wtorek, 6 lutego 2018

Twój wybór...

Hey!


 Kolejny dzień laby mogę uznać za zakończony :) Dzisiaj pozałatwiałam kilka spraw na mieście. Na pewno pamiętacie, że na początku ferii wspominałam o próbie wyrobienia paszportu. Mogę już się Wam pochwalić, iż miałam bardzo duże szczęście i załatwienie wszelkich formalności zajęło mi zaledwie paręnaście minut. A co śmieszne wychodząc z sekretariatu kolejka nabrała pokaźnych rozmiarów :D Cudem udało mi się uniknąć pochłaniającego czas oczekiwania :)


Kolejnym punktem mojego wyjazdu były zakupy w galerii... o moich łupach będziecie mogli poczytać w najbliższym czasie! A co kupiłam? Jestem pewna, że jednej rzeczy nie domyślilibyście się nigdy w życiu :D  ❤  ❤  ❤



Przechodząc do meritum dzisiejszego posta.... 







 Bransoletka ozdobna na nogę - (KLIK)



Jak przeczytałam w dostępnych źródłach, bransoletki na nogę cieszyły się sporą popularnością w latach 90 i ku mojej uciesze w tym roku ponownie wracają do łask. Na wybiegach królują dosyć pokaźne, rzucające się w oczy modele, natomiast Ja skusiłam się na delikatną, podkreślającą kostkę ozdobę. Po przejrzeniu zrobionych zdjęć upewniam się, że bransoletka prezentuje się efektownie. Niebanalny splot, małe i duże kółka na przemian bardzo mnie ujęły.








Zapraszam - atwora.pl

 

Liczę, że zainteresowałam Was asortymentem marki, o której mowa  w dzisiejszym poście. Bransoletki na nogę to nie jedyna dostępna kategoria. Internetowa strona oferuje także: naszyjniki, pierścionki, zawieszki, bransoletki, kolczyki, a także inne dodatki. Dla osób chcących sprawić przyjemności w postaci prezentu w atrakcyjnej cenie można nabyć także i całe komplety urodziwej biżuterii. Te słowa dyktuje w szczególności zakochanym parom, gdyż Walentynki zbliżają się wielkimi krokami ❤  ❤ 


Coś co wyróżnia markę to ceny na każdą kieszeń. Oczywiście dla osób, które lubią wydać więcej znajdą się również i takie akcesoria, aczkolwiek strona w szczególności zadbała o miłośników, których wzrok przyciągają godne oferty.  


Tymczasem kochani zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach! <3



1. Co myślicie o biżuterii Atwora

 

33 komentarze:

  1. Wow jak ładnie się prezentuje ta biżuteria :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta bransoletka! Lecę na stronę pooglądać co tam ciekawego jeszcze jest! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładna, właśnie takiej szukam. Lecę na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatna i subtelna...bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna biżuteria. Ślicznie ozdabia nogę. Ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to lecę pooglądać biżuterię na stronie ^^ Pokazana Bransoletka skromna ale i elegancka! Idealny kontrast :) Zapraszam na mojego bloga, już w piątek, przepis na walentynkowe smakołyki :) - http://zdrowoiprawidlowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna takrilseee.blogspot.com a bransoletka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie to wyglda 🙂

    http://fasionsstyle.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wygląda, ale ja bym chyba nie umiała tak tego nosić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. W lecie bardzo lubię takie bransoletki na nogę, wtedy na pewno się rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zbyt często gubię tego typu biżuterię :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna bransoletka. Od dawna myślę o takiej na kostkę. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, kompletnie nie mój styl. :) Choć jak wiadomo - każdy w modzie znajdzie coś dla siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta biżuteria! :D Oby się długo sprawowała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna biżuteria, fantastycznie prezentuje się na nodze.

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie ci w tej bransoletce, gratulację o minionej kolejki. A gdzie wyjeżdżasz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nadal nie moge przekonać sie do tego typu biżuterii, aczkolwiek bransoletka świetny <33

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna ta bransoletka 😃

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda fajnie ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio zauważyłam, że wiele osób nosi takie bransoletki. Wygląda to.naprawdę ciekawie.
    Zapraszam do mnie ;) monikaaszczesna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna ta bransoletka na nogę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna jest <3 Strasznie mi się podobają bransoletki na nogę, ale z moim szczęściem na pewno zaraz bym taką gdzieś zgubiła :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna bransoletka, taka delikatna :)
    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/02/kozuszek-i-bordowa-sukienka-z-falbankami.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Na mojej stopie by zniknęła w tłumie, bo cała wytatuowana.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna bransoletka, ale nie czuję potrzeby nosić takiej biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna i ciekawa ozdoba :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna bransoletka. Lubię takie delikatne rzeczy.

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wygląda taka bransoletka :) pozdrawiam serdecznie :)

    psychonumery@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pamiętam jak kiedyś była moda na bransoletki u stup. Kto wie może to wraca :)
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam wszelkie błyskotki :) a ta bransoletka wygląda świetnie :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥