzy:

  1. Kojarzę tę markę, choć nie miałam okazji próbować:) Ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten tusz z tej firmy! :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam rzeczy z Oriflame ale bardzo podoba mi się kolor pomadki 😊

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szminka tego koloru ujęła mnie. Śliczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię szwedzki meble,blogi, ale też i kosmetyki. Ta firma wogóle ma długą tradycję i od zawsze stawiała na piękno kobiet. Ta linia też jest wysublimowana, nie dla każdej. Tylko dla tej, co ceni swoje piękno. Z całą pewnością do niej się zaliczasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Giordani Gold lubię. Moim zdaniem, to są najlepsze kosmetyki w Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że pomadka posiada filtr przeciwsłoneczny. ;) Ja akurat się nie maluję, więc tusz nie dla mnie, ewentualnie pomadka, tylko preferuję odcienie różu. ;)
    Buziaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale prezentujesz sie na zdjeciach :) A jeżeli chodzi o opisana przez Ciebie szminkę, uwielbiam takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki z serii Giordani Gold - teraz od kilku dni poznaję najnowszy podkład..

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny kolor szminki *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa jestem tej pomadki. Wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam podkład z Giordani ale nie spisał się na mojej cerze. Kolor pomadki śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadka wygląda naprawdę rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten tusz i jestem z niego zadowolona. Ogólnie z Oriflame lubię zapachy

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że i pomadkę i tusz bym chętnie przytuliła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio bardzo często zamawiam kosmetyki z Oriflame. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomadka ma bardzo fajny odcień, lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥