niedziela, 4 lutego 2018

Sobotnio-niedzielny bal...

Hey!


Moja sobotnia nieobecność była uwarunkowana przygotowaniami do balu. Wstając rano szybciutko zrobiłam trening, a później tworzyłam imprezowy makijaż i look :D
Nie ukrywam taka odskocznia od codzienności była mi potrzebna, tym bardziej, że wielkimi krokami zbliżają się ostatki. Bal potraktowałam jako formę spędzenia czasu w świetnym towarzystwie wśród przyjaciół  i znajomych. Cieszę się, że odbył się on właśnie wczoraj, na półmetku moich zimowych ferii.


Ps. W szczególności chciałabym pozdrowić Jolę, z którą mogłam poznać się twarzą w twarz! <3


W ferie uświadomiłam sobie, iż jestem uzależniona od nauki :D Brzmi śmiesznie prawda?, aczkolwiek jest to prawdą :D Jakoś nie mogę spędzić w spokoju tych dni kiedy wiem, że tuż po powrocie czeka mnie ważny sprawdzian, bądź dodatkowe prace. Na szczęście pomiędzy nauką, a odpoczynkiem dużo czasu spędzam na codziennych ćwiczeniach, blogowaniu, bądź innych czynnościach. Uwielbiam takie ustabilizowanie, kiedy na wszystko przeznaczam ograniczoną ilość czasu nie zaniedbując jednego kosztem drugiego. Jak wiadomo wraz z powrotem do szkoły taka równowaga może zostać zachwiana. Jak na razie o tym nie rozmyślam i cieszę się z kolejnych dni spędzonych poza budynkami szkoły :)

 
 
 

          


        



A Wy jak kochani zamierzacie uczcić ostatki?

 

 

Tymczasem kochani zmykam odpoczywać :) Pa! Pa!
 


35 komentarzy:

  1. Pięknie Kochana wyglądałaś :)
    widzę że zabawa się udała :)
    pozdrawiam cieplutko

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. UZależnienie od nauki to raczej nic zlego. Pozazdrościć tylko :)

    W tym roku wraz z mezem szalejemy w domu obzarstwem i przed tv albo grajac na konsoli. Niestety bądź stety 7 miesiac ciazy nie sprzyja imprezkom. Za to moge bezkarnie raz na jakis czas poszalec z objadaniem sie paczkami ,faworkami i innymi slodkosciami. 👍😙
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, widać, że zabawa udana^^
    u nas ostatki z kinem, tym razem padło na nowości:)
    zapraszam www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci za super zabawę 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i cieszę się, że impreza się udała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądałaś! Muszę przyznać, że nowa fryzura prezentuje się fantastycznie!
    Fajnie, że impreza się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Albo piwko i do tego film z dziewczyną albo pół litra. A u ciebie widzę udanie spędzony czas z przyjaciółmi widzę. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że bal udany. Ja również tak miałam w ferie, że muszę się nauczyć bo po powrocie czeka mnie sprawdzian 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę na zdjęciach, że miałaś ładny strój. Fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygladałaś,myślę iż zabawa się udała

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie to brzmi że jesteś uzależniona od nauki :) ja zdecydowanie nie :) super fotki na pewno była fajna zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie obchodze ostatkow ale akurat kolezanka miala urodziny wiec akurat sie zlozylo :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, widać że imprezka udana. :D Ja zamierzam wraz ze znajomymi wybrać się do klubu bo ostatnio co raz częściej robimy domówki, więc pora uderzyć w końcu w miasto. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja równeiż byłam na imprezie ostatkowej :D
    Pięknei wszyscy wyglądaliście:)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej żadnych konkretnych planów, pewnie wyjdzie coś na spontanie z chłopakiem albo przyjaciółkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super fotki, grunt,ze dobrze się bawiłaś :-)
    Imprezowo - przede mną min 60-tka mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatki...jakoś tak w tym roku nie mam ochoty na imprezowanie...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie kochana wyglądalas! Imprezka pewnie była udana :*
    Pozdrawiam
    weronka-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się cieszę że mam ferie i w końcu mogę odpocząć od szkoły haha. A 2 tyg temu miałam studniówkę i tak samo świetnie się bawiłam kochana! Ślicznie wyglądałaś, buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Planów na ostatki jeszcze nie mam☺
    Swietnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo a ja nigdy nie byłam na balu karnawałowym :o
    Fajnie, że impreza się udała.
    Ostatki? Ech niestety praca i nauka. Matura zbliża się wielkimi krokami :/
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. W końcu po miesięcznej przerwie powróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. I fajnie, że mogłaś iść i się zabawić :) Ja to się wybieram i wybieram ... i nie mogę się wybrać :D heh
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyżby ten bal odbył się w Dawidach? ;)
    Widać, że dobrze się bawiłaś :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym uzależnić się od nauki :D Znacznie by mi to pomogło :)
    Co powiesz na wspólna obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Udanych i śnieżnych ferii życzę <3
    Zapraszam do siebie na nowy post : www.migliorevita.blogspot.com/2018/02/walentynkowelove-od-zaful.html :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygladalas cudownie ❤
    Udanych Ferii i dużo śniegu!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow!! Zdjęcia są mega kochana <33

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygladalas super 😃 a co do nauki to swietnie cie rozumiem. Zawsze to lubilam i po szkole wiele razy odczuwam jej brak 😉

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie się prezentowałyście😀 Też bym z ogromną chęcią poszła na bal😍 udanych ferii☃️

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądałas :) Chciałabym wrócić do tych pięknych czasów :)!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjęcia! Widać, że bal się udał:) Bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia :) Ja na ostki jadę do brata i siostry :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥