sobota, 2 marca 2019

Rozpal...

Hey!



W sobotni wieczór przebywam do Was z kolejną tematyczną notką! :) Bardzo się cieszę, że pomimo intensywnego powrotu do szkoły znajduję czas na publikację kolejnych wpisów o dość rozbudowanej treści. Prawdę mówiąc co roku obiecuje sobie, że będę aktywną w blogosferze, a nie zawsze udaje mi się te ambitne założenie spełnić. W tym i ubiegłym roku coś się zmieniło i w wirze codziennych obowiązków i czasochłonnych pasji odnajduję dłuższe chwile dla mojego internetowego zakątka.
Działa to nie tylko na nastrój, ale i psychikę, kiedy czuję wewnętrzny spokój i mobilizację.


Kolejnym ważnym aspektem jest Wasza aktywność, która systematycznie wzrasta. To dzięki Wam notki pojawiają się bardzo często. Liczę, że pozostanie tak na długi, długi czas.


Po optymistycznym początku w takim samym nastroju przechodzimy do tematu właściwego. Spośród licznych postów dotyczących mody i kosmetyków ze święcą szukać czegoś co może wzbudzić relax naszej duszy, a jak i duszy to i ciała. A właśnie, jeżeli wywołaliśmy wilka z lasu i na myśl padło określenie "świeca", to nic nie stoi na przeszkodzie jak wystawić na piedestale moje nowe produkty - świece. Dzisiejszy post będzie im w szczególności poświęcony! Ale uchylając rąbka tajemnicy, to nie będą zwykłe świece, każda inna, wyjątkowa na swój sposób. Obok takich produktów nie sposób przejść obojętnie, zbrodnią by było nawet na nie nie spojrzeć. 


Dobra recenzja nie miałaby prawa ujrzeć światła dziennego, jeżeli nie pojawi się w niej adnotacja dotycząca samej marki. 




Główną ideą tworzonych świec jest dbałość o naturę i ekologiczne podejście do życia. Poszukując zdrowych odpowiedników popularnych produktów świece zostały skomponowane bez jakiegokolwiek kontaktu z chemią, barwnikami i stearynami (mieszaniną nasyconych kwasów tłuszczowych bądź nieznacznych ilości kwasów nienasyconych) 

Wszystkie świece wykonane z naturalnych wosków sojowych i palmowych, kompozycje zapachowe powstają przy użyciu ekologicznych olejków, kwiatów i ziół. Barwa świec jest uzyskiwana dzięki sproszkowanym płatkom kwiatów bądź ziół

Szereg informacji potwierdzający zamiar tworzonych w pełni ekologicznych świec! Coś pięknego!

Warto również wspomnieć o knotach, które są wykonane z niebarwionej bawełny lub drewna. 
Ktoś mógłby powiedzieć co w tym ciekawego... Nawet tak prozaiczne elementy mają ukryte drugie dno. Drewniane knoty w trakcie palenia trzaskają, co sprawia, że czujemy się jak przy ognisku lub kominku. Marzenie o kominku choć po części zostało zaspokojone. Wystarczy tylko zamknąć oczy i wsłuchać się we wspomniane odgłosy! Wierzcie mi kochani, zmysły wariują, a człowiek nie chcę otworzyć oczu, w obawie, że zaraz zostaniemy wyrwani z tego stanu.




Marzenie o niepowtarzalnej świecy, której kopii nie znajdziemy nigdzie indziej powoduje ekscytację i ogrom zaciekawienia. Każdy może poczuć się wyjątkowo, unikatowo i dumnie na swój sposób.
Ręczne projekty, bez ingerencji maszyn i urządzeń, wyrazy podziwu Panie Producencie!


Do kompozycji umieszczonych w świecach wykorzystywane są między innymi:


★ róże
★ eukaliptusy
★ wrzosy
★ lawenda
★ bukszpan
★ głóg
★ różne zboża
★ suszone papryczki
★ kawa


Wśród zatopionych elementów można znaleźć również coś na prawdę ekskluzywnego - 
★ zatopiony bałtycki bursztyn
Jantar jest znany ze swoich leczniczych właściwości. Wystarczy jedynie zapalić świece by uwolnić dobroczynne aromaty! 




    POWYŻEJ SUGESTIE OD PRODUCENTA











Zatopione elementy prezentują się nad wyraz ekscytująco. Ułożenie suszu jest zupełnie przypadkowe, co wzmaga naszą ciekawość. Myślę, że moje zdjęcia choć po części odzwierciedlają rzeczywisty urok!

Moje zainteresowanie wzmaga także moment kiedy świece ulegną całkowitemu wypaleniu się. Producent zaznacza, że brzegi świec nie topią się, co daje nam możliwość włożenia wewnątrz zwykłego wkładu, który będzie pełnił formę lampionu. Myślę, że wtedy zatopione elementy suszu zaprezentują się równie olśniewająco. 
Zapewne na taki efekt troszkę poczekam, gdyż czas palenia się nie powinien przekraczać jednorazowo 4 godzin. Zresztą nie chcę aż tak nadwyrężać świec, 4 godzinki pozwoli w zupełnie co wieczór nacieszyć oko i naładować energię na kolejny dzień.









ZAPRASZAM - www.waxświece.pl


FACEBOOK - KLIK



Tymczasem kochani zmykam oglądać dalszą lekkoatletyczną rywalizację! Po pięknych sukcesach naszych skoczków emocjom nie ma końca! Takie weekendy uwielbiam najbardziej! :) Pa! Pa!




1. Jak tam humorki moi kochani?
2. Czy znaliście wcześniej produkty zaprezentowanej marki?
3. Co sądzicie o efekcie trzaskającego drewna? 


28 komentarzy:

  1. Humor dobry, bo odnalazłam dawną zgubę haha
    Nie znam tej marki. Ale bardzo ładnie na zdjęciach prezentują się te świeczki.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam wcześniej produktów tej marki, ale świece ciekawie się prezentują :D
    Równie piękny musi być zapach :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja! ale cudne świeczki :D nie znałam wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają. Tak naturalnie i nie chemicznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tych świecach ale wyglądają przecudownie! Bardzo bym chciała dostać taka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo. Są prześliczne po prostu. Bardzo ciekawy wpis 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka świec tej marki i przyznam że super sprawa! Wyglądają ładnie i są bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam takie duże świeczki u mnie w pracy są mega duże.

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne zdjęcia:) te świeczuszki bardzo zachęcające;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej firmy ani jej świec, ale jak na nie patrzę to wyglądają naprawdę zachęcająco - coś takiego innego niż pozostałe dostępne na rynku

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że znajdujesz czas i robisz to co ci sprawia największą przyjemność! Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świece wyglądają bardzo ciekawie i widać, że starczą na sporo czasu. Do tego informacja o tym, że są ekologicznie sprawia, że chciałabym je mieć w domu.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Relax dla duszy i ciała jest mi niezbędny do funkcjonowania. Dzięki za posta i sugestię :) Spokojnego dnia i dużo energii na cały nowy tydzień

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam wcześniej o tej maece, ale produkty wyglądają i prezentują się super.
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o nich ale naprawdę ślicznie wyglądają.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  17. O moj boze jakie piekne... Ale by mi sie przydaly takie swiece. Pożycz mi haha pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądają te świece ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piękne są te świece ❤
    Ja bym raczej je potraktowala jako element dekoracyjny-tak mi się podobają że byłoby mi ich zal palić ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znałam wcześniej tej firmy, ale te świece wyglądają przepięknie, nawet jako dekoracja świetnie by się sprawdziły! :)
    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Tych świecy jeszcze nie znam - co dziwne, bo jestem miłośniczką świec, dlatego już pewnie niedługo je kupię, bo wyglądają przepięknie!
    Pozdrawiam kochana,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ciekawie wyglądają :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zegarki fajne, świeczki mega! Z takim makijażem ust, wyglądasz jak gwiazda niemego kina <3 Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam świece, a te wyglądają bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świece są naprawdę bardzo imponujące.

    OdpowiedzUsuń
  26. Te świece wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale pięknie wyglądają te świece z taki dodatkami.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥