czwartek, 20 lutego 2020

... Boyfriend z ćwiekami...

Hey!


Witam Was kochani w te czwartkowe popołudnie! Jak tam Wasz dzisiejszy jadłospis? Celebrujecie dzień w towarzystwie słodkiej przekąski, unikacie, a może poszukujecie fit odpowiedników? 
Ja zdecydowałam, że spróbuje samodzielnie zrobić paczki. Spośród wielu przepisów dostępnych w Internecie zdecydowałam się na ten w wersji serowej. Kalorie tego dnia nie mają znaczenia; choć wiadomo liczy się umiar i zdroworozsądkowe podejście. Jeden, dwa pączki nie wpłyną na naszą sylwetkę; więc nie ma powodów do zmartwień, można natomiast pójść na dłuższy spacer czy zdecydować się na cięższą aktywność fizyczną.
Myślę, że zrobienie pączków w domu jest dla nas o wiele korzystniejsze. Sklepowe były, są i będą, a skoro mam ferie to mogę poświęcić troszkę czasu na sporządzenie słodkości. 
Sam fakt, że robię coś samodzielnie napawa mnie optymizmem. I choć mogą one wyjść nie tak "idealne" i piękne wygląd w tym przypadku nie ma jakiegokolwiek znaczenia. Liczy się smak i nasze zaangażowanie, prawda? 






Tymczasem przygotowałam dla Was jedną z wielu planowanych stylizacji, które w najbliższych miesiącach pojawią się na blogu. Z racji tego, że jestem już po sesji mogę na spokojnie wybrać się na zdjęcia bez towarzyszącej presji czasu i myśli, że w domu czekają na mnie "książki"
To wielki komfort psychiczny, o który nieustannie zabiegam. Jestem zdania, że warto poświęcić 100% swoich sił by zaliczyć edukacyjne zobowiązania by później rozkoszować się chwilą wolności. Niech ta chwila trwa, zważywszy na fakt, że włożyłam sporo trudu by wszystko zaliczyć w pierwszych terminach i to na bardzo satysfakcjonujące mnie oceny.

Wracając do stworzonych zdjęć...
Od soboty mam tą przyjemność, że mogę bez zobowiązań wybrać się w trasę. Zakupy, załatwianie ważnych spraw i możliwość zrobienia zdjęć jest dla mnie bardzo cenna. Korzystam z życia, innego niż to studenckie. Ferie mają to do siebie, że mogę sobie je zagospodarować we własnym zakresie. 
Piękna poniedziałkowa pogoda aż się prosiła by z niej skorzystać. Była to dobry moment by zaczerpnąć świeżego powietrza, po wielu dniach spędzonych w czterech ścianach tzn. na nauce. 


Zaprezentowany look to połączenie elegancji, prostoty i wygody. Jego uniwersalność pozwala by śmiało po niego sięgnąć zarówno na ważniejsze okazje, wyjście na uczelnie jak i spontaniczny wypad na zakupy.  

Analizując ewoluujący styl, na moim przykładzie zauważyłam, że z wiekiem nabrałam świadomości jakie połączenia podkreślają moje atuty, a z jakich rzeczy powinnam zrezygnować. O ile kiedyś wystrzegałam się jeansów i marynarek-żakietów o tyle teraz zajmują one godziwe miejsce w mojej szafie.  Tworząc zaprezentowaną stylizacje w głównej mierze skupiłam się na marynarce, która stanowi bazę doboru pozostałych, konkretnych rzeczy. Do błękitu, bieli i czerni dołączyła czerwień - w postaci ulubionego obuwia. Buty tak jak już wspominałam w jednym poście są koniecznością, gdyż w nich czuję się najlepiej kiedy prowadzę samochód. By jeszcze przemycić tą czerwień pomalowałam usta na zbliżony odcień. 






Żakiet Boyfriend z ćwiekami



Forma żakietu jest luźno opadająca. Celowo zdecydowałam się na taki model, mając na uwadze pozostałe jakie posiadam. Chcąc wprowadzić troszkę różnorodności,  dopasowane modele urozmaiciłam takowym - boyfriendem. 
Spośród dwóch wersji kolorystycznych: indygo-biały i szaro-biały, zdecydowałam się na tą pierwszą. Taki odcień zdecydowanie bardziej do mnie "przemówił", tym bardziej, że kolorystyka niebieskości w dalszym ciągu będzie przewijała się w trendach wiosna/ lato 2020.
No cóż, zaopatrzenie się w taki żakiecik było tylko i wyłącznie kwestią czasu. 
Indygo-biały odcień jest bardzo uniwersalny. Świetnie komponuje się zarówno z bielą, czernią jak i innymi, nietypowymi odcieniami. To od nas zależy w jakim kierunku podążymy tworząc naszą stylizację.

Żakiet ma lekką formę nie tylko w kwestii kroju, ale i w lekkości jego noszenia. Typowo wiosenny, dość cienki idealnie sprawdzi się na wczesną wiosnę pod warunkiem, że pod spód nałożymy jakąś bluzeczkę. Zapinany na jeden, srebrny guzik. Rozbudowany w ramionach poprzez wszyte poduszeczki. Ze zdobionymi, naszytymi na wierzch kieszonkami po bokach. Zdobienia - ćwieki przyciągają uwagę, dekorując i przełamując monotonnie żakietu.

Materiał to połączenie 90% poliestru i 10% elastyny. Przyjemny w dotyku, nie krępuje naszych ruchów, zapewnia pełną swobodę nie drażniąc skóry. 
Jestem pewna, że wraz z rozpoczęciem ciepłych, wiosennych dni niejednokrotnie sięgnę po taki żakiecik.

Wdzianka i Żakiety - BONPRIX







SKLEP - www.bonprix.pl

FACEBOOK - bonprixPL

INSTAGRAM - bonprix



Dobrze kochani zmykam poćwiczyć. Trzeba choć w 1/3 spalić nadmiar pozyskanych kalorii! :D 
Pa! Pa!




1. Ile pączusiów dzisiaj wszamaliście? :D
2. W jakich outfitach lubicie chodzić najbardziej? Elegancja, a może jej totalne przeciwieństwo - luzacko, sportowy styl?
3. Podoba Wam się żakiet w takiej wersji kolorystycznej? 

30 komentarzy:

  1. Taki żakiet jest idealny na wiele okazji :) piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawienie, spodnie i zakiet super! :) Buty tez dopasowane do koloru ust ^^
    Co do dzisiaj - 1,5 pączka :D Pychota!
    Pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyglądasz, bardzo lubię żakiety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę dzisiaj poszalałam z pączkami. Ale w końcu w Tłusty Czwartek można. :D
    Bardzo ładnie wyglądasz. Uwielbiam szare marynarki. <3
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zjadłam 2, ale to mój max :D
    Co do żakietu to zawsze warto taki mieć w swojej szafie, ja obecnie wybieram bardziej sportowe stylizacje, ale kilka eleganckich ubrań tez się u mnie znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zjadłam dziś dwa pączki, które zrobiła moja mama i były naprawdę pyszne :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Bardzo lubię Twoje stylizacje - wygodne, a zarazem eleganckie, kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny żakiet mega mi się podoha, bardzo uniwersalny

    OdpowiedzUsuń
  9. Super się prezentujesz ! Uwielbiam takie klasyczne stylizacje a buty są po prostu boskie !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo prosta stylizacja ale ćwieków nie widać .

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemny codzienny look! Fajnie, że postawiłaś na kolorowy akcent przy butach ;)
    Buziaki ;*

    Zapraszam do siebie, właśnie pojawiła się nowa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo spodobała mi się Twoja stylizacja ;) Pączka zjadłam jednego i to czekoladowego, ponieważ nie przepadam za zwykłymi, a wiadomo, że w tłusty czwartek chociaż jednego pączka zjeść trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem ten żakiet byłby super, gdyby był dłuższy. Ja zjadłam ostatecznie 3 paczki, choć miałam zamiar nie zjeść żadnego ;D wyszło, jak zawsze...
    pozdrawiam!

    Blog

    Nowy filmik na kanale- zapraszam:>

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny ten żakiet :-)Ja zjadłam 1/2 pączka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny żakiet :) Zresztą spodnie też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny i uniwersalny żakiet; elegancki i myślę, że również wygodny. Natomiast co do pączków to również sobie nie odmówiłam, wczoraj i dziś ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zapomniałam że tłusty czwartek był i nie zjadłam ani jednego pączka :P
    Super torebka! Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja to się nie będę przyznawać ile tych pączków zjadłam ,ale przesadziłam 😉😁
    Można raz w roku 😉
    A co do stylizacji- przepiękna 😍
    Żakiet jest prześliczny 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam Ci, że ten żakiet jest fajny, pasuje do ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. oo żakiecik bardzo ładny ! Podoba mi się bardzo Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny żakiet, uwielbiam takie proste ale efektowne stylizacje :) Bardzo chętnie bym się tak ubrała jak Ty :) Świetny styl <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie komponuje się ten żakiecik z tymi spodnami :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Those homemade doughnuts sound yummy!
    I like the fashionable and classy outfit you styled and were wearing in the outfit photos above.
    That attractive light blue blazer looks wonderful worn with the black top and the attractive blue denim jeans with side-striped ornamentation.
    Your hair looks pretty. Your perfectly applied red lipstick and your eye-makeup both look beautiful! It's a lovely look.

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja! Podoba mi się Twoja torebka 😍

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny fason i kolor żakietu ,bardzo lubię takie ale niestety ciężko mi takie znaleźć ;-)

    OdpowiedzUsuń

  26. Here the information you included is very important to match the area of focus, besides we will be very happy if you regular set up like this post. Thanks in advance!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥