niedziela, 11 lutego 2018

Koniec, początkiem...

Hey!



Jak tam kochani spędzacie niedzielne popołudnie?

 

 Dwa tygodnie temu oficjalnie rozpoczęłam ferie zimowe, by po okrągłych 14 dniach je zakończyć. Ahhh, ten czas był mi bardzo potrzebny. Tylko pytanie, czy zdążyłam w pełni zregenerować siły?


Myślę, że poniekąd tak... zawsze wolne od szkoły jest przeze mnie bardzo celebrowane. Wtedy zazwyczaj staram się wyciszyć i nabrać motywacji na kolejne tygodnie "walki", bo tak mogłabym nazwać edukacyjną przygodę. Nie od dziś wiadomo, że poświęcam sporo czasu na naukę, potrafię wiele godzin przesiedzieć przed książkami, co troszkę odbija się na innych ważnych dla mnie rzeczach, a także i samopoczuciu, gdyż zmęczenie, niekiedy bardzo wyraźnie daje o sobie znać. 


Ferie to czas, który początkowo spędziłam na totalnym leniuchowaniu. Co jak co, ale zapomniałam jak to jest być w pełni wypoczętym :D Ferie były idealną porą do wprowadzania jednej, ważnej dla mnie zmiany, chodzi tu o zmianę w image. Skrócenie włosów i ich wyraźne pocieniowanie możecie dostrzec na fotkach zamieszczonych poniżej, lub w poście, który pojawił się tuż po powrocie z salonu fryzjerskiego. Dla leniwych zamieszczam odnośnik do wspomnianej notki - KLIK 


 Półmetek ferii uczciłam balem, w doborowym towarzystwie. Nie będę się już rozpisywać, gdyż pojawiła się osobna notka odnośnie tego wydarzenia. Dla zainteresowanych, zapraszam - KLIK
 

Tak jak wspominałam kilka notek temu, w końcu mogłam dokonać wszelkich formalności związanych z wyrobieniem paszportu. Pod koniec kwietnia, jadę na wycieczkę na Białoruś, o której już niejednokrotnie wspominałam. Nasza profesorka od języka rosyjskiego wspominała, że Białoruś obecnie przypomina Polskę 20 lat temu :D Jestem ciekawa czy faktycznie tak jest, no cóż będę sobie mogła wizualizować obraz naszej ojczyzny przed dwóch dekad.


Jedną z ważniejszych dla mnie rzeczy było uzupełnienie Instagramowych zaległości, a także poprawienie blogerskich statystyk, które może wyraźnie nie ucierpiały, aczkolwiek były miesiące o wiele lepsze. Bardzo się cieszę, że mogłam przez ten czas zamieszczać regularne, bardziej dopracowane posty. Oczywiście poskutkowało to wzrostem codziennych wejść, komentarzy i ku mojemu szczęściu zdobyłam kilku obserwatorów (stałych czytelników)! 


A jak spędziłam ostatnie dni ferii... w końcu zasiadłam przed książki, by początek nowego semestru rozpocząć z rozmachem. W najbliższych dniach czeka mnie ważny sprawdzian... Zgłosiłam się także do kilku projektów, zawsze to dodatkowe oceny, na których bardzo mi zależy.








Dzisiejszą notkę uzupełniam zdjęciami, które udało mi się zrobić w mieście. W końcu na blogu zawitała inna sceneria. Niestety w moim miejscu zamieszkania, zwłaszcza w zimę nie ma ładnych miejsc. Jedynie, wiosną, latem, bądź wczesną jesienią, gdy na dworze jest zielono, mogę pochwalić się ładnymi ujęciami. Liczę, że taki plener, nie pojawił się po raz ostatni i przy odrobinie szczęścia będę mogła co jakiś czas wstawić coś zupełnie innego :)






 


Na sam koniec chciałabym Wam zaprezentować moje nowe nabytki. W trakcie ferii zawitał do mnie listonosz, przynosząc jakże urodziwą i pokaźną biżuterię. Tego dnia tak na prawdę, przyszło dwie paczuszki, zawartość pierwszej mogliście zobaczyć, w tej notce - KLIK


Warto zaznaczyć, że wybrana przeze mnie biżuteria nie jest złota, mamy tutaj do czynienia z tworzywem pozłacanym. Aczkolwiek dopóki nie sczernieje wisiorek i kolczyki prezentują się obłędnie. Na pewno uzupełnią swym wdziękiem niejedną stworzoną przeze mnie stylizację, w iście eleganckim stylu.


Zestaw biżuterii - KLIK






Tymczasem zmykam ćwiczyć! :) Pa! Pa!



1. Co sądzicie o dzisiejszej stylizacji?
2. Jak spędziliście, bądź zamierzacie wykorzystać swoje ferie zimowe?
3. Lubicie tak pokaźną biżuterię, czy jesteście zwolennikami delikatnych ozdób?




43 komentarze:

  1. MI także dzisiaj kończą się ferie nie wierzę, że to tak szybko zleciało :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że bardzo brakuje mi ferii jak i wakacji - praca całym rokiem jest bardzo męcząca, a i urlopu nie za dużo. :(
    Zdjęcia bardzo ładne, stylizacja podkreśla Twoją urodę, szczególnie przyciągający jest kolor Twoich oczu, który jest niesamowity!
    Co do biżuterii, na moim blogu jest post odnośnie właśnie dużych form takich ozdóbek. :) Moim zdaniem taki duży, wyrazisty akcent w postaci błyskotek potrafi ożywić każdą stylizację. :)
    Pozdrawiam!
    http://ametystova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ferie u Ciebie było owocne, szczególnie pod względem wypoczynku :* ja swoje dopiero zaczynam, od jutra :) piękne zdjęcia, masz śliczne duże oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to już stara jestem :C Szkoła i studia za mną, już nie pamiętam jak to jest byczyć się na feriach :>
    Leci ten czas jak szalony!
    A Twoja nowa fryzura jest świetna - sama się zastanawiam czy nie podciąć swoich i nieco odświeżyć look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też koniec ferii, ale uczę się weekendowo, więc i tak cały ten czas spędziłam w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niedzielne popołudnie, spędzam bardzo leniwie, z czego się ogromnię cieszę :D Jestem zwolennikiem delikatnej biżuteri. Świetna stylizacja :D niestety za stara jestem już na ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, a te oczy! *.* ja spędziłam bardzo egzotycznie i leniwie :D zapraszam do siebie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing pics, dear! Love your look. ☺ xoxo♥♥♥

    spring trends

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twoja kurtka kochana! Ja niby leniuchowalam w te ferie ale nie czuję się w 100% wypoczeta :( niestety ale już niedługo znowu wolne bo święta i szybko zleci bo pod koniec kwietnia mam koniec roku i czeka mnie matura. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post dear, lovely photos! Have a gorgeous week ♥
    xoxo

    Visit me

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja piękna. ;) co do biżuterii wolę raczej drobną i zdecydowanie srebrną albo białe złoto, żółte mi się nie podoba. ;)
    wolnego zazdroszczę, bo ferii już nie mam i nawet żeby wyrobić sobie paszport musiałam brać wolne w pracy. ;) ale już niedługo uda mi się gdzieś pojechać, także mam nadzieję, ze wtedy odpocznę. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze niedziele spędzam leniwie :) Ładna kurteczka :) Jak ci zazdroszczę tej wycieczki do Białorusi :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalia- ferie, ferie i po feriach 😉
    P.s
    Ładne fotki

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety już nie wiem, jak to jest mieć ferie, bo pracuje. Stylizacja bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam!

    diannstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dziś kończę ferie, a czuję jakbym ich w ogóle nie miała:(
    stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się twój look ! Ja niestety ferii mieć nie będę tylko krótką przerwę po sesji. Wtedy też jadę do Wrocławia :) Takiej biżuterii raczej nie noszę, ogólnie mało noszę a jeśli już to bardzo subtelną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam ten ból kiedy trzeba bylo wrocic do szkoły po feriach... ale jesteś zregenerowana wiec bedzie okej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana super piszesz! Post bardzo ciekawy, którego czyta się z przyjemnością. Ferie tak samo jak wakacje lecą nieubłaganie szybko. Aż szkoda. Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. No i dzisiaj ferie Ci się skończyły...Moja siostrzenica też przed chwilą niezbyt szczęśliwa powędrowała do szkoły. Jesteśmy z tego samego województwa ale nie kojarzę tej miejscowości... Co do zdjęć, to wyglądasz prześlicznie. Pozytywnego tygodnia życzę i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie Ci w tej nowej fryzurce! I stylizacja bardzo zimowa:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dopiero zaczęłam ferie. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie mam juz ferii , bo nie chodze do szkoly,ale mam teraz prawie tydzien wolnego od pracy,bo w Holandii wlasnie swietuja karnawal :)
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem studentką i właśnie wypoczywam na feriach, niestety czas płynie nieubłaganie! :/ Ale taka kolej rzeczy, nadrabiam zaległości blogerskie, czytam książki i robię wszystko czego brakowało mi przez ostatni miesiąc, który spędziłam na nauce. A jeśli chodzi o biżuterię zdecydowanie preferuję delikatniejszą. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja prawie 3tygodniowa przerwa semestralna dobiega końca, niestety... Ale odpoczęłam i to najważniejsze : )
    Pozdrawiam : )
    https://buszujwkuchni.com - zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wyglądasz, a ten szalik jest świetny!

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale genialna kurtka! Bardzo mi się podoba:) Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Swoje ferie zimowe spędziłam tak:
    1. Pierwszy tydzień aktywnie. Kino, maraton filmowy w kinie, klub, pub, karaoke, spotkania ze znajomymi.
    2. Drugi tydzień natomiast cały chorowity i do dziś dnia trzyma.
    Dobrze, że Ty wypoczęłaś, nabiłaś większe statystyki na blogu, załatwiłaś formalne rzeczy związane z paszportem no i miałaś czas na książkę. Niestety, miałam podobne plany, ale przez chorobę się nie udało ;/
    W każdym bądź razie gratuluję sukcesów i oby tak dalej! :)
    Co do biżuterii jest przepiękna! A taka niedroga :O Kliknięte - 3.35 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i zapomniałam napisać. Cudownie Ci w tej nowej fryzurze :)
      A stylizacja strasznie mi się podoba. Kobieco i cieplutko ;)

      Usuń
  29. Przepięknie wyglądasz, kliknęłam do Gamiss :)

    https://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę że ferie całkiem nieźle udało Ci się wykorzystać :)
    ślicznie Ci w krótszych włosach ! <3
    cieszę się też że udało Ci się tak wiele osiągnąć ( statystyka bloga kom itd )
    życzę dalszych sukcesów! <3
    i powodzenia na sprawdzianie

    pozdrawiam cieplutko

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko co piękne szybko sie kończy. Zdecydowanie za szybkoooo.
    Powodzenia w nadchodzącym semestrze!
    Piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  32. Stylizacja super, najbardziej podoba mi się twoja kurtka/kożuch, nie wiem jak nazwać :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie Kochana oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę powodzenia w projektach.
    Piękne zdjęcia :D

    Pozdrawiam
    https://zapiskiisi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Great post dear♥
    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja swoje ferie właśnie zaczęłam! Taki wypoczynek był mi bardzo potrzebny, więc cieszę się z tych dwóch tygodni wolnego i staram się je dobrze wykorzystywać, ciesząc się bliskością rodziny, bo w czasie szkoły w tygodniu jestem w internacie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow! Mówił Ci ktoś kiedyś, że masz hipnotyczne spojrzenie? :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja dopiero zaczęłam ferie, ale nie leniuchuję i jestem już w trakcie realizacji planów, na które zabrakło mi czasu w czasie szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się Twoja stylizacja. Fryzura również bardzo Ci pasuje. Osobiście wolę delikatniejszą biżuterię. ;) Zazdroszczę ferii: u mnie na studiach nie ma. :(
    Pozdrawiam serdecznie. :)
    Mój blog: alabastrowaherbata.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam z 3 lata temu taką kurtkę i ją wyrzuciłam ;( teraz ubolewam...
    Super blog, obserwuję :)

    encantadooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥