niedziela, 28 stycznia 2018

A Ty jak zareagujesz?

Hey!


Jak tam kochani spędzacie niedzielne popołudnie? 

  

Z każdą godziną coraz bardziej cieszę się dwu tygodniowym odpoczynkiem. Ferie zimowe, to czas, który chciałabym wykorzystać do maksimum. Cieszę się, że to właśnie moje województwo rozpoczęło je w drugiej najkorzystniejszej turze, pierwsza moim zdaniem jest zbyt wcześnie, natomiast czwarta zbyt późno. Po świątecznej labie zazwyczaj człowiek jest wypoczęty, więc ponowny, szybki powrót do domu w tym celu jest zbędny. 


Ferie rozpoczęłam od czwartkowego wypadu do lokalu na słynnego knysza z przyjaciółką Eweliną i nową współlokatorką - imienniczką Natalią. Pamiętajcie kochani wielkie wydarzenia należy dobrze uczcić! :D

Plany na ferie...


W następną sobotę wybieram się na bal z KSM-u, o którym na pewno wspomnę na blogu. Liczę, że będę miała możliwość zrobienia kilku, ładnych jakościowo zdjęć by móc je zamieścić na blogu.


Na dniach planuje małą metamorfozę. Niestety moje włosy nie układają się tak jakbym tego oczekiwała. Są już zbyt długie, ciężkie i, nie ma co ukrywać potrzebują odświeżenia i nowoczesnego ścięcia. Może skuszę się na ich pofarbowanie? Kto wie, na razie podchodzę do tego bardzo spontanicznie :)


Ferie to idealny czas by wyrobić paszport, i nie stracić 100% frekwencji w szkole. Korzystając z wolnego wyrabiam sobie kochani "przepustkę" na wjazd do krajów poza UE :D Pod koniec kwietnia wybieram się na wycieczkę na Białoruś. Co jak co, ale nauka rozszerzonego rosyjskiego daje mi dużo radości! <3
 





 Orientalna koszula (Klikniesz?) - KLIK



 W paru zdaniach o dzisiejszej stylizacji...



Zamawiając tą jakże urodziwą koszulę, zastanawiałam się jak zareaguje na nią najbliższe otoczenie. Nie pomyliłam się w obstawianiu, że wywoła odrobinę kontrowersji. Oczywiście, nie spotkałam się z negatywnymi spostrzeżenia, aczkolwiek nazwano mnie kobietą Bliskiego Wschodu (tak, tak to o Ciebie Julka się rozchodzi! :D) 


Jest to ciuszek, który "robi" całą stylizację. Fanaberia wzoru to cały urok tej koszuli, którą śmiało możemy potraktować jako tunikę. Do zwykłych czarnych spodni prezentuje się najlepiej i najbardziej okazale. Bardzo się cieszę, że uzupełniła moją garderobę. Liczę, że poprzez zamieszczenie takiej stylizacji na blogu troszkę rozpogodziłam te szare, jakże ponure, zimowe dni. Niestety śnieg szybko stopniał, pozostawiając po sobie jedną, wielką pluchę. 







Tymczasem kochani zmykam oglądać konkurs skoków narciarskich, które są organizowane w Zakopanem! <3 Pa! Pa!



1. Co sądzicie o mojej iście orientalnej stylizacji?
2. Rozpoczęliście, czy już może zakończyliście swój dwu tygodniowy odpoczynek?


35 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja! Dopiero będę zaczynała ferie ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja niestety nie w moim guście, a co do ferii to ja właśnie skończyłam i w poniedziałek lecę do szkoły..
    Pozdrawiam, lailaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta koszula, taka nietypowa, ale ładnie się prezentuje ;) Ja też właśnie rozpoczęłam ferie :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna koszula :) Ja niestety już kończę ferie :/

    https://fasionsstyle.blogspot.com/2018/01/idealny-prezent-na-walentynki-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentuje na Tobie ta koszula :) Udanych ferii życzę ;)

    https://dlakazdegocosinteresujacego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa koszula i ogólnie
    bardzo fajna stylizacja 👍
    Udanych ferii życzę- mi się właśnie kończą 😣😣😣

    OdpowiedzUsuń
  7. Początkowo myślałam, że to styl góralski :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Omg,koszula jest piękna! Chcę ją♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Białoruś to i ja bym pojechała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. intrygująca ta koszula, ciekawie wygląda. na pewno przyciągnie niejedno spojrzenie na ulicy :D
    udanych ferii <3
    kate-life-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna ta koszula, mega mnie się spodobała a co do ferii, to także mnie się zaczęły właśnie i tak samo myślę jak ty, że mamy w najlepszej turze

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja ta stylizacja, uwielbiam takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula bardzo interesująca, chociaż to nie mój styl...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa stylizacja ale nie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie wyglądasz kochana, podoba mi się ta bluzeczka :) Udanych ferii! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, śliczna jest ta koszula! Chętnie sama bym taką przygarnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj ja także cieszę się z ferii w końcu upragniony odpoczynek <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mam teraz ferie! :)
    Dużo planów widzę ;) Koszula zupełnie nie w moim stylu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasuje do ciebie ten strój orientalnej
    Ferij nie mam osobiście bo już po szkole jestem.

    OdpowiedzUsuń
  20. jak Ty ładnie wyglądasz Kochana <3
    pasuje do Ciebie ta koszula :)
    życzę udanych ferii i zazdroszczę tego wyjazdu na Białoruś :)
    pozdrawiam Cię cieplutko
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna jesteś w tym stroju. Świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawe koszula
    https://iamemilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Interesujące połączenie. Mi się właśnie ferie skończyły :/


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. osobiście polecam pocieniować włosy bo mega ślicznie to wygląda i zamierzam sama tak "zmienić" fryzurę
    zapraszam! <3
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie prezentuje się ta koszula, przyciąga wzrok ;-)


    Zapraszam na relację z koncertu Davida Guetty! ;) Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę miło spędzonych ferii ! Koszula jest świetna, bardzo do Ciebie pasuje. Oczywiście kliknęłam :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawa ta koszula, przyciąga uwagę :) Ja ferie właśnie zaczęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie Ci w tej koszuli, aczkolwiek nie jest ona w moim stylu :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jestem w trakcie moich ferii ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem w trakcie ferii. Masz świetne plany na wykorzystanie ferii.
    Zapraszam do siebie kochana! https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszula na pewno jest wyjątkowa i zdecydowanie to ona odgrywa pierwsze skrzypce tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy raz widziałam taką oryginalną koszulę! Bardzo Ci do twarzy. Pozdrawiam <3 https://lifestyleteeens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥