piątek, 9 lutego 2018

Zwiększ swoje bezpieczeństwo...

Hey!



Po słodko-rozkosznym poście przyszedł czas na zupełnie inną tematykę. O motoryzacji i typowych gadżetach, które mogą zaciekawić bardziej Panów niż Panie na swoim blogu dotychczas nie rozpisywałam się wcale. Jednak będąc Ambasadorką marki IziGSM w miesiącu lutym dostałam możliwość wyboru jakiegoś gadżetu z dwóch kategorii: sport bądź akcesoria dedykowane dla kierowców.


Tuż po otrzymaniu listy produktów, które mogłabym wybrać, nie tylko dokładnie przejrzałam każdy gadżet, ale także zapoznałam się z opiniami innych ludzi. Wybrana przeze mnie rzecz cieszy się dobrą opinią i jakością spełniającą wymagania nawet najbardziej wymagających kierowców.


 Przyjemność posiadania własnego prawka i samochodu na razie nie są mi dane, gdyż prawko być może będę próbowała zdać w wakacje, lecz zaciekawiła mnie jedna zaproponowana rzecz.... O czym mowa?







Kamera samochodowa Rejestrator Full HD Forever VR-300 - (KLIK

Kilka dni temu stałam się posiadaczką kamerki samochodowej. Jak zwykle marka IziGSM zadbała o swoje Ambasadorki, dedykując im kilka ciepłych słów w liście.



Jako pasażer często widzę, co dzieje się na drogach. Nawet nie chce sobie wyobrażać jak bardzo mogłoby mnie to denerwować gdybym sama prowadziła samochód. Pewne manewry, bądź chamskie zachowania na drodze mrożą krew w żyłach. Niejednokrotnie byłam świadkiem niebezpiecznych zdarzeń, raz nawet byłam uczestnikiem stłuczki. 


W wielu sytuacjach, kiedy nie wiadomo kto zawinił, bo jak wiemy w przepływie emocji każdy może coś przekręcić, umyślnie skłamać, bądź czegoś nie zauważyć pomóc mogą nam znajdujący się na miejscu świadkowie, a w czasie drogi te jakże małe, choć bardzo bezpieczne urządzenie - kamerka samochodowa.Kamerka nagrywa filmiki o długości 1, 5 i 10 minut bądź poprzez ustawienie odpowiedniej funkcji może nagrywać całą przebytą przez nas drogę w formacie AVI Full HD 1920 x 1080 px. Dodatkowo kamerka ma wbudowane 4 diody LED, które pozwalają na rejestrację trasy w nocy. Obrotowy o 170° ekran i wyświetlaczu 2,7" pozwala na ustawienie kamerki w dogodnej pozycji.  Podczas nagrywania nie jest potrzebna żadna ingerencja, która mogłaby rozkojarzyć kierowcę, co w konsekwencji mogłoby prowadzić do stworzenia niebezpieczeństwa na drodze.


Do zestawu dołączony jest uniwersalny kabel USB, ładowarka samochodowa i uchwyt ułatwiający montaż kamerki na szybie samochodowej.


Jedyną czynnością, która mi pozostała do pełnego monitorowania drogi to zakup karty microSD do 32 GB, którą obsługuje wybrany model.

Gdy nagram ciekawe sytuacje na drodze z pewnością zamieszczę nagrany filmik!








Poprzez wybranie kamerki samochodowej zwiększam o nie bagatela kilkadziesiąt procent swoje bezpieczeństwo. A Wy chcecie dołączyć do tego grona?

Zapraszam - IziGSM




Tymczasem kochani zmykać ćwiczyć! :) Pa! Pa!




1. Co sądzicie o takich akcesoriach?
2. Posiadacie kamerkę samochodową/ zamierzacie się w nią zaopatrzyć, czy może nie jest Wam potrzebny taki gadżet?





28 komentarzy:

  1. Oj takie kamerki samochodowe są bardzo przydatne!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie mi się kiedyś przyda ;-]

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, zdecydowanie muszę się rozglądnąć za czymś takim!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka kamerka to świetna sprawa ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne akcesoria, niezmiernie ci zazdroszczę tej kamerki i życzę powodzenia w zdaniu egzaminu na prawo jazdy bo od czerwca będzie bardzo trudno :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio się zastanawiałam nad kupnem kamerki do samochodu ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj mnie by się bardzo przydała taka kamerka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny gadżet, szczególnie teraz gdy dzieją się na świecie różne, dziwne rzeczy. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny gadżet i bardzo przydatny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka kamera może zajmuje miejsca oraz energii ale przydać się może zawsze uchronić się od mandatu albo w konflikcie z innym kierowcą. Kamera jak się patrzy.
    Pozdrawiam i dziękuję za komentarz na: mytruetherapy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna taka kamerka ☺

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post Kochana :) Takie kamerki samochodowe są bardzo przydatne, nigdy nie wiadomo co na drodze czyha. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka kamerka to SUPER sprawa- fajna i przydatna np w razie wypadku 👍

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka kamerka jest super. Sama chętnie bym sobie taką sprawiła 😍❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są takie kamerki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kamerka to super gadżet! Mam taką w samochodzie i sprawdza się w 100%!

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna sprawa :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. przydatny wpis, zaobserwowane,zapraszam do mnie: https://anja-ori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam kamerki, ale mój tata w swoim aucie taką posiada :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przydatny gadżet. Na pewno wielu kierowcom uratowała taka kamera skórę. Warto zainwestować w to trochę pieniędzy, nawet wtedy, gdy wydaje nam się, że jest to zbędne. Nigdy nie wiadomo, co wydarzy się na drodze nam lub innemu kierowcy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kamerka samochodowa to bardzo przydatny wynalazek. Może naprawdę pomóc w wielu drogowych sytuacjach i wg mnie każdy powinien takowy sprzęt zakupić :) tak dla własnego bezpieczeństwa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój mąż ma w samochodzie i bardzo sobie chwali, przydatna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja obecnie samochodem nie jeżdżę, ale myślę, że to bardzo fajna opcja :)
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam w planach zakup kamerki samochodowej , bo ostatnio zauważyłam, że kierowcy zachowują się jakby byli sami na drodze.. Także niedługo będzie trzeba zainwestować ! :) Jest to jedna z bardziej potrzebnych rzeczy kierowcy . :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się to może przydać jak zdam prawo jazdy i kupię swój pierwszy samochód :D
    www.aleksandrakuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę, że to bardzo przydatny gadżet i kiedyś go zakupię.
    tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥