sobota, 22 lutego 2020

PEPPED UP #515...

Hey!


Witam Was kochani w kolejnym zimowym poście. Jak ten czas szybko leci prawda? Już niedługo wkroczymy w moją ulubioną porę roku. Wiosna rządzi się swoimi prawami. I choć zima w tym roku była łaskawa, natura ludzka jest silniejsza i z utęsknieniem spoglądam na zdjęcia z pięknych, cieplutkich dni. 
Lecz w dzisiejszym poście nie o pogodzie mowa... a kolejnej hybrydowej stylizacji. Po świątecznych pazurkach nie ma już śladu. W trakcie sesji niestety nie miałam czasu by wykonać mani. Dopiero czas wolny w ferie umożliwił mi zrobienie nowej stylizacji. 
Ale czym byłoby manicure hybrydowe bez odpowiedniego produktu? 






 PEPPED UP #515 (KLIK)


Półkryjąca, brokatowa hybryda żelowa w turkusowym kolorze. Doskonałe wykończenie każdej stylizacji. Pięknie komponuje się z klasyczną bielą. Idealna do zdobień z motywami wodnymi. Przypomina o połyskującej w gorących promieniach słońca, spokojnej tafli oceanu.






Brokatowa formuła lakieru od lat pozostaje moją ulubioną. Myślę, że na przestrzeni czasu nic w tej kwestii się nie zmieni. Przy takiej formule lakieru nie muszę obawiać się o ewentualnie powstające smugi, brak wprawy w malowaniu paznokci, przypadkowe dotknięcia bądź niechciane paproszki. Przy jednolitej formule wymienione "czynniki" mogłyby popsuć wygląd manicure. Brokatowe drobinki w lakierach hybrydowych sprawiają, że taka stylizacja nie tylko pięknie wygląda, ale jest mniej wymagająca. To nie oznacza, że możemy pomalować paznokcie "byle jak", oczywiście też staramy się jak najlepiej je wykonać, jednakże bez towarzyszących obaw. 
Brokatowe drobinki nie są zbyt duże... to subtelne podkreślenie i wyodrębnienie nasycenia turkusowej barwy. Odcień nie trafił do mnie przypadkowo... pragnęłam powiększyć swoją kolekcję o inny, nie standardowo kolorek. Turkus sam w sobie jest ciekawy, a co dopiero na paznokciach! Nie jest nachalny, nieco figlarny, jego delikatność i spokojne nasycenie pasuje do większości zestawień znakomicie je dopełniając. A gdybyśmy chcieli jednak wprowadzić troszkę szaleństwa zawsze pozostaje możliwość wyróżnienia jednego-dwóch paznokci mocniejszym kolorkiem.
Myślę, że z takim turkusikiem śmiało można powitać wiosnę, a nawet i lato! Bo jak wspomniano na stronie, kolor cudownie charakteryzuje się z taflą oceanu! 
Półkryjąca formuła nie pokrywa w pełni płytki paznokciowej. Sprawia wrażenie przezroczystej pomimo nałożenia 3 warstw. Dobierając lakier w pełni wiedziałam, że uzyskam takowy efekt; przy kolejnej stylizacji zrezygnuję z jednej warstwy, na rzecz dwóch, które zadowalająco pokryły płytkę paznokciową. Dodatkowa warstwa tak na prawdę niewiele zmieniła, więc śmiało można z niej zrezygnować. 
Operowanie pędzelkiem, łatwość rozprowadzenia lakieru to kolejne plusy, o których należy wspomnieć. 




 ZAPRASZAM - ekertnails.pl 



❤ FACEBOOK - ekert.nails.polska



❤ INSTAGRAM - ekert_official





Wraz z rozpoczęciem nowego roku większość marek przeprowadza wiosenne wietrzenie magazynów. Z tej racji chciałabym Was zaprosić na stronę, gdzie można skorzystać z na prawdę godziwych promocji. Łapcie okazje zaopatrując się w lakiery, gadżety i inne oferowane produkty. Na przestrzeni zamieszczanych postów informowałam Was, że marka jest w stanie zaspokoić pragnienia każdej kobiety. Każdej... bez najmniejszego wyjątku. Skupiając się na samej kolekcji lakierów - bogactwo kolorów zasługuje naszych pochwał. Zresztą zapewnienia - zapewnieniami, nie będę się rozpisywać kiedy sami możecie się o tym przekonać. Wystarczy tylko i wyłącznie kliknąć powyższe bądź poniższy zamieszczony odnośnik; w zależności od strony na jaką chcielibyście się przenieść.
 Ekertnails.pl - PROMOCJE


Dobrze, będę uciekać. Życzę miłego weekendu! Pa! Pa!



1. Po jakie kolorki lakierów hybrydowych obecnie sięgacie?
2. Brokatowa, matowa a może połyskująca formuła - jaka jest Waszą ulubioną?


21 komentarzy:

  1. Również uwielbiam wiosnę, czekam na nią z utęsknieniem - najbardziej kocham maj :).
    Turkus to mój ulubiony kolor - całe zeszłe lato wracałam do tego kolorku. Ja jednak wolę mat, ale połysk też często mam na paznokciu.
    Kolorki, w zależności od nastroju - od czerwonego do beżów :). Pozdrawiam cieplutko :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor zdecydowanie w moim guście! Idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaże ten post również mojej znajomej. Ja teraz wybrałam turkus z kocim okiem i jetem mega zadowolona z tego wyboru. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba kolor tego lakieru :) Patrząc na niego czuć,że wiosna tuż tuż :)

    Śliczne paznokietki! :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful post, dear! I love your blog so much.
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny jest ten kolorek !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ciekawy kolorek :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie u Ciebie wygląda! chociaż o zdecydowanie nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście niestety nie robi hybryd, ale Twoje prezentują się rewelacyjnie
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek bardzo fajnie się prezentuje, aczkolwiek ja raczej bym się na taki nie zdecydowała.
    Hybryd obecnie nie robię, ale zdecydowanie bardziej lubię kolor różowy lub czerwony na paznokciach :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki lakierów. Kolorek bardzo ładny choć nie jest to "mój kolor" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor, na wiosnę idealny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolorek, idealny na wiosnę :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. ALE śliczny jest ten kolorek :) Ja obecnie mam fiolet ciemny z jasnym i trochę syrenki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. After all it is a great article with everything. Thanks in advance for posting it.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana dopiero teraz miałam czas przeczytać �� Super wszystko tak jak zawsze ❤️ Pozdrawiam serdecznie Patrycja S��✨

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥