środa, 1 maja 2019

Sprzyjając strojności...

Hey!



1 maja, godzinny poranne, a Ja przenikniona ogromem energii zamieszczam kolejny wpis! Notka miała pojawić się wczoraj, i nawet wszystko szło po mojej myśli, ale ostatecznie zabrakło sił i wolnego czasu. 
Nie ma kochani nic lepszego jak zmęczenie po pracy, ot taki paradoks; choć jestem pewna, że zrozumiecie, jak przybliżę Wam temat...

Wczorajszy dzień oscylował wokół zakupów. Nie będę ukrywać, bardzo je lubię, jednakże kilka godzin to już troszeczkę przesada :D No nic... to nie ma znaczenie. Najważniejsze, że wracając do domu miałam poczucie, że kwiaty i sadzonki są już zakupione. Co rok odkrywam swoją miłość do ogrodnictwa. Uwielbiam pielęgnacje kwiatów, sadzenie, podlewanie i cały proces wzrostu. Niby powtarzające się, powszednie co sezon czynności, aczkolwiek każda na swój sposób inna. 
Kiedy pojawiają się owoce moich trosk, człowiek czuje radość i dumę. Ahhh, teraz kiedy rozpoczęłam już wakacje śmiało mogę oddać się swojej, kolejnej pasji. I tu słowo kolejnej ma ogromne znaczenie!








Mój wczorajszy look składał się w większości z nowo nabytych rzeczy. Świąteczny króliczek w tym roku był bardzo hojny zarówno ze strony rodziców jak i marki, z którą miałam przyjemność podjąć współpracę. 

Ciemna baza to przemyślane uwydatnienie brązowej futrzanej kamizelki! Wierni czytelnicy wiedzą, że jestem ich wielką miłośniczką futerek. Moje uwielbienie do nich najbardziej widoczne jest w sezonie zimowym, kiedy warunki atmosferyczne pozwalają mi na komponowanie stylizacji z nimi w roli głównej.

Wiedziałam, że wraz z nadejściem wiosny, lata będę musiała rozstać się z nimi na wiele miesięcy . Ot, nawet nie wyobrażacie sobie jak wielka była moja radość kiedy uzmysłowiłam sobie, że mogę nosić coś futrzanego w cieplejszym okresie - dokładnie futrzaną kamizelkę. I tak w moje łapki wpadła kolejna zjawiskowa rzecz do kolekcji.



BRĄZOWA FUTRZANA KAMIZELKA (KLIK)

Wiosenno-jesienny futrzak różni się od typowych przede wszystkim grubością. Kamizelka nie posiada wewnętrznego ocieplenia. Tworzą ją podszewka i widoczne dla oczu włosie. Takie aspekty dają uczucie lekkości i komfortowego noszenia. Kamizelka posiada zapięcie na haftki, które są umiejętnie ukryte pomiędzy włosiem. Pomimo, że jest to futrzak nie musicie się obawiać, że będzie Wam za gorąco. By zniwelować ewentualne obawy zawsze można pod spód założyć coś cieńszego - np. golf. Ja niestety nie posiadam czarnego golfa, nad czym bardzo ubolewam. Muszę w końcu pomyśleć nad zakupem, bo beż i fiolet nie zawsze do wszystkiego pasują.
Czerń jako domena uniwersalizmu, w zestawieniu z czymkolwiek tworzy bazę.

Futerko jest bardzo delikatne i miękkie w dotyku. Producent pokusił się nawet o stwierdzenie, że wiernie odwzorowuje naturalne futro, którego osobiście nie posiadam i też nie czuję takiej potrzeby. 
Myślę, że moja marzenia co do posiadanie takiej kamizelki zostały zaspokojone. Bardzo się cieszę, że mogę mieć ją w swojej kolekcji.


Na koniec dodam, że kamizelka widnieje na stronie również w szarym i czarnym odcieniu.
Dostępne rozmiary od XS po XXXL pozwalają każdej kobiecie bez względu na rozmiar poczuć się wyjątkowo i trendy.









AŻUROWA KOPERTÓWKA (KLIK)

 O ile wiedziałam, że w paczce znajdzie się kamizelka, o tyle ażurowej kopertówki nawet nie śmiałam się spodziewać. Szykowny dodatek na pewno urozmaica stylizację dodając jej niebywałej elegancji i klasy. Ciesze się, że trafiła do mnie tradycyjna czerń, gdyż ją najłatwiej zestawić. Internetowy sklep oferuje wiele kolorystycznych możliwości zaprezentowanej kopertówki. Duże pole do manewru jest wyjściem na przeciw wymagającym, szukającym inspiracji i dodatków o wyjątkowych barwach. Przód kopertówki stanowi ażurowy motyw, tył natomiast pozostaje gładki. Pomimo niewielkich gabarytów wnętrze jest całkiem pojemne. Zmieszczą się w niej nie tylko podstawowe elementy jakimi są klucze, portfel czy telefon, ale także perfumy, pomadka czy grzebień. Zapinana jest  na zatrzask z wewnętrzną kieszonką na zamek.
Dołączony złoty łańcuszek pozwala nam stworzyć z kopertówki śliczną torebkę! 


Zbliżający się okres wyjątkowych okazji jakimi są komunie, wesele i inne uroczystości wymagają odpowiednich stylizacji. Sądzę, że kopertówka będzie idealnym dopełnieniem dostojnych stylizacji.


OBECNIE W ATRAKCYJNEJ CENIE PROMOCYJNEJ

W KOMPLECIE ZŁOTY ŁAŃCUSZEK





ZAPRASZAM - GewisShop

Asortyment strony dedykowany jest kobietom i dzieciom. Osoby podążające za obecnymi trendami na pewno wyhaczą coś wyjątkowego dla siebie. Liczne wyprzedaże i promocje pozwalają na oszczędność pieniędzy bądź większe-atrakcyjniejsze zakupy. Osobiście jestem zauroczona tym sklepem!



Tymczasem kochani zmykam się uczyć! W komentarzach dostałam wiele słów otuchy i wsparcia. Jestem bardzo wdzięczna, z taką dobrocią z Waszej strony matura mi nie straszna :) Pa! Pa!



1. Plany na Majówkę?
2. Co sądzicie o zaprezentowanej stylizacji?
3. Posiadacie w swoich zbiorach eleganckie dodatki?





44 komentarze:

  1. Wow mega podoba mi się ta stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna prosta stylizacja. Lubię takie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja - wyglądasz wspaniale! Uwielbiam takie proste kompozycje i przemyślane detale :) A moja szara futrzasta kamizelka leży w szafie i się kurzy... Ale raz ją założyłam :D

    Udanej majówki!

    PS: Na pocieszenie dodam, że wczoraj też mi nie szło postowanie - musiałam wstać dzisiaj rano, żeby ogarnąć temat przed kolejnym wyjazdem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ślicznie wyglądasz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne futerko :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz 😍
    Uwielbiam takie futrzane kamizelki 😍
    Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna i gustowna stylizacji. Kamizelka świetna, chociaż sama raczej bym takiej nie założyła 😉 Natomiast kopertówce na pewno przyjrzę się bliżej 😉 Pozdrawiam cieplutko i życzę udanej majówki i oczywiście połamania pióra na maturze 💟

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie to wszystko cudowne. A.ja mam majówkę z anginą i penicyliną. Dobrze,że jest super blogerka, o której można poczytać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja śliczna:) Pies też! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka i buty są mega kochana:*

    Udanej majówki buziaki:*
    Nowy post -> WWW>KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia, a stylówka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ta kamizelka, idealnie pasuje do czerni :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz, torebka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  14. A tego futrzaka to gdzie można dostać haha? Świetna stylizacja ♥

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetną masz kamizelkę! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w Twojej torebce ;)

    Pozdrawiam skartistblog

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pasuje Ci ta stylizacja :o :) Pięknie dobrane rzeczy <3
    DOMowe okruchy

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja akurat nie przepadam za futerkami, ale tobie jakoś ładnie podkreśla oczy. Plany na majówkę były i są. Dziś widziałam się ze starymi znajomymi na jedzeniu, jutro trochę czasu z chłopakiem a piątek się zobaczy :)
    Lubię eleganckie dodatki i mam parę, zawsze się przydają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie futrzane kamizelki!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. iii uwielbiam takie futrzaki :D:D:D mam ochotę je wtedy non stop miziać xd

    OdpowiedzUsuń
  21. W tym makijażu wyglądasz jak modelka z pokazu mody, kreatora światowej sławy. W ogóle masz taki typ urody. Jeśli jesteś wysoka, to bym się na Twoim miejscu zainteresowała jakąś dobrą agencją modelek, najlepiej międzynarodową. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się kamizelka, i to ona skradła moje serce w tej stylizacji ♥
    Jak zawsze ślicznie wyglądasz ♥
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz! Kocham tego typu stylizacje 😍

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta kamizelka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też lubię ten sadzonkowy proces! :D A Ty pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mam jakiś szczególnych planów na nadchodzące dni:) Fajnych dodatków zawsze mało więc zajrzę na stronę tego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Futrzaki fajnie prezentują się w stylizacjach, tak jak u Ciebie, ale osobiście nie umiem się przekonać do kamizelek

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy, też jestem fanką ogrodnictwa :)

    https://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna stylizacja w pięknym wiosennym tle :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki fajny i stylowy zestaw! Zdjęcia też piękne i piesio cudny!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurcze, jakoś nie mogę się przekonać do tego typu kamizelek.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja! Spodobała mi się ta kamizelka :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj pięknie wyglądasz! Super futerko! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie :)
    Mój brat ma podobnego pieska.

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładna stylizacja! A jakiiii cudny piesio!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna kamizelka <3 Nie mogę się napatrzeć! Masz piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Powodzenia w rozwijaniu nowej pasji! Kamizelka-super <3
    napisanekasia-blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładnie wyglądasz :)
    Na majówkę wybrałam się do znajomych :) Niestety w Lublinie nie ma integracji, więc osamotnienie daje mi się tam we znaki. Po 4 dniach wśród przysłowiowych samych swoich, teraz mogę nawet miesiąc żyć bez ludzi XD

    OdpowiedzUsuń
  39. Super stylizacja :) i fakt nawet jeśli kochamy zakupy to kilka godzin męczy bardziej niż dobry trening
    Najbardziej podoba mi się zdjęcie z psiakiem <3
    Pozdrawiam TheDiize

    OdpowiedzUsuń
  40. Pasuje ci taki klimat w kamizelce :) Ja zakupy lubię coraz mniej hahah

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  41. Sliczna torebka :)

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥