niedziela, 4 kwietnia 2021

Świąteczny optymizm...

Hey!


Jak tam kochani Wasze nastroje? 

Świąteczny czas zawitał do Waszych serc? Jak minęły Wam przygotowania? Na spokojnie czy jednak z nutką świątecznego chaosu? Ja ze swojej strony mogę Wam zdradzić, że przygotowania do najważniejszych świąt w roku rozpoczęłam już od wtorkowego wieczoru, kiedy to wysłuchałam ostatnich wykładów. W kolejnych dniach mogłam w szczególności skupić się na tym co najważniejsze, bez jakiejkolwiek presji, że trzeba zasiąść do zdalnej nauki czy do czegokolwiek co z nią związane. A więc, jednego popołudnia pojechałam na świąteczne zakupy, innego dnia zadbałam o wystrój swojego domu, w czwartek zabrałam się za generalne porządki, aż w końcu zajrzałam do kuchni by na pełnych obrotach ruszyć za przygotowanie świątecznych potraw. I choć w tym roku wraz z mamą nie zaplanowałyśmy ich tak wiele, roboty było bardzo dużo. Ja w szczególności skupiłam się na pieczeniu, które z każdym miesiącem staje się moją coraz to większą pasją. Udane ciasta i ciasteczka motywują mnie do dalszej pracy i rozwijanie swoich kulinarnych umiejętności. Porównując miejsce, w którym znajduje się teraz i rok wstecz z pełną świadomością stwierdzam, że na moim "koncie" popisowych wypieków znajdzie się ich zdecydowanie więcej, co napawa mnie ogromną dumą. No cóż, chyba oficjalnie do moich pasji można dołączyć kolejną - i to jakże smakowitą! Ale! Jest własnie ale - świąteczne smakołyki to jedno, drugie to celebracja wyjątkowego czasu. I choć już drugi rok z rzędu Wielkanoc przyszło nam spędzić w towarzystwie pandemicznych obostrzeń myślę, że dla każdego z nas jest idealny moment, który pozwala na zaznanie choć odrobiny wytchnienia. Wszystkich moim czytelnikom życzę przede wszystkim zdrowia i wszelkiej pomyślności w życiu. Niech zawita do Was pokój, szczęście i miłość. Bo wieść jest wielka - Zmartwychwstał Chrystus, który jest nadzieją ludzi. 


Na jaki stylizacje zdecydowaliście się podczas dzisiejszego uroczystego śniadania? Ja tym razem postawiłam na proste zestawienie z nutką optymistycznego akcentu. Klasyczna bluzka, jedne z ulubionych - jeansowych spodni i finezyjne skarpetki! By pokazać Wam wszystkie trzy pary w pełnej okazałości postanowiłam każde z nich zaprezentować na swoich nogach. Do świątecznego śniadania założyłam zielono-pudrowe skarpetki z piękną grafiką kwiatów i owoców, które od razu kojarzą mi się z wiosenną aurą i bogactwem pięknych barw. Zieleń i pudrowy róż to zdecydowanie jedne z moich ulubionych odcieni, więc założenie akurat tych skarpetek podczas dzisiejszej uroczystości nie było przypadkowo! 




Wybór wzorzystych skarpetek spośród wielu... tak, gdyż nie tak dawno moją kolekcję wzbogaciły trzy nowe pary. Podczas dzisiejszego dnia na swoich stopach miałam ogromną przyjemność nosić fason - CHERRY BLOSSOM. Lecz nim opiszę poszczególne pary, chciałabym abyście skupili swoją uwagę na samej stronie, z której pochodzą te i wiele innych skarpet o ZADZIWIAJĄCYCH, INTRYGUJĄCYCH, PRZESŁODKICH I DRAPIEŻNYCH grafikach!




MANY MORNINGS - KOLOROWE SKARPETKI - męskie i damskie nie do pary


Różnorodność i barwność grafiki to nie tylko motyw przewodni, który pojawia się na skarpetach, jest on widoczny także na samej stronie. Przyjazna dla naszych oczu, czytelna i bardzo przejrzysta - taka jest strona Many Mornings. Pierwszą z kategorii, która od razu wzbudziła moje zainteresowanie jest: SKARPETKI. To właśnie tam znajdziecie to co tygryski lubią najbardziej - wybór cudownych skarpetek od długich, stopek, do balerinek, dla dzieci, po urokliwe zestawy. No cóż, największą zagwozdką jest to, które spośród wielu na prawdę atrakcyjnych wzorów wybrać dla siebie. Ja osobiście nie byłabym w stanie zdecydować się na swój numer jeden, gdyż każdy wzór do mnie przemawia. Nie poszukuję tego "czegoś", po prostu kieruję się tylko i wyłącznie grafiką, która na każdej skarpetce jest niespotykana i prawdziwie intrygująca. 

PEWNOŚĆ... towarzyszyła mi tylko w jednym aspekcie. Wiedziałam, że będą to długie skarpetki. Uwielbiam urozmaicać swoje stylizacje o mniej bądź bardziej widoczne dodatki. W tym przypadku bardziej widoczne - bo cóż, nie sposób nie spojrzeć na fantazyjną grafikę, którą staram się dodatkowo uwidocznić! W jaki sposób? Sądzę, że takie skarpety prezentują się najlepiej w towarzystwie spodni przed kostkę bądź takich, których nogawki można nieco wyżej podwinąć. Dodatkowo zakładam białe buty na grubszej podeszwie, które niejako tworzą bazę dla samego wzoru skarpetek. Ot, takie moje małe "kombinacje" jednakże bardzo istotne!

Na razie wspomniałam o jednej z kategorii... już szybciutko pragnę Was poinformować o dwóch kolejnych, jakimi są: WYPRZEDAŻ (nawet do -70%) i BESTSELLERS!
Spośród głównych kategorii możecie spostrzec jeszcze jedną. Specjalnie zostawiłam sobie ją niczym "wisienkę na torcie" - tych w dzisiejszym poście nie brakuje - czego dowodem są skarpetki CHERRY BLOSSOM, prawda? Kilkoma słowy, pragnę, abyście zajrzeli na nią osobiście - REKRUTUJEMY! 

O czym jeszcze warto wspomnieć? O darmowej dostawie dla zamówień powyżej 59 zł i bezpłatny zwrot do 30 dni bez podania przyczyny. 

Strona jest tak skonstruowana, że zadbano także o czytelność i nasze bezpieczeństwo. Zakładka - POTRZEBUJESZ POMOCY? rozwiewa wszelkie wątpliwości, które jak wiadomo mogą narodzić się na każdym etapie poruszania się po stronie i składania ewentualnych zamówień - ich finalizacji. 



_____________________________________________________


PLAYFUL CAT (Many Mornings)_____________________________________________________


Skarpetki w kotki – na kanapę, na miasto, na poprawę humoru i na Dzień Kota (który wypada teoretycznie 17 lutego, choć według wszystkich kotów powinien być świętowany codziennie). Stopa nabiera w nich lekkości, a krok – elegancji i kociego majestatu.



_____________________________________________________


CHERRY BLOSSOM (Many Mornings)_____________________________________________________


Inspirowane Japonią skarpetki w kwiaty i wiśnie to prawdziwie wiosenny model, który spodoba się nie tylko sadownikom, ale również osobom, które kochają ciepłe wieczory i zapach kwitnących drzew. Albo Japonię. Albo frywolny dizajn.Skarpetki w wiśnie i kwiaty od Many Mornings są niebanalnym dodatkiem, idealnym zarówno dla radośnie hasających romantyków jak i dla tych, którzy twardo stąpają po ziemi. Pasują do wyjść na piwo i sake, do szortów i do garnituru, do trampek i japonek. Kawaii!




_____________________________________________________


PLAYFUL DOG (Many Mornings)_____________________________________________________


Skarpetki w pieski w nowej wersji – dla Ciebie i dla wszystkich miłośników tych czworonożnych przyjaciół! Na jednej znajdziesz całe stado rozszczekanych pupili, a na drugiej – królewskiego przedstawiciela Welsh Corgi Pembroke, czyli ulubionej rasy władczyni angielskiego dworu! 






Strona - Many Mornings

Facebook/ Instagram 


Bardzo się cieszę, że to właśnie teraz odkryłam tę stronę. Teraz, kiedy to mogę odłożyć na bok dłuższe kozaczki bądź traperki, zamienić je na sportowe buty by zaprezentować nowe nabytki z kolekcji skarpet. I pomyśleć, że kiedyś kompletnie nie przywiązywałam do nich uwagi... ba, unikałam zakładania skarpetek, bo uważałam je za zbędny dodatek. Tak właśnie było, ale od tego czasu sporo się zmieniło! I tym optymistycznym akcentem chciałabym się z Wami pożegnać. Miłego wieczoru kochani! A jutro udanego świętowania i mokrego dyngusa :D Pa! Pa!


37 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolorowe skarpetki nie do pary. Ogólnie zamierzam sobie kilka par sprezentować, ale to po świętach. Na razie zajęta jestem jedzeniem sałatki naprzemiennie z ciastami. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze te skarpety :) już nie raz byłam na ich stronie i miałam chęć na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super skarpety! Uwielbiam takie:)

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Heja! Ja niestety nie odczułam tegorocznych świąt, ale sama sobie zawiniłam- zbyt mało się do nich przygotowywałam. Pod różnym względem. Ja ostatnio kocham długie skarpetki, a te są idealne! W lecie preferuję stopki, ale do lata jeszcze troszkę :P Pozdrawiam!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne skarpetki, te z kotkami najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne skarpetki. Takie oryginalne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne skarpety- szczególnie te z kotami.
    Wszystkiego dobrego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przygotowania minęły mi z nutką świątecznego chaosu, ale tak bywa xd
    Wszystkie wzory tych skarpetek, które zaprezentowałaś mam i bardzo lubię w nich chodzić :D
    Również życzę Wesołych Świąt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam skarpety od nich i są naprawdę świetne :) Bardzo ładne wybrałaś wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne te skarpetki:) Bardzo lubię takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas święta były spokojne, kameralne, dobre. Odpoczęliśmy :)
    A skarpetki super. Już wiem, gdzie uzupełniać garderobę skarpetkową :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas świąteczne przygotowania na totalnym luzie, podobnie jak święta. Uwielbiam ich skarpetki :) Mam takie same pary :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze skarpetki :) odrazu nastrajają pozytywnym myśleniem. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie fikuśne skarpetki :)
    U mnie sprawdziła się marka Wola :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że twoja pasja się rozwija i wypieki wychodzą. Skarpetki mają przecudne wzory!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tegoroczne święta spędziłam dobrze, z rodziną :)

    Super, że spełniasz się w pieczeniu słodkości. Mam podobnie, moja siostra też :)

    Śliczne skarpetki, lubię takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wyglądają te skarpety 🥰

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie przygotowania do świat były raczej niewielkie ale święta bardzo miłe spędzone :) uwielbiam takie kolorowe skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne skarpetki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie takie skarpetki to hit ostatnich sezonów
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  21. wow co tam skarpetki oczy masz hipnotyzujące bardziej:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Choć zdecydowanie wolę nosić stopki to ponad wszystko uwielbiam kolorowe skarpety! Takie długie kupuję dla mojego P😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie kolorowe i wysokie skarpetki ;p Tez mam ich kilka na swoim koncie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne te skarpetki, te w koty byłyby idealnym prezentem dla mojej kuzynki. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne są takie kolorowe i wzorzyste skarpetki. Taki element garderoby idealnie rozweseli całą stylizację.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie kiepski nastrój po świętach, ale jak zobaczyłem te skarpetki to się uśmiechnąłem. :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale fajne te skarpetki! Ja też mam kilka wzorów i jestem nimi zachwycona. Nie dość, że skarpetki są mega oryginalne i ładne to jeszcze do tego są bardzo trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. te skarpetki są cudowne! w ostatnim czasie również mam jakąś fazę na tego typu dodatki ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne są te skarpetki ! Takie kolorowe i śmieszne ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubie zakladac tego typu skarpetki, bedac w domu. Natomiast, gdy wychodze stawiam na cos, co nie rzuca sie w oczy :)
    Kochana obserwuje i w wolnej chwili zapraszam Cię do mojego królestwa. Dopiero się rozkrecam, ale wierze, ze na dlugo :) https://synergia-zmyslow.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Anna Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie kolorowe skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥