niedziela, 7 lipca 2019

Oblicze pantery...

Hey!


Co tam ciekawego powiecie kochane misiaczki?


Pierwsze dni lipca nie są dla nas rozpieszczające, choć pewnie wielu z Was marzyło o znacznym ochłodzeniu. Ja szczerze mówiąc troszkę sobie narzekam na wiatr, którego osobiście nie znoszę. 
W pewnym momencie musiałam zmagać się z lekkim przeziębieniem. Na szczęście szybko je zwalczyłam i już w pełni mogę celebrować czas. 

O przewrotności i cudach natury można by było pisać i pisać... niedzielny wpis skrywa w sobie inne oblicze - OBLICZE PANTERY!
 Z wielką chęcią zapraszam Was do zapoznania się z czwartkową sesją, którą zrobiłam tuż po odebraniu świadectwa dojrzałości. Ahhh, cóż to był za emocjonujący dzień, he he!






Od dawien dawna okulary stanowią mój must have. Chronią oczy, urozmaicają look i pozwalają poczuć się nieco brawurowo a zarazem tajemniczo. Niekiedy lubię skrywać swoje spojrzenie za przyciemnianymi szkłami bacznie obserwując rzeczywistość. Niejednokrotnie wspominałam ochrona moich oczu jest dla mnie sprawą priorytetową. Wiosną borykam się z alergią, natomiast latem przeszkodą staje się słońce. Jak bardzo je kocham, tak czasami potrafię się na nie zezłościć. Wrażliwe oczy wymagają mojej troski. 
Podążając tym tropem niedawno otrzymałam wiadomość z propozycją współpracy z marką JUPITOO.COM

Na stronie znajdują się zarówno egzemplarze oryginalnych, a także tych tradycyjnych okularów dla Pań i Panów. Warto przejrzeć zakładki, nieco się zainspirować bądź najzwyczajniej w świecie zrobić zakupy. Decyzje co do ewentualnych "kroków" pozostawiam Wam samym. Jednakże nim zerkniecie na stronę zapoznajcie się z treścią dzisiejszego, przygotowanego dla Was wpisu. 





BROWLINE SUNGLASSES 3016 (KLIK)



Zgodnie z obowiązującym barterem marka zaproponowała mi wybór wymarzonego modelu okularów z kolekcji. Dopiero rozwijająca się strona, w swoim asortymencie nie posiada ogromu egzemplarzy, jednakże te znajdujące się już w internetowym sklepie są na prawdę wyselekcjonowane i jest w czym wybierać. 

Od tradycyjnej czerpni, po lustrzane odbicia i fantazyjne kolory szkieł, przez które możemy oglądać otaczający nas świat. Czarując i ubarwiając rzeczywistość; dając upust naszej wyobraźni.
Kształty oferowanych okularów są skierowane do najprzeróżniejszego typu/ owalu twarzy - co pozwala na pozyskanie jeszcze większej liczby potencjalnych klientów. 


Przeglądając okulary przeciwsłoneczne od razu miałam pewien zarys zarówno kształtu jak i koloru szkieł/ oprawek.
W mojej na razie, dość skromnej kolekcji ewidentnie brakowało brązowych okularów, co chciałam wręcz natychmiastowo zmienić. 
Brązowe szkła idealnie łączą się oprawką w panterkę, o której również po cichu marzyłam. 
Poprzedniego lata przymierzałam się do zakupu wymarzonych okularów, jednakże w tamtym czasie moją kolekcję urozmaiciły okulary, które stały się rewelacyjną pamiątką  wycieczki do Brukseli. Co więcej, wielu z Was podczas zamieszczonych sesji zwróciło na nie uwagę; wyrażając o nich wiele miłych i pozytywnych słów. 


Kształt wybranych okularów jest bardzo zbliżony do tych pamiątkowych, więc w trakcie wertowania strony od razu wiedziałam, że taki model dobrze się prezentuje, ładnie zdobiąc twarz. Nie bez powodu o tym mówię... gdyż okulary oprócz swojej funkcji - chroniącej oczy przed słońcem/ wiatrem stanowią także rewelacyjny element/ dodatek stylizacji. Nie każdemu pasuje dany kształt oprawek, najważniejsze by znaleźć ten idealny odpowiednio go zestawiając. 

Brązowe szkła mają dość mocne przyciemnienie, a świat widziany przez nie staje się nieco żółtawy. Początkowo były to dla mnie dość zaskakujące,  gdyż przyzwyczaiłam się do swoich poprzedników. Po kilku "wyprawach" i Ja i moje oczy w pełni przyzwyczaiły się do zmian. 

Panterkowa oprawka pomimo swojego motywu nie jest ani przesadzona, ani krzykliwa. Idealnie trafiona w punkt dodaje klasy i elegancji samej w sobie. Złota oblamówka szkieł optycznie powiększa i rozświetla naszą twarz co jest dodatkowym atutem.

Osobiście jestem w pełni zakochana w wybranym modelu. Śmiało mogę powiedzieć, że stanowi mój must have tego lata!






ZAPRASZAM - JUPITOO.COM

(Ze względu na trasę jaką muszą przebyć wybrane okulary chciałabym Was zapewnić o profesjonalizmie marki, która zadbała o bezpieczeństwo przesyłki. Okulary zostały zapakowane w specjalne poduszkę do ochrony paczek, pudełko i znajdujący się w nim futerał z okularami i markową ściereczką. Na prawdę nie wiem co musiałoby by się stać by zawartość przesyłki została naruszona. Warto wspominać o takiej kwestii zważywszy na ilość kilometrów jaki musi przebyć tak delikatny asortyment)


Dobrze kochani lecę troszkę odpocząć. Nowy tydzień - nowe, czekające na mnie wyzwania. Trzeba naładować akumulatory do dalszego działania! Pa! Pa!




1. Jak tam spędzacie lipcowe dni?
2. Czy także uważacie, iż okulary stanowią ważny element skomponowanej stylizacji?
3. Wasz ulubiony typ/ model/ kształt i barwa okularów?




27 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się takie okulary! Mam bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje wstępy do tematu.
    A w tych okularach wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny płaszczyk :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre okulary to podstawa. Są śliczne i ten płaszczyk 😍 Gratuluję świadectwa dojrzałości 😀💐🥂

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodnie ! podobają się mi również te okularki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! pięknie wyglądasz w tych okularach:)


    blogkinga02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne okulary, ślicznie w nich wyglądasz! Cały zestaw również bardzo mi się podoba:)
    Gratuluję świadectwa dojrzałości!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bosko w tej stylizacji! Chyba zamówiłam takie same okularki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super wyglądasz kochana ♥
    xoxo
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne okularki, pasują do Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak ładnie prezentują się te okularki! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja strasznie, żałuję że jest tak zimno. Wolę umierać w te upały niż marznac gdy tak zimno brrr..
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O taak, ja naleze do tych ktorzy czekali na chwile chlodu hah :) co do stylizacji to zgadzam sie: okularki nie sa krzykliwe i bardzo pasuha do twojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te spodnie są cudowne ,nadają stylizacji mocny charakter. Piękne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylówa :)
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny look:)I te okulary pasują do stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Okulary przeciwsłoneczne są super, ale na zdjęciach. Patrząc na to jaką mam kolekcję trudno uwierzyć, że ich nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz bardzo stylowo! <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. In this modern world, sunglasses are not only used for protecting your eyes, but also to give you a proper fashion look and styling sense.
    Luxury Vibrators

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten kardigan dodaje takiej elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylówka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem czy znajdę do w kształcie dla siebie..

    OdpowiedzUsuń
  24. Beauty. The color red is one with various powerful psychological effects.
    Atrium Properties

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥