wtorek, 30 stycznia 2018

Wszystkim znane i....

Hey!


W szalonej, wietrznej pogodzie zdołałam zrobić całkiem niezłe zdjęcia. Doceńcie kochani mój wysiłek i starania, gdyż jak niejeden blogerek wie, stworzenie jakichkolwiek zdjęć w taką pogodę jest nie lada wyzwaniem :)
Nigdy Wam nie wspominałam, gdzie robię zdjęcia stylizacji/kosmetyków. By rozwiać Wasze wątpliwości, mogę Wam zdradzić, czy to zima, czy to lato fotki pstrykane są na dworze. Niestety domowe światło jest bardzo niekorzystne, zdjęcia są po pierwsze słabe jakościowo, a po drugie kto chciałby oglądać przytłumione, przyżółknięte ujęcia? Oj, jestem pewna, że nikt :D


 Przechodząc do meritum dzisiejszej notki...



W ostatnim czasie domowe, kosmetyczne zapasy, zostały uzupełnione o kilka produktów marki Avon. Kosmetyki podarowałam mojej mamie, aczkolwiek osobiście kilka z nich przetestowałam. W moim domu panuje zasada, że kosmetyki wraz z mamą mamy wspólne.


Marka Avon jest bardzo uniwersalna. Kosmetyki, perfumy i akcesoria są przystosowane dla osób w każdym wieku od dziecka, po kobietę, a nawet i mężczyznę. Szeroka oferta i dostępność produktów jest w stanie zadowolić każdego. Dla wielbicieli promocji, okazji, a także i nowości marka oferuje same korzystne ceny. Za niewielką sumę możemy porządnie się obkupić, korzystając z dobrych jakościowo produktów.









 Szampon dodający objętości i zagęszczający włosy


Odżywka dodająca objętości i zagęszczająca włosy


Kuracja dodająca objętości i zagęszczająca włosy

Akurat produktów przeznaczonych do pielęgnacji włosów mam bardzo dużo, więc z tych przedstawionych powyżej korzysta wyłącznie moja mama. Z jej spostrzeżeń, wyniki, iż zestaw w pełni sobie poradził z postawionymi wobec niego oczekiwaniami. Po miesięcznej kuracji poprawiła się struktura włosów, nie są przede wszystkim przesuszone i podatne na wypadanie. Włosy nabrały znacznej objętości oraz wzmocnienia. Na koniec warto jeszcze wspomnieć o cudownym zapachu, który umila kurację. Produkty pojedynczo mogłyby sobie nie poradzić, ale jako trio sprawdzają się rewelacyjnie.




 Ujędrniające serum do szyi i dekoltu ze śródziemnomorską oliwą z oliwek


Oczyszczający peeling do twarzy Drzewo herbaciane i Ogórek


Podwójny program liftingujący okolice oczu

Z tych, trzech produktów osobiście przetestowałam peeling. Co mogę o nim powiedzieć? Drobinki skutecznie usuwają martwy naskórek, nie podrażniając przy tym naszej cery. Produkt posiada gęstą, typową dla kremów konsystencje. Przeglądając katalog od razu wiedziałam, że skuszę się na ten peeling ze względu na zawarty w formule ogórek, który jak wiadomo ma właściwości rozświetlające. Zapach peelingu jest przyjemny dla noska, intensywna woń ogórka i delikatna nuta drzewa herbacianego pobudzają zmysły.


Pozostałe, dwa produkty są przeznaczone dla kobiet, które zmagają się z pierwszymi oznakami dojrzałego wieku. O serum i programie liftingującym wspomnę niebawem w osobnej notce, gdyż miesiąc to czas kiedy nie da się w pełni przetestować takich produktów.




Bubble Bath - Strawberries&Cream - Płyn do kąpieli

 

 

Od zawsze chciałam zasilić swoje zapasy o przedstawiony powyżej płyn do kąpieli. Jak dobrze mieć, wśród znajomych konsultantów, u których w każdej chwili będę mogła zrobić zamówienie. 
O cudownym zapachu nawet nie będę się rozpisywać. Każdy kto miał do czynienia z tym produktem, wie, że płyny do kąpieli marki Avon cudownie, intensywnie pachną. Płyn jest bardzo wydajny, jestem pewna, że litrowa buteleczka szybko nie trafi do kosza. 





Regenerująco-odżywczy krem do rąk, skórek i paznokci


Regenerująco-odżywczy balsam do ust


Rozświetlająca maseczka do twarzy z drobinkami złota i olejkiem Oud

Perełki, zostawiłam na koniec. 
Krem i balsam do ust to istna wariacja zapachu kakao. Produkty dorwałam na wyraźnej promocji, aż żal byłoby z niej nie skorzystać. Jak wiadomo pogoda nam nie sprzyja, więc odpowiednia pielęgnacja dłoni i ust to podstawa. 
Balsam do ust jest bardzo gęsty, wręcz mogłabym rzec, że wydobycie go z niewielkiej tubki sprawia problem. Oczywiście jestem w stanie to wybaczyć, gdyż właściwości jakie posiada to maleństwo są na prawdę zadowalające. 
Kremik natomiast wyróżnia się białą, aksamitną, lekką konsystencją. Szybko się wchłania, jednakże pozostawiając ochronny filtr na dłoniach. Zapach kremiku jest bardzo długo wyczuwalny, co jest przyjemnym doznaniem. Po regularnym stosowaniu dłonie nabierają zdrowego, delikatnego wyglądu.
Ten zgrabny duecik w 100% spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. 

Ostatni produkt, o którym dzisiaj wspomnę to rozświetlająca maska do twarzy. Zawarte w formule drobinki złota i olejek Oud mają za zadanie rozświetlić i odpowiednio nawilżyć skórę naszej twarzy. Maska ma jeszcze jedną ciekawą właściwość... Po nałożeniu bardzo szybko zastyga, ściągając naszą skórę. Gdy już poczujemy, że maseczka powoli zaczyna odstawać od skóry konieczne jest jej zerwanie. Nie powiem, jest to jeden z przyjemniejszych momentów :D Gładkość skóry jaką możemy odczuć tuż po kuracji jest warta zainwestowania kilku złotych w ten urodziwy produkt. Jedyny minus to wydajność, niestety maska jest bardzo gęsta, więc aby pokryć cały obszar twarzy troszkę trzeba jej zużyć. Jednakże zachęcam Was do przetestowania, gdyż efekty jakich możemy doświadczyć są nam w stanie zrekompensować wydajność. 



Kosmetyki Avon są wszystkim znane i (według mnie) lubiane! 

  

 

 Post nie jest przygotowany w ramach współpracy.

 

 

1. A Wy jakbyście dokończyli tytuł dzisiejszej notki?
2. Co sądzicie o kosmetykach marki Avon? - Wasi ulubieńcy.
3. Jesteście konsultantkami/ czy radzicie sobie tak jak Ja, zamawiając u znajomych?


 

31 komentarzy:

  1. Kurczę, produkty na prawdę fajnie sie prezentują! 😃♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam już kilka takich produktów i jestem zachwycona!;)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. planet spa <3 uwielbiam te kremy
    https://angelika-malinowska.blogspot.com/2018/01/troche-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Z avony uwielbiam perfumy, kiedyś często zamawiałam też płyny do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam do tej pory żadnego z tych produktów. Za Avon nie wiem czemu nie przepadam za bardzo.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam markę AVON :) i ten płyn do kąpieli :) ma nieziemski zapach :)
    pozdrawiam Cię serdecznie

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie kosmetyki avon

    https://iamemilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Płyn do kąpieli miałam i miło go wspominam :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam kilka produktów z Avonu i oceniam je bardzo przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam Avon, moja przyjaciółka jest konsultantką i jak coś potrzebuję to u niej zamawiam.
    Najbardziej lubię płyny do kapieli. Chyba już wszystkie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ja tam widzę truskawkowy krem? Kurcze, coś dla mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię kosmetyki Avon :) a te płyny do kąpieli są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś czas temu testowałam płyn do kąpieli Bubble Bath i jest bardzo fajny :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Znajomy konsultant znam to uczucie, można robić zamówienia kiedy się chce i mieć gazetki jako pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilka ulubionych zapachów z AVON'u ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uważam, że Avon ma dobrej jakości kosmetyki. Jestem konsultantką, ale to nie stąd moja opinia, po prostu od dawna stosuję kosmetyki avon i jeszcze nie spotkałam się z czymś co było totalną wtopą, fakt, są kosmetyki gorsze, głównie jeśli chodzi o kosmetyki kolorowe, ale jeśli chodzi o pielęgnacje to wszystkie, które stosowałam i stosuję są super ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. A Wy jakbyście dokończyli tytuł dzisiejszej notki? pasuje i lubiane kosmetyki :D ale nie wiem czy ja bym tak dokończyła, bo nie przepadam za tą marką, chodź uwielbiam ich perfumy i poszczególne kosmetyki. 2. Co sądzicie o kosmetykach marki Avon? - Wasi ulubieńcy. Jak każda marka avon ma produkty świetne jak i bardzo kiepskie. Np. uwielbiałam płyn do mycia twarzy 3in1 Care a nienawidziłam tusze do rzęs od Luxe. 3. Jesteście konsultantkami/ czy radzicie sobie tak jak Ja, zamawiając u znajomych? Byłam konsultantką kilka lat ale przerzuciłam się na Rossmanna :)
    Świetne kosmetyki, te płyny do kąpieli bardzo lubiłam bo miały uroczy zapach i dobrze się pieniły. Mój faworyt to zielone jabłuszko czy jakoś tak :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dawno nie zamawiałam nic z Avonu...chyba czas to nadrobić;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam kilka kosmetyków z Avon'u jednak już z niego nie zamawiam. Pamiętam, że moja mama zawsze tam robiła zakupy gdy byłam mniejsza haha. Jednak mam od nich zestaw cieni do brwi i jest cudowny! Bardzo lubię Twój blog, długo mnie tutaj nie było. Twoje kosmetyki wydaja się być bardzo ciekawe. Pozdrawiam, miłego dnia ;)
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Z Avon znam tylko niektóre perfumy, aktualnie w mojej kolekcji zostały tylko Little Black Dress, Perceive i Femme. No i bardzo lubię krem do stóp i łokci z Planet Spa ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kosmetyki z avon'u i sama wiele z nich mam w swojej kosmetyczce. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię produkty firmy Avon, są naprawdę świetne :D Super post! Dla mnie te nie ze współprac są dużo bardziej wiarygodne ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za Avon ..
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej fajne rzeczy Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Kosmetyki sa naprawdę świetne.
    Lubie Avon, sama jestem konsultantem 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam avon i ich prdukty

    OdpowiedzUsuń
  27. Często korzystałam z produktów AVON i byłam zadowolona :) Lubię wracać często do ich perfum.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie słyszałam o żadnym z tych kosmetyków, ale to po prostu nie moja działka

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie z Avonem różnie bywa :) Jedna rzecz super a druga mnie uczula ale ogolnie bardzo lubie ich kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥