czwartek, 28 lutego 2019

❤ Misiaczek ❤

Hey!



Z szerokim uśmiechem witam Was w ostatnie dni lutego! Jak to pięknie, a zarazem intrygująco brzmi... jeszcze nie tak dawno witaliśmy Nowy Rok, a tu już dwa, pełne wrażeń miesiące za nami! No cóż czas mknie w spektakularnym tempie, a mi nie pozostaje nic innego jak nabrać długiego rozpędu do dalszych działań.

Nie tak dawno na swoim blogu prezentowałam pierwszą stylizację przy wykorzystaniu kamizelki marki BONPRIX
Post - Cierpliwość - gwarancją SUKCESU... traktuję w dwuznaczny sposób. Oprócz pochwalenia się pierwszym produktem z paczki, notka stanowi swoistego rodzaju "spowiedź" 
Myślę, że w chwilach zwątpienia zamieszczona treść stanie się idealną lekturą skłaniającą do wewnętrznych refleksji. Chcieć to przede wszystkim móc. Nasze mniej bądź bardziej znaczące marzenia są się w stanie ziścić. Kluczem do SUKCESU jest z pewnością motywacja, wewnętrzne zmobilizowanie i akceptacja. Czasami życie może rzucać nam kłody pod nogi. Nikt nie powiedział, że będzie łatwo, ale słodkie owoce SUKCESU będą najlepszą tego nagrodą. 
Dlaczego akurat tak wielki nacisk nakładam na stawianie sobie życiowych celów? Same wybieganie w przyszłość nie jest dobre, ale snucie wstępnych planów uważam za nadzwyczaj stosowne. Takie powolne oswajanie się z otaczająca nas rzeczywistością wpłynie jak najbardziej korzystnie na podejmowanie dalszych, kluczowych decyzji. 











KURTKA ZE SZTUCZNEGO FUTERKA (KLIK)


Asortyment marki BONPRIX jaki i sam wybór odpowiednich dla siebie produktów potraktowałam jako wielki eksperyment. Jako jego uczestniczka wiedziałam, że nie pokuszę się o prostą, zwyczajną odzież. 
Wybierając futerko moją uwagę w szczególności przykuł motyw rybich łusek. By to w pełni odwzorować zastosowano różną długość wystających niteczek tworzących sztuczne futerko.
Kolor kurteczki sklasyfikowano jako bordowy, choć mogłabym się pokusić o stwierdzenie, że jest to przesycony róż. Nie mniej jednak bardzo podoba mi się taka kompozycja kolorystyczna, bo jak pisałam kilka notek wcześniej staram się urozmaicić moją garderobę o kolejne nasycone odcienie. Zimowe dni, nie zawsze charakteryzują się bijącym po oczach blaskiem śniegu, niekiedy towarzyszy nam pochmurna, błotnista aura, którą warto choć troszeczkę rozweselić i pobudzić do życia.

Polacy z reguły podczas komponowania swoich stylizacji sięgają po bezpieczne barwy. Z jednej strony może na to wpływać obawa przed wyróżnianiem się z tłumu, a także stereotypem, że nie wskazane jest takowe szaleństwo. 
Już od jakiegoś czasu jestem zachwycona amerykańską modą, gdzie gwiazdy, osoby biznesu bądź i ludzie mniej publiczni nie mają na tym punkcie jakichkolwiek kompleksów i ubierają to co im najzwyczajniej w świecie pasuje. Dla nich liczy się tylko i wyłącznie własne samopoczucie i komfort.  Różnorodność proponowanych przez nich zestawień jest barwna niczym tęcza - i to właśnie cenię najbardziej.

Futerko nie tylko się nosi, ale i wygląda. Ciepło jakie nam zapewnia bez problemu uchroni nas przed minusową temperaturą. Myślę, że w cieplejsze dni również można pokusić się o look oparty na kurteczce, aczkolwiek pod spód radziłabym nałożyć coś lżejszego. 
Materiał tworzy tylko i wyłącznie poliester. Pomimo dość obszernej gramatury futerko jest bardzo lekkie i komfortowe podczas noszenia, o skrępowaniu ruchów można zapomnieć!


Spoglądając na opinie zamieszczone na stronie wiele osób podkreśla delikatność i miękkość struktury futra. Nie wychodzę przed szereg zaprzeczając, gdyż każda każde pozytywne słowo dotyczącej tej kwestii jest w 100% prawdziwe. 



OBECNIE FUTERKO OBEJMUJE REWELACYJNA -59% ZNIŻKA!


Marka oferuje również czarną wersję i szereg dostępnych rozmiarów (34-44) 












ZAPRASZAM - WWW.BONPRIX.PL



Tymczasem kochani lecę przejrzeć nowości na Waszych blogach! :) Pa! Pa!




1. Plany na marcowe dni?
2. Czy w swojej kolekcji posiadacie produktu z asortymentu zaprezentowanej marki?
3. Co sądzicie o szaleństwie barw w komponowanych stylizacjach?



38 komentarzy:

  1. Fajne futerko chociaż w tym kolorze jakoś do mnie nie przemawia :/ Niestety ale nie mam nic z tej mark. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajowe futerko :D Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie boskie futerko :D Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Futerko rewelacja, świetny kolorek. Szczerze nawet Tobie on bardzo pasuje.
    ps. Nie abym się czepiała ale na razie minęły 2 miesiące :D 3 przed nami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jest te futerko, chociaż ja chętniej sięgnęłabym po nie w kolorze czarnym..

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne futerko! Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sfokusowajie na cel jest bardzo ważne, bo dużo można osiągnąć będąc skupionym na jednym zadaniu. Futerek nie lubię, ale makijaż mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super futerko! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Futerko wygląda wspaniale. Uważam, że takie mocne kolory od czasu do czasu to bardzo fajna rzecz. Świetnie dobrałaś też buty. Zgadzam się z Twoimi przemyśleniami na temat dążenia do sukcesu: z pewnością jest możliwe jego osiągnięcie, ale czasem potrzeba trochę samozaparcia. Wyglądasz świetnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne to futerko, chętnie bym takie kupiła, tylko jaśniejsze ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Futerko idealnie przyda się nawet na chłodniejsze marcowe dni- super!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, wyglądasz przepięknie. W takim futerku na pewno lepiej przetrwać końcówkę zimy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Futerko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No no naprawde świetne futerko. Pasuje Ci ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz! piękna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow jak Ty pięknie wyglądasz! Oczy hipnotyzują!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna, wlasnie planuje kupic podobna na wiosne :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. właśnie to najbardziej się rzuca w tym poście;D

      Usuń
  19. Futerko na pewno dla osoby z charakterem:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wygląda to futerko!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Futerko od razu wpadło mi w oko. Wyglądasz w nim cudnie. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne jest to futerko, podoba mi się taki styl

    OdpowiedzUsuń
  23. Jetem oczarowana tym futerkiem, uwielbiam ubrania w takim stylu, a Ty wyglądasz świetnie w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta kurteczka musi być cieplutka! Do twarzy ci w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż chciałoby się dotknąć tej kurteczki ;) Sama raczej takich futerek nie noszę, ale podobają mi się na innych osobach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne futerko i pasuje do butów. Ja mam podobne, ale szare ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super stylizacja, buty świetnie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne to futerko i super botki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale masz ślicznego tego misia. Uwielbiam takie odzienie wierzchnie :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful Outfit <3, I like it.

    -XOXO, BEA.

    https://seempiternal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale piękne to futerko. Też takie chcę! :) Fioletowy to mój ulubiony kolor <3 Tej marki jeszcze nie kupowałam. A ma marzec to mam już dużo planów, nie będzie nudy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne to futerko. Kolor nie mój, ale Tobie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dokładnie, ja z reguły szybko się poddaje, dlatego mocna motywacja trzyma mnie przy postanowieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super futerko nie znałam tej marki piękne zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko A.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥