wtorek, 9 kwietnia 2019

Mieć głowę w chmurach...

Hey!


W końcu kochani mogę troszkę odpocząć. Nie ma nic piękniejszego jak zapełniająca się z każdą chwilą pusta karta bloggera. Ahhh, już niedługo będzie to zjawiskiem niezwykle powszednim. Powszedniość - czasami nie oczekuję niczego więcej! 

Dzisiejszy dzień rozpoczęłam niczym poranny skowronek. Zakupy kochani zobowiązują he he
Wtorkowa, wiosenna aura pozwoliła mi na nałożenie czegoś lżejszego. Wczoraj przemogłam się w sobie i zrobiłam generalne porządki w szafach. Nie byłabym sobą, gdybym zmieściła wszystko do jednej szafy... Sprawą priorytetową była segregacja rzeczy. Na szczęście grube kurtki są już niewidoczne dla oczu. Teraz bezkarnie inicjatywę przejęły letnie kurteczki, bomberki i wiatrówki. 
Oczywiście nie zapominam o bezrękawnikach i bluzeczkach. 
Skomponowane poniżej zestawienie tworzą jedne z moich ulubionych spodni, czarny bezrękawnik i najnowsza zdobycz - BLUZKA EVA

By nie wprowadzać zbędnego miszmaszu zdecydowałam się na delikatną biżuterię w kolorystyce bieli, czerni i błękitu. Chroniąc oczy przed promieniami słonecznymi nałożyłam okularki, a całość zestawienia dopełnia białe, sportowe obuwie.

Myślę, że to właśnie bluzeczka przykuwa całą uwagę. Jej wzór - to inspiracja sama w sobie!






BLUZKA EVA (KLIK)


Spośród trzech wersji kolorystycznych to właśnie odcień chabrowy podbił moje serce. Amarant i szarość to kolory, których w mojej szafie jest pod dostatkiem. Nie odchodząc od swoich zwyczajów w dalszym ciągu kolorystycznie urozmaicam swoją kolekcję.

Co mogę o niej powiedzieć?

Przede wszystkim zależało mi na wygodnej bluzce z długimi rękami. Kompletując zawartość przesyłki sugerowałam się pogodą. Na krótki rękaw jest obecnie stanowczo za wcześnie... zresztą kochani mamy dopiero początek kwietnia. Wielką przyjemnością jest czerpanie promieni słonecznych i ciepła bez zbędnego pośpiechu... Na wszystko przyjdzie czas i pora. 

Takim oto sposobem BLUZKA EVA okazała się strzałem w 10! Jej wzór jest iście zagadkowy - w wersji chabrowej kojarzy mi się on z niebem i chmurami. Producent zamieszcza informację o wzorze mieszczącym się pod tajemniczą nazwą "batik" - nie podważając tego określenia, wolę jednak swoją interpretację :D
 Obecnie mogłabym powiedzieć, że "mam głowę w chmurach" - rok szkolny dobiegł prawie ku końcowy, a Ja czuję niebywałą lekkość. Motyw na bluzce idealnie to podkreśla!


 Materiał - jego delikatność to połączenie 95% bawełny i 5% elastyny. Bluzka nie tylko wygląda, ale i się nosi - krój spełnia moje oczekiwania.







ZAPRASZAM - BENSINI.PL


 (wysyłka do 2 dni/ darmowa dostawa powyżej 200zł)


Produkty internetowego sklepu są dedykowane kobietom, przyszłym mamom i dzieciom. 

Ja oczywiście przewertowałam zakładkę odzieży damskiej. 
W otrzymanej paczce nie znalazła się tylko bluzeczka... co jeszcze? Na razie nie rozwieję Waszych wątpliwości, a co! :D



Tymczasem kochani lecę przejrzeć nowości na Waszych blogach! :) Pa! Pa!



1. Co tam kochani u Was ciekawego?
2. Znaliście internetowy sklep BENSINI.PL?
3. Jak oceniacie mój nowy nabytek?



19 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wzór bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna jest ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie znam tego sklepu, ale Twoja bluzeczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też w końcu zabrałam się za wiosenne sprzątanie szafy! Chociaż patrząc na obecną pogodę- niepotrzebnie :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzka, ciekawa jestem dalszych nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super bluzka!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też muszę posortować zimowe rzeczy i wyjąć już sukienki i lżejsze ciuszki.
    Chociaż lubię zimę to cieszę się na krótkie spodenki! :) :)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam! BITHERPHOBIA - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście bardzo inspirująca bluzeczka! Cała stylizacja super;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas dużo ciekawego, dzidzia w drodze, kupno mieszkania, etc.,etc. Sklepu, o którym piszesz, wcześniej nigdzie nie widziałam :D Ale wydaje się całkiem ciekawy! Świetnie zestawiłaś bluzeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez muszę zrobić porządek z zimowymi ubraniami i wysłać je już do Polski :D
    Nie znam tego sklepu, ale nabytek super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem niegłupia ta bluzka, chociaż bardziej podoba mi się taka luźno puszczona.

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzka w moim stylu:) choć te zdjęcia nieco prześwietlone:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bluzka :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka urocza bluzeczka, świetnie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądasz w tej bluzce wpuszczonej w spodnie. Zgrabna, młoda dziewczyna :) no i zazdroszczę tych cudownych włosów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jest ta bluzeczka :) Pasuje Ci Kochana :)
    PS. Ja też ostatnio robiłam porządki w swojej szafie :D Już mi się ciuchy nie mieszczą :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się bluzeczka jak i cała stylizacja!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥