czwartek, 1 lutego 2018

Nowa fryzura/ Nowe ciuchy...

Hey!


W poprzedniej notce co nie co wspominałam o planowanej metamorfozie. Ferie zamierzałam rozpocząć już w nowej fryzurze. Miałam o tyle szczęścia, że udało mi się zarezerwować wizytę w dość szybkim terminie, bo jak wiadomo teraz fryzjerzy mają masę roboty. 


Do fryzjera byłam umówiona na godzinę 11, co umożliwiło mi podjęcie porannych, wstępnych decyzji co do mojej fryzury. Wiedziałam, że skrócę podniszczone, jasne końcówki i pocieniuje włosy po całości. Niestety od dłuższego już czasu zmagałam się z obciążonymi, oklapniętymi tuż u nasady włosami. Moja poprzednia fryzura, a nawet jej brak bardzo mnie irytowała, gdyż nie mogłam w żaden sposób efektownie jej ułożyć, bądź wymodelować. O ile kiedyś bardzo lubiłam chodzić w rozpuszczonych włosach, o tyle w ostatnim czasie coraz częściej byłam widywana w koczku lub kucyku. 


Gdy zasiadłam na fotel, usłyszałam dość smutną wiadomość, iż moje włosy są bardzo zniszczone i potrzebują sporego nawilżenia. Szczerze mówiąc po praniu chemicznym, które miałam 2 lata temu włosy w dalszym ciągu były osłabione. Nawet najlepsze preparaty nie dawały sobie do końca z nimi radę. Odrosty, które nie były poddane wcześniejszemu zabiegowi  prezentowały się dość dobrze, natomiast dół potrzebował natychmiastowej reanimacji. 


Po tych słowach podjęłam decyzję, że potrzebne jest radykalne ścięcie i bez chwili namysłu postanowiłam zasugerować fryzurkę widoczną poniżej. Dodatkowo skusiłam się na dłuższą, boczną grzywkę i nieco większe pocieniowanie po całości.


Włosy są dla mnie ważne, aczkolwiek jeśli jest potrzeba nie jest szkoda mi je obciąć. Co mi po długich włosach, jeśli są zniszczone i niekorzystnie się prezentują. Zawsze chciałam by były one długie i zadbane. Najwidoczniej jeszcze nie jest mi to dane. Teraz mogę podjąć się wyzwania... co będzie dalej zobaczymy za kilka miesięcy :)


Zmiany są bardzo korzystne, o ile jesteśmy z nich zadowoleni. Ja bardzo się sobie podobam w nowym wydaniu. A wy, co sądzicie o mojej metamorfozie? Liczę, że szybko się przyzwyczaicie do nowej mnie! :D








Bluzka - (KLIK)



Jak typowa kobieta nie mogłam oprzeć się pokusie i szybciutko skorzystałam z promocji. Gdy zobaczyłam, że na stronie widnieje ponad 50% promocja natychmiast zgarnęłam bluzkę do koszyka. Polecam kochani do zajrzenia na stronę, gdyż promocja ciągle trwa. 


Motyw kwiatów nie po raz pierwszy przewija się u mnie na blogu. Bardzo lubię wzorzyste ubrania o czym mogliście się niejednokrotnie przekonać. W tym wydaniu kwiaty nie są, aż tak rzucające się w oczy. W subtelny sposób podkreślają piękno dość prostej w kroju bluzeczki, uwydatniając jej wdzięk. Wielkim plusem jest materiał, który pomimo, iż jest cienki nie prześwituje nawet na paseczku - wstawce z tyłu. 


Bluzka świetnie się prezentuje do typowo eleganckich stylizacji, jak również tych młodzieżowych, w codziennym, szkolnym look'u.






 Marynarka - (KLIK)



 Zamawiając produkty na stronie nie do końca miałam koncepcje jak te zamówienie będzie ostatecznie wyglądało. Poszukując czegoś oryginalnego i niespotykanego kliknęłam w kategorię "marynarki". Gdy moim oczom ukazało się to ciekawe wdzianko, po dokładnym sprawdzeniu tabeli rozmiarów, wybrałam swoją, idealnie dopasowaną marynarkę. 
Co jak co, ale przekonałam się, że takich rzeczy nigdy za wiele, i warto zainwestować w odzież wierzchnią. 
W zestawieniu z czarną bokserką i czarnymi rurkami marynarka prezentuje się bardzo elegancko, gdyż tak na prawdę tego od niego oczekuje. 
Moja marynarka nie posiada żadnych guzików. Zastępuje je pasek, który możemy przewiązać się w pasie, podkreślając talię.


 


 

 Koszula - (KLIK)


Nie byłabym sobą, gdyby w koszyku nie wylądowała jakaś koszula. Ponownie zdecydowałam się na motyw kraty. By nie wkradło się troszkę monotonii koszula została urozmaicona o kilka wyszytych wzorów i napisów. 

Jedynym wielkim minusem jest fakt, że nie trafiłam z rozmiarem. Koszulę jestem zmuszona oddać mojej mamie. 



  

Top - (KLIK)


Kto powiedział, że w lutym nie można kompletować wiosenno-letniej garderoby? Ja pokusiłam się o zamówienie typowo letniego topu, tym bardziej, że na stronie jest na niego promocja wynosząca -$10.  

Top pięknie współgra z dżinsami, aczkolwiek w połączeniu z czarnymi rurkami, również uwydatnimy to co najlepsze.

Zdobione wykończenia i wiązanie z tyłu (widoczne na stronie) dodają charakteru z nutką elegancji. 

Czyżbyście zauważyli? Oszalałam na punkcie pastelowego różu, ahhh ile słodyczy króluje w ostatnim czasie na blogu :D





 Szminka - (KLIK)


Pędzel - (KLIK)



Uzupełniając swoje zamówienie, dorzuciłam dwa produkty, z działu akcesoria.

Zaczynając od szminki...

Jest to już mój kolejny produkt marki MAANGE. Swoją kolekcje co raz uzupełniam o jakiś wyszukany kolorek. Tym razem postawiłam na przytłumiony, pastelowy róż. O ile odcień podbił me serce, o tyle trwałość nie należy do najlepszych. Szminka niestety się klei i szybko wyciera.


O pędzelku natomiast mogę wypowiedzieć się w samych superlatywach. Mój obecny pędzelek do pudru lata świetności ma już dawno za sobą. Wypadające i łamiące się włosie zaczyna mnie powoli irytować. 
Gdy tylko nadarzyła się okazja by móc skorzystać z wyboru produktów od razu ruszyłam w poszukiwania, sporego, o długim włosiu pędzelka. 
Ten, który możecie ujrzeć na zdjęciu powyżej w 100% spełnia moje, wygórowane oczekiwania. 
Pędzelek jest wyprofilowany "przyduszony" co umożliwia nam idealne rozprowadzenie pudru nawet we wszelkie załamania bądź kąciki naszej twarzy. 
Miękkie włosie i doskonała jakość wykonania zapewnia mnie, że wybór był słuszny. Wiem, że pędzelek będzie służył mi na długo. 
Z poprzednikiem rozstaje się bez żalu, gdyż do czasu był moim ulubieńcem. 


Ps. Przepraszam, że ciuszki są troszkę pogniecione... Po powrocie z miasta szybko się uwijałam, by zrobić zdjęcia jeszcze w dogodnym świetle, a nawet odrobienie słońca, które niedługo potem i tak mi uciekło :) 



Tymczasem zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach! <3  Pa! Pa!
1. A Wy korzystacie z zimowych wyprzedaży/ okazji/ promocji?
2. Co sądzicie o moim wyborach? Czy któryś szczególnie podbił Wasze serca?


58 komentarzy:

  1. Dobrze ci wyszło ta metamorfoza, fajnie ci w tym topie oraz koszulce czarnej z motywem kwiatowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow super ci w tej fryzurze! <3 Czarna koszula z kwiatami rewelacja ! Uwielbiam takie !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna fryzura! :D Pasuje Ci :)

    zapraszam również do mnie ;)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne włsoki i super rzeczy <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten ból... Też mi szkoda włosów. Ta fryzura Ci pasuje.
    Marynarka i koszula mi się podobają. :D

    http://screatlieve.blogspot.com/2018/01/108.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz fantastycznie. Śliczne stylizacje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie! Pasuje Ci taka fryzurka! :)
    Super jest ta koszula :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  8. You look stunning !!i like that pink top.
    I discover your blog and start following it through GFC. Hope you would like to follow me back. See you soon on my blog. Please visit my blog.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jak pięknie ci w nowych włosach <3 Nie mogę się napatrzeć :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się Twoja fryzura i ta objętość! Super! Z ubrań najbardziej podoba mi się ostatnia rzecz, czyli różowy top :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonała metamorfoza. W tej długości włosów dobrze wyglądzasz.

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  12. Fryzura, jak i metamorfoza bardzo mi się podoba - wyglądasz świetnie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fryzura cudo! Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiana na plus.
    Bardzo ładnie Ci w tym wydaniu 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  15. Znacznie lepiej teraz wyglądasz, włosy ożyły :)
    Super ciuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pasują ci :) Śliczna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula w paski - cudowna! Fryzura bardzo ci pasuje :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna fryzurka. Z pazurem. :) Ja wczoraj byłam u fryzjera i też mam mala metamorfozę.

    OdpowiedzUsuń
  19. W nowej fryzurze wyglądasz świeżo i niesamowicie dziewczęco! Zmiana jak najbardziej na plus! :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Super fryzura, świetnie wyglądasz! Ja muszę też w końcu odswieżyć wizerunek, chociaż ciężko mi jakoś dopasować odpowiedni fryz. Ładnie wygląda po wyjściu od fryzjera i przez pierwszy miesiąc, później znowu to samo. Korcą mnie krókie włosy, jednak mąż stanowczo mówi NIE :D w sumie pewnie bym tego potem żałowała :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie Ci w nowej fryzurze :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie Ci w tej nowej fryzurze ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem metamorfoza jak najbardziej na plus :) pasuje ci i wlosy wydaja sie gestsze :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. krótkie włosy są super, wyglądasz kobieco!
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna zmiana! Fryzurka bardzo Ci pasuje:)

    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Krótkie włosy ci pasują, pięknie wyglądasz! :)
    https://blogoczaminastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie bardziej Ci pasują krótkie włosy. Szkoda, że nie zrobiłaś zdjęcia przed i po. Żeby zobaczyć jak wyglądałaś w poprzedniej fryzurze musiałam wrócić do starszych postów. Kurczę aż Ci zazdroszczę takiej fryzurki, teraz ja będę chciała ściąć :(

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. od razu lepiej wyglądasz w tych włoskach i śliczne ubrania kupiłaś!
    zapraszam i dziękuje za odwiedziny kochana! <3
    Jesi_Jesa
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna fryzura ! Pasuje Ci :) Jak to mówią - jeśli kobieta zmienia fryzurę to znaczy, że zmienia swoje życie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  30. W tej fryzurze wyglądasz olsniewająco! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zmiana fryzury na plus :D Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo korzystnie wyglądasz w nowej fryzurce! Pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna decyzja o metamorfozie-pięknie wygladasz w nowej fryzurze 😍
    Marynarka oraz jasny top mi się najbardziej podobają 😍
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wyglądasz! Bardzo podobają mi się twoje włosy♥

    OdpowiedzUsuń
  35. No no ładna ta fryzurka :) Utrzymuje Ci się na włosach naturalnie, czy musisz je modelować? :) Tak czy siak włosy wyglądają super! Ja tam nie jestem ufna co do fryzjerów, dlatego swego czasu stawiałam na samodzielne podcinanie końcówek, ale w końcu znalazłam świetną fryzjerkę, która jeszcze nigdy mnie nie zawiodła! Jednak ja stawiam tylko i wyłącznie na skracanie :D W krótkich prostych włosach do ramion czuję się najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  36. Fryzura jak najbardziej na plus! Wyglądasz pięknie! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładna fryzura, super wyglądasz<3

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie Ci w tej nowej fryzurze - zmiany na plus! :)
    ~mój blog~

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna fryzura! Najbardziej spodobała mi się czarna bluzka z motywem kwiatów *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fakna fryzura. Z wyprzedaży jak najbardzi3j korzystam. Szukam wtedu ubrań na sezon wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie wyglądasz, inaczej i to na wielki plus! A stylizacje są wspaniałe. Pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś bardzo fotogeniczna i śliczna! Super post! <3

    https://gold-b3rry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Też muszę wybrać się do fryzjera. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow pierwsza stylizacja super ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz fantastycznie w tej fryzurze! :)
    https://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładnie ci w tej fryzurze. Też muszę zajrzeć na Zaful, może uda mi się znaleźć coś ciekawego. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznie wyglądasz w tej nowej fryzurze!! :)


    https://buszujwkuchni.com - zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładnie ci w tych włoskach:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładnie wyglądasz w tej fryzurce! Nie mogę się napatrzeć na Twoje oczy,piękne,uwodzisz ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥