piątek, 20 marca 2020

Mała czarna...

Hey!



Piątkowy wieczór, początek weekendu czyż to nie idealny moment by się z Wami przywitać! Macie jakieś konkretne plany na najbliższe dni? Ja w końcu zajmę się przygotowaniem prezentacji i zaliczeniem poszczególnych modułów na studiach. Choć mój zapał jest daleki od oczekiwanego, najważniejsze by wszystko w miarę systematycznie ogarniać. Ciesze się, że na wirtualnym kampusie zaczynają pojawiać się niezbędne materiały. To buduje nadzieje, że powrót nie będzie aż tak wyczerpujący.

Po tygodniu swoistego rodzaju laby czas w końcu coś zadziałać. Choć użyte słowo można interpretować na wieloraki sposób w tym tekście pasuje najbardziej. Czas wolny w moim wykonaniu to mieszanka wybuchowa, które wolałabym nie definiować. Nie stoję w miejscu, coraz wymyślam mniej bądź bardziej przyjemne obowiązki. Wiosenne porządki, filmowe wieczory, kulinarne eksperymenty i późniejsze zrzucanie nadmiaru kalorii (trening/ ćwiczenia) rewelacyjnie organizują mój czas. 
Dni mijają w zatrważająco szybkim tempie, a na nudę nie mogę narzekać. 

W dzisiejszym dniu wybrałam się na szybki wypad do okolicznego miasta. To mój pierwszy wyjazd poza dom od ponad tygodnia. Oprócz typowych załatwień wybrałam się na zakupy i sesje, której rezultaty będzie mogli za chwilę obejrzeć.
Taki wyjazd był swojego rodzaju weryfikacją komentarzy i opinii zamieszczanych w Internecie.
Byłam ciekawa czy rzeczywiście sklepowe półki są puste; czy ludzie przestrzegają zasad higieny; jak w sytuacji globowego zagrożenia zachowują się pracownicy sklepów.

Pierwszym spostrzeżeniem tuż po wjeździe była na prawdę niewielka ilość osób. Ci, którzy przybyli podobnie jak Ja zmierzali w kierunku najważniejszych obiektów. Kolejki do banków, po pieczywo, aptek czy sklepów mięsnych z zachowaniem zasugerowanych odstępów i ilością osób przebywających w pomieszczeniu była potwierdzeniem, że ludzie potrafią i chcą zadbać o swoje bezpieczeństwo. Wiele osób korzystało z jednorazowych rękawiczek; na podobny krok zdecydowałam się także i Ja. Ważne by zminimalizować ryzyko, dać poszanowanie sobie i innym ludziom. Nie można mówić, że "mnie to nie dotyczy" wirus jest nieprzewidywalny, nie jesteśmy w stanie stwierdzić gdzie i o jakiej porze na nas czyha.


Wracając do tematu zdjęć... wykorzystując scenerie nowo wyremontowanego placu w centrum miasta zdecydowałam się na prezentacje sukienki. Piękna, ciepła pogoda pozwoliła mi na na prawdę lekki strój. Zwiewna sukieneczka i żakiet/ kurtka. Kto by pomyślałam, że marzec okaże się tak ciepły. Jestem wniebowzięta pomyślnością zdjęć zważywszy na fakt, że już raz przymierzałam się do ich wykonania. Niestety w planowanym dniu pogoda była tak nieprzewidywalna, że poranna zachwycająca aura w południe uległa diametralnej zmianie. Na zdjęcia decyduje się zawsze po załatwieniu wszystkich spraw... niestety w tamtym dniu nie zdążyłam z najważniejszą - związaną z blogiem.
Dzisiaj było zupełnie inaczej czego efektem są zamieszczone poniżej fotografie. 







Tak jak już wspomniałam najważniejszym elementem look'u jest sukienka. By nie przyćmić jej uroku zdecydowałam się na elegancką kurteczkę z delikatnymi zdobieniami. Kurtka po którą dość często sięgałam w ubiegłym sezonie z pewnością na stałe zagości w obecnym. Bardzo ją lubię za fason, jakość materiału i komfort noszenia. 
Botki po raz kolejny pojawiają się nieprzypadkowo, idealnie współgrają z całym zestawieniem. 
Przełamując czerń zdecydowałam się na białą torebkę i delikatną - perłowo, srebrną biżuterię, a także ochronę moich wrażliwych oczu - okulary. Czasami wręcz nieodczuwalny "na skórze" wietrzyk czują moje oczy. By nie zalać się łzami coraz częściej sięgam po okulary, które wprowadzają dodatkową nutkę urozmaicenia. 

Klasycznie, elegancko i bardzo wygodnie!


SUKIENKA - LUSSO BOUTIQUE


Lusso Boutique to rewelacyjny butik prowadzony przez Panią Sylwię. Różnorodność oferowanej odzieży i dodatków to zdecydowanie największy atut butiku. Pani Sylwia większość kreacji prezentuje na sobie co pozwala nam na weryfikacje jak dana rzecz rzeczywiście prezentuje się na kobiecej sylwetce. Myślę, że warto samemu zajrzeć klikając w zamieszczony powyżej odnośnik i przejrzeć proponowaną ofertę.

Sukienka zauroczyła mnie swoją prezencją. Czarną kreację wybierałam z myślą o ważnych/ uroczystych okazjach. Zbliżające się święta, rodzinne spotkania bądź bardziej przyziemnie okoliczności - studencka sesja (egzaminy) wymagają odpowiedniego stroju. Czarna, jednolita sukienka jest moją drugą w szafie; pierwszą kupiłam na gimnazjówkę... później było długo, długo nic. 
Delikatny, luźno opadający materiał sprawia, że sukienka jest bardzo wygodna w noszeniu dzięki czemu czujemy się lekko i zwiewnie. Przemyślany fason - poprzez zakładany materiał w biuście, dołączenie paska - błyszczącej wstążki i rozkloszowany dół to główne elementy stroju. Paseczek nie jest wszyty na stałe. To plus kiedy chcemy pobawić się dodatkami i zmienić prezencje sukienki. Często kobiety decydują się na zestawienie kolorystyczne obuwia i paska w sukienkach - pisząc o zmianie, mam na myśli tę kwestię. 
Myślę, że w całej kreacji największą uwagę przykuwają wymyślne, zmysłowo-kobiece tiulowe rękawki. Ich kokieteryjność jest i uwodzicielstwo podbiło moje serce. 
Czy chce dodać od siebie coś jeszcze?
Może to, że sukienka jest moją uwielbioną?

ZAPRASZAM - LUSSO BOUTIQUE







Dobrze kochani zmykam troszkę odpocząć. Piątkowy seans w towarzystwie blogowych inspiracji, to jest to! Pa! Pa!



1. Jak tam Wasze samopoczucie?
2. Co sądzicie o mojej kreacji? 
3. Jaki odcień sukienek jest Waszym ulubionym? Stawiacie na tradycyjną czerń czy zróżnicowaną kolorystykę?



51 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja i bardzo ładna dziewczyna :) Pochwalam pomysł na spędzenie wolnego czasu, ale równocześnie mam nadzieję, że nie nadwyrężałaś cierpliwości sprzedawców, którzy marzą teraz, by klienci nie wchodzili, albo wchodzili i szybko wychodzili :D Uwierz mi, tak jak i ja, boją się o własne życie w tej sytuacji, a są niestety zmuszeni by zostać w pracy ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację najuważniejsze by wszystko ogarniać na bieżąco, bo można się pogubić.
    A sukieneczka jest bardzo ładna
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja :) Bardzo kobieca i elegancka. Pogoda idealna do zdjęć, szkoda że tylko okoliczności mało sprzyjające. Ale trzeba być dobrej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja przepiękna 😍
    Ślicznie wyglądasz w tej sukience ,nic dziwnego że jest to Twoja ulubiona 😍
    Mam nadzieję że powód na studia nie będzie dla Ciebie zbyt trudny ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie i tak letnio mimo czerni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka❤️
    Korzystając z obecnego czasu nadrabiam zaległości w blogowaniu, sporo wpisów wreście dokończyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna jest ta sukienka, mega mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. JA na nudę też nie narzekam. Normalnie pracuje po 8h tyle, że z domu ale to już polowa dnia mi mija a drugą spędzam na porządkach, gotowaniu i oglądaniu filmów. Zdecydowanie przez ten czas nadgonię z filmami bo nie pamiętam kiedy przedtem włączyłam sobie w domu film- nigdy nie było czasu :D
    Sukienka jest piękna. Bardzo podobają mi się jej rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest naprawdę urocza. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama również unikam wychodzenia z domu, faktycznie jak już wyjdę to widzę znacznie mniej osób na ulicach i w sklepach. Sukienka jest cudowna, pięknie w niej wyglądasz

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Chętnie częściej wpadnę na Twojego bloga, dlatego wrzucam Cie do obserwowanych.

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie wyglądasz, masz ładną sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna jest ta sukienka !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz w tej sukience. Fason jest ekstra! <3
    Ja lubię sukienki w pastelowych kolorach. Generalnie uwielbiam jasne odcienie. ;)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie i elegancko, podoba mi się ten styl :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest genialna, bardzo ci pasuje!
    Ha, też wymyslam coraz to różniejsze rzeczy, by spędzić ten czas dobrze, w zasadzie tak mi szybko te dni lecą, że gdzieś braknie na coś czasu, ale cieszę się, bo w końcu wróciłam do blogosfery :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Na standardową małą czarną zawsze znajdzie się miejsce w mojej szafie :D A Twoja propozycja wygląda świetnie. A przede wszystkim Ty wyglądasz w niej genialnie <3 Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kochana, piękna sukienka i mega fajne okularki😍 Bardzo fajne zdjęcia i mega wpis😊 Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Piękne zdjęcia super stylizacja i bardzo fajny wpis :D
    https://freshisyummy.blogspot.com/2020/03/blinding-lights.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiekne zdjecia i piekna stylizacja :) Podoba mi sie jak piszesz! Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka, w sumie mam bardzo podobną :D W mojej szafie jest masa kolorowych sukienek, dobrze czuje się w wiekszosci kolorów, ale teraz mam manię na punkcie wzorów w kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, świetna jest. Zazdroszczę :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. You look absolutely stunning. I like that dress so much.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/03/kerastase-resistance-masque_20.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam że ta sukienka robi wrażenie, jest totalnie w moim stylu. Może się skuszę na kupno ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mała czarna zawsze się sprawdzi, piękne ma rękawy. Marynarka tweedowa to coś od czego jestem uzależniona i mam ich mnóstwo w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh wow what a gorgeous dress, you look so pretty! xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  28. jak narazie mi się nie nudzi, ale unikam wychodzenia z domu. Sukienka super na Tobie leży :) Sama też wole taką małą czarną.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka piękna sukienka 😍 muszę koniecznie zobaczyć na stronę tego butiku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie sukienki! Ślicznie w niej wyglądasz Natalko! <3

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeju wyglądasz naprawdę elegancko i z klasą, po prostu prawdziwa kobieta. W czerni wyglądasz Kochana przecudownie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że trochę się Twój blog pozmieniał. Fajnie teraz wygląda.
    Stylizacja jest świetna. Bardzo podoba mi się ta sukienka. Czerń w takim wydaniu jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  33. Urocza ta sukienka!
    Trzymaj się cieplutko i zdrowo, buziaki! Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka wygląda pięknie ;) ja codziennie znajduje sobie jakieś zajęcie więc nie narzekam na nude ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czuje sie wspaniaoe, nie daje sie zwariowac i wychodzimy z małym na spacerki, gdzies w ciche miejsca 😉
    Sukienka bardzo mi sie podoba, jakis czas temu tez na taka polowalam ♥️
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  36. Systematyczność na studiach jest niezwykle ważna... oj tak, najgorzej zostawić sobie masę materiału (dosłownie jak iw przenośni) na miesiąc (albo krócej w zalezności od kierunku) przed sesją.
    Naprawdę ładna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienka prześliczna! Świetnie w niej wyglądasz :)
    Zauważyłam nowy kolaż :) - świetny!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. W dobie panującej pandemii i paniki miło jest spojrzeć na uśmiechniętą twarz. Ps. bardzo ładnie Ci w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ładnie wyglądasz, śliczne są te rękawki <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna jest ta sukienka. :D Sama nawet mogłabym taką założyć. ^^
    Świetną masz też szminkę. Jaki kolor i jak się sprawdza?

    myslizglowywylatujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Móc wypocząć ile się chcę i ile można to piękny przywilej. Ale każdy by dostał w głowę, gdyby trwało to w nieskończoność. Mamy taką łatwość, że ten czas organizujemy sobie wedle potrzeb, a jeśli gonią nas jakieś terminy, to przecież siedzeniem w domu można z łatwością im sprostać. Właśnie w takich chwilach zajęcie się czymś jest na wagę złota, jednak najprzyjemniejsze obowiązki to takie, które można realizować sobie w swoim czasie.

    Choć ludziom nie brakuje może dyscypliny, to zauważyłam powszechne zjawisko, że trzeba nimi po prostu pokierować i zakazać. Brak jest jednak takiej całkowitej, automatycznej samokontroli.

    Buziaki,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, przepięknie wyglądasz ;) i te okulary genialne ;)!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie wyglądasz. Bardzo mi się podoba ta sukienka. Niby klasyka, a jednak z nowoczesnymi elementami. Super! Szok, że na ulicach tak pusto... Bardzo dobrze, że ludzie podchodzą poważnie do tematu. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ta sukienka jest prześliczna :) Ja lubię czarne jak i kolorowe sukienki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładna sukienka ;) Małą czarna każda kobieta powinna mieć w swojej garderobie jak przed ciążą wolałam trochę bardziej przy ciele ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥