środa, 1 kwietnia 2020

Wiosenny przegląd...

Hey!



Jak tam kochani Wasze samopoczucie?

Środa, wieczór w końcu mogę usiąść i napisać kolejnego posta. Odkąd pojawiły się zdalne materiały  do kontynuowania studenckiej edukacji większość czasu poświęcam na konsekwentne i systematyczne wysyłanie przygotowanych zadań. Jak na razie jestem zadowolona z efektywności swoich działań. Ciesze się, że pomimo wielu tzw. rozpraszaczy jestem w stanie siąść i na spokojnie zrealizować dany materiał. Choć nie będę  ukrywać "kusicieli" jest wielu D 
Myślę, że najważniejszą kwestią jest odpowiednie rozplanowanie dnia. Tak by nie zabrakło czasu na obowiązki i przyjemności. O tych wspominałam już niejednokrotnie, ale nic nie stoi na przeszkodzie by choć w kilku słowach przypomnieć o swoich pasjach, prawda? Przede wszystkim zaczęłam wdrażać w swój trening nowe ćwiczenia, które umożliwiają mi weryfikacje swoich możliwości. Mając w głowie pewien "ideał" kobiecej, umięśnionej sylwetki chciałabym w przyszłości móc choć częściowo się do niego zbliżyć. Cenię w sobie to, że ćwiczenia traktuje jako aspekt odpoczynku i relaxu, a nie przymusu, który umożliwiłby mi osiągnięcie celu. Jakkolwiek to brzmi, tak właśnie to postrzegam. 

Kolejną przyjemnością jest ta - pielęgnacyjna. Aktualnie testuję rewelacyjną zawartość otrzymanej paczuszki. Znalazły się w niej zarówno produkty do pielęgnacji twarzy, włosów i ciała. Ciesze się, że paczka dotarła do mnie właśnie teraz kiedy mogę w szczególności poświęcić swój czas na rzetelne i szczegółowe testy. Publikacja oczywiście pojawi się w niedalekiej przyszłości!


A tymczasem chciałabym podjąć się kolejnego tematu - mody. Jak wiadomo w obecnej sytuacji stajemy się "więźniami" własnych domów i mieszkań. Choć mieszkając na wsi, mam większy zakres możliwości by wyjść na podwórze i pospacerować po ogródku, towarzysząca obecnie pogoda nie sprzyja dłuższej bliskości z naturą. Jak, więc wykorzystuje wolne chwile? Buszuje po Internecie w poszukiwaniu ciekawego, kobiecego asortymentu. Skoro nie mogę nacieszyć swoich oczu kreacjami widzianymi na ulicy, muszę w inny, bardziej wyszukany sposób zaznajomić się z obecnymi trendami. Na szczęście Internet nie poskąpił w liczności tematycznych artykułów. 
Kolejną możliwością jest przeglądanie ulubionych sklepów Internetowych. Takim sposobem, dzisiejsze popołudnie spędziłam na przeglądaniu asortymentu marki Dresslily
Jej oferta jest mi znana od dobrych kilku lat. Pierwsze zamówienie zrealizowałam w bodajże 2014 roku, lata temu, a Ja do dnia dzisiejszego pamiętam radość z otrzymanej paczki. Dzisiaj po raz kolejny przeglądając stronę poszukiwałam produktów z dwóch odrębnych kategorii - klasycznej i tej oryginalniejszej. Poniższe grafiki przedstawiają moje must have. Zachęcam do samodzielnego zajrzenia na stronę klikając w zamieszczone odnośniki. 

Asymmetric O-ring Ribbed Mini Surplice Sheath Dress

SUKIENKA - KLIK


V Neck Skirted Pullover Sweater

SWETEREK - KLIK


Contrast Button Up Corduroy Blazer

Żakiet - KLIK


Raglan Sleeve Lace-up Contrast Ribbed T-shirt

T-SHIRT - KLIK


Moon Star Print Button Long Sleeve Mini Dress

SUKIENKA - KLIK


Lace Ruffled Two Button Lace Up Blazer Jacket

ŻAKIET - KLIK



Marka wystosowała także 22% kupon rabatowy. By z niego skorzystać wystarczy przy zamówieniu w odpowiednie pole wpisać: GBJKNO


A, więc tak przedstawiają się moje typy ciuszków. Nie przedłużając zmykam kochani spać. 
Pozdrawiam, życząc miłego wieczorka. Pa! Pa!



1. Jak mijają Wasze dni? Jak gospodarujecie swoim czasem?
2. Co sądzicie o zaprezentowanych produktach marki Dresslily?
3. Jakie trendy obecnego sezonu są Wam najbliższe? Śledzicie nowinki ze świata mody?




26 komentarzy:

  1. Ostatnua rzecz mi sie bardzi spodobala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. T-shirt bordowo szary ze sznurkami najbardziej mi się podoba.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ubranka 😍
    No niestety, jeśli chodzi o organizację czasu to ostatnio sobie wogule nie radzę- dzień mi się przestawił z nocą 😂
    Życzę powodzenia w dalszej nauce 😘
    Bardzo fajny ten nowy nagłówek 💕
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to te ubrania są nietypowe i prawdę mówiąc nie wiem czy coś bym z tego wybrała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te rzeczy! kiedyś kiedyś bym oszalała na ich punkcie, to był mega mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja się cieszę, że skończyłam swoją edukację tuż przed wybuchem tej epidemii i mogłam uczyć się w standardowych warunkach. Jak widzę jak moja siostra się męczy z hektarami zadań zadawanymi teraz to, aż mi się szkoda robi wszystkich uczniów. Mam nadzieję, że jakoś to będzie i będzie można wrócić do normalności, chociaż niektórym taka forma edukacji może bardziej odpowiadać.
    Co do ciuszków są mega w moom stylu, najbardziej dwie ostatnie rzeczy, zakochałam się w nich. 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe ubrania :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe ubrania 😊

    https://carolynx96.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że mam ostatnio problem z właściwym gospodarowaniem czasu. Większość dnia pochłaniają mi zajęcia online oraz przygotowywanie na nie różnych zadań i projektów. :D Takie ciągłe siedzenie przed komputerem jest dla mnie bardzo męczące. ;/
    Życzę Ci pięknego kwietnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda takie nauczanie zdalne potrzebuje dobrej organizacji. Szczerze to ciężko jest się skupić w domu na tym by zrobić te zadania, gdy np w głowie ma się co można by innego było zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mijaja troche w pracy na home office, troche zajeciowo, troche na domowych aktywnosciach roznego typu. Zdazyłam juz ulozyc komplet puzzli i zaczełam kolejny.

    Z ubranek bardzo podoba mi sie pierwsza propozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nie kupuję ciuchów przez internet. kilka razy nie trafiłam z rozmiarem dlatego wolę kupować stacjonarnie ;) Czas jakoś leci. Głównie odpoczywam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pracuję zdalnie, więc z zagospodarowaniem czasu nie mam problemu, ale jednak obecna sytuacja nie wpływa na mnie najlepiej i wszystko idzie mi strasznie ciężko:/
    Fajne rzeczy, szczególnie ten żakiet z czarnymi wstawkami:)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. BArdzo ładne ubranka muszę koniecznie luknąć na stronę!

    OdpowiedzUsuń
  15. I love the look of that grey wrap dress, it looks so cute! xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta pierwsza szara sukienka jest po prostu świetna <3 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przedstawionych ubrań wybrałabym zieloną lub czarną marynarkę. Ten temat jest mi ostatnio bliski dzięki studiom, szycie ehh.
    Też mieszkam na wsi, witam w klubie.

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny post :) jeśli chodzi o mnie przedstawione ubranie nie w moim stylu. Ja robie sobie codziennie plan dnia żevy nie zwariować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja to dużo przed kompem spędzam i na sprzątaniu mieszkania. Codziennie spotykam się z przyjaciółką, która blisko mieszka, na spacerze z psami. Fajne ubrania. Oczywiście poklikane. U mnie bliźniaczy post, więc jakbyś mogła... Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że co nieco się u Ciebie pozmieniało na blogu :D Z Dresslily już jakiś czas nie zamawiałam, ale można trafić na ciekawe rzeczy, choć sparzyłam się kilkakrotnie i teraz zastanawiam się dwa razy zanim coś zamówię. A co u mnie? Jakoś leci, w tygodniu - zdalne lekcje, troszkę wideokonferencji, prac domowych, wypracowań w weekendy - bardziej relax, troszkę rozrywki, małe SPA. Życzę dużo zdrowia na ten dziki czas! ❤ Amelia Wolińska

    OdpowiedzUsuń
  21. Ubrania przekonują mnie tak pół na pół. Najbardziej podoba mi się pierwsza sukienka. Jest mega seksowna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja miałam dość zajęty tydzień, przeglądałam wszystkie e-booki i wyzwania, na które się zapisałam podczas kwarantanny, przepisałam na kartkę najważniejsze rzeczy i dopiero dziś ułożyłam nowy, lepszy plan dnia.

    Najbardziej podoba mi się księżycowa sukienka Dresslily, kosztuje tylko 66 złoty, ale to nadal za dużo :'D

    Pozdrawiam,
    Gabriela ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥