niedziela, 5 maja 2019

Aprobując... lekkości; szaleństwu?

Hey!



Jak tam kochani spędzacie tegoroczną Majóweczkę?


Może pogoda nie dopisała, bo temperatury nie były tak rozpieszczające jak dwanaście miesięcy temu, ale myślę, że dla chcącego nic trudnego i każdy mógł pozyskać choć troszkę słonka. Moja majówka to nieustanna walka z nauką. Maturalne zmagania pomimo wielu trudów są niezwykle fascynujące. Dostrzegam w nich wiele plusów m.in. obcowanie z literaturą. W domu mogę na spokojnie zagłębić się w treść lektur, które posiadają swoistego rodzaju przesłania i cenne wartości. W trakcie roku szkolnego nie mam aż tyle czasu na taką analizę i interpretację. Chciałabym powrócić jak za dawnych lat do czytania książek, bo wiem i czuję, że w tej kwestii mam ogromne zaległości. Jestem pewna, że wakacje - najbliższy czas jest bardzo priorytetowy.







W poprzednim poście - Sprzyjając strojności... zaprezentowałam Wam dwa produkty, z internetowego sklepu - GewisShop, które zyskały wiele przychylnych opinii. Bardzo się cieszę, że posty cieszą się szerokim odzewem z Waszej strony. Zapewniam, że każde słowa są dla mnie niezwykle istotne!

Nowy post to nowa odsłona, nieprawdaż?

Mój dzisiejszy look kojarzy mi się z niezwykłą lekkością. Wiosna rządzi się swoimi prawami i myślę, że takie zestawienie w sam raz jej odpowiada. Biel, koronka - ahhh, powracamy do ciepłych, upalnych dni. Nie skłamie mówiąc, że bardzo ich pragnę! 








Kiedy moim oczom ukazała się biała bluzeczka od razu wiedziałam, że będzie stanowiła podstawowy element mojej garderoby. Uwielbiam ubrania o lekkiej formule z nutką sexapilu i uwodzicielskiego uroku. Materiał to delikatność, zaskakująca tekstura i swobodnie opadający krój. Takich cech bez wątpienia dodają rękawki, które bez rozcięcia wyglądałyby równie pięknie, ale już nie tak efektownie jak w oryginalnym projekcie. Lekko opadające podkreślają kobiece ramiona i ewentualną opaleniznę. Na tą naturalną osobiście będziemy musieli jeszcze poczekać, choć jestem pełna nadziei, że już niebawem... :D 

Bluzeczka sprawdzi się zarówno w eleganckich zestawieniach - przy bazujących spodniach jak i do krótkich szortów. Uniwersalność to coś co zasługuje na uznanie!


Obecnie wyprzedana, niedostępna w ofercie, co informuje, że znalazła swoich miłośników. Zapraszam Was do podkategorii topy, bluzki i koszule. Szeroka oferta zdecydowanie potrafi przywrócić o zawrót głowy, oczywiście tylko i wyłącznie w pozytywnym tego słowa znaczeniu!


Niejednokrotnie na swoim blogu poskreślałam także wagę dodatków. W moim mniemaniu kojarzone z kunsztem, charakterem i nieziemską charyzmą. W paczce, którą nazwałam świątecznym króliczkiem znalazł się osobliwy naszyjnik!






NASZYJNIK BLUEVIE (KLIK)


Myślę, że jego urok najłatwiej wyodrębnić przy jednolitej bluzeczce, koszuli bądź sweterku. Biel podkreśla blask kamieni. Moglibyśmy pomyśleć, że ich barwność jest zbyt przesadna i krzykliwa. Nic bardziej mylnego moi kochani! Precyzyjnie skomponowane pod względem barwy tworzą przemyślany i schematyczny układ. Ahhh, taki dodatek na pewno zwróci spojrzenie niejednej osoby.
Czyż naszyjnik bluevie nie jest czarujący? 
Wielkie gabaryty naszyjnika są w zupełności nie odczuwalne, a to za sprawą szerokiego łańcuszka, który można regulować. 






ZAPRASZAM - GewisShop

(WIĘCEJ OZNACZA MNIEJ - marka pomyślała o obniżeniu kosztów wysyłki dla osób, które kupują większą ilość rzeczy. WYSTARCZY SIĘ TYLKO SKONTAKTOWAĆ)


Tradycji stało się zadość, podczas robionych zdjęć towarzyszyły mi moje ukochane zwierzęta. Chyba tak samo jak Ja lubią łono natury! Jestem pewna, że zazdrościcie mi takich kompanów :D
Tymczasem kochani lecę troszkę odpocząć. Zasięgając porad dzisiejszy dzień spędzam na totalnym chilloucie, czego również szczerze Wam życzę! :) Pa! Pa!



1. Co tam ciekawego powiecie?
2. Jak oceniacie moją stylizację?
3. Stonowana i delikatna czy wystrzałowa przyciągająca spojrzenia biżuteria?




33 komentarze:

  1. Ślicznie :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik faktycznie ma coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całego serca polecam ci zacząć czytać książki <3 Masz niesamoite kotyyy :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację dzisiejsza stylizacja kojarzy się z lekkością, szczególne poprzez formę bluzki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne kociaki :) Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się ogromnie cieszę, że matura już dawno za mną, było stresująco.. szczególnie na ustnej..:/
    Powodzenia dla Ciebie:):*
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh moja majóweczka była pełna roboty! Zero czasu na odpoczynek... No ale i popracować czasem trzeba. Świetna stylizacja,ten naszyjnik bardzo przyciąga uwagę.
    Powodzenia na maturach!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajna stylizacja <3 Podobają mi się zwłaszcza te koronkowe elementy, są bardzo dziewczęce :)
    Co do majówki, to byłam na wyjeździe w górach - w zasadzie już od Świąt bo miałam przez ten cały czas wolne, więc korzystałam na całego :D Niestety, wróciłam trochę wcześniej bo pogoda zrobiła się tragiczna - zimno, deszczowo i wszędzie błoto :(

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudownie w tej stylizacji,bluzeczka ma fantastyczne wykończenia! Naszyjnik Twój jest śliczny, ja lubię różnego gatunku biżuterię- w zależności od nastroju ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka rzeczywiście przepiękna! Te rękawki kompletnie mnie urzekły :) A co do książek to ja aktualnie nadrabiam wszystkie zaległości - bo szczerze przyznam, że też mi się ich trochę nazbierało... ;) Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam nadzieję że matura pójdzie w niepamięć tak szybko jak przyszła siedmiomilowymi krokami. Świetne fotki natomiast majówka teraz na spokojnie :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna stylizacja <3 i slodki kotek <3 zapraszam rowniez do siebie i zycze powodznia

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie powodzenia na maturze kochana, będę trzymać kciuki! Piękne zdjęcia, ja majówkę spędziłam ze znajomymi, wybrałam się nad morze, ale jedyne co zmarzłam.

    https://sar-shy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia! Trzymam kciuki :)
    Słodkie kociaki! <3 A bluzeczka bardzo wiosenna :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja :) Bluzka jest bardzo ładna i świetnie na Tobie wygląda. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny naszyjnik i fajna stylówka! Wyglądasz ślicznie, jak zawsze! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach, koty! :)
    Look w moim stylu, lekki, nienarzucający się. Kobiecy.
    Majówka przyszła i poszła, mogło być cieplej, ale nie narzekałam :). Zwiedziliśmy okolice Białowieży i Białowieski PN. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Majówkę spędziłam bardzo leniwie na oglądaniu filmów :)
    Bardzo ładnie wyglądasz! Bluzeczka podoba mi się szczególnie <3

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie majówka niestety deszczowa, a 4 maja to nawet trochę śnieg popadał :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia na maturze!:) Śliczny ten naszyjnik:) Przyciąga uwagę

    OdpowiedzUsuń
  21. o jak wiosennie! piękną masz bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba 😊 Szczególnie bluzeczka idealna na wiosnę! ;) Biżuteria naprawdę ładnie się prezentuje :) Pozdrawiam serdecznie 😊🤗

    OdpowiedzUsuń
  23. Majówka szybko mi uciekła. Szkoda, że wolne nie trwa wiecznie...Twoja bluzeczka jest bardzo czarująca. Elegancka, a zarazem bardzo stylowa. O kotkach nie mogę nie wspomnieć, dodają uroku do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kotki ukradły show! Uwielbiam takie lekkie bluzeczki, mój mężczyzna mówi na to firanki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna bluzka- podoba mi się. Chodziłabym:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka śliczna jest ta bluzeczka 😍
    Bardzo mi się podoba ta stylizacja 😃
    Ja również bardzo lubię takie bluzki 😃
    Poklikałam jakby co 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale śliczna ta bluzeczka :) uwielbiam takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Znakomicie :)
    Najbardziej podobają mi się te spodnie z naszywkami. Dodają takie pazura ( coś innego ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. I really like how you style your outfit, its very laid back perfect for casual day out.

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wakacje to idealny czas na czytanie mnóstwa książek! Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥