środa, 18 marca 2020

Czekając na przyjście wiosny...

Hey!



Witam Was kochani w ten piękny dzień. W końcu zaczęłam doceniać wolne chwile... w ubiegłych dniach jedynym uczuciem jakie mi towarzyszyło był niepokój. Zastanawiałam się jak potoczą się dalsze sprawy i kiedy poznam pewną datę powrotu na uczelnie. Szczere mówiąc nie wyobrażam sobie jak będzie wyglądała sesja zaliczeniowa, kiedy na stronie na próżno szukać edukacyjnych materiałów. Choć w tej chwili nie jest to najważniejszy temat, z pewnością nurtuje nie jednego ucznia/ studenta. Odsunięcie tych myśli nie było łatwe, aczkolwiek sukcesywnie z dnia na dzień osiągam zamierzony efekt. Na chwilę obecną nie pozostaje nam nic innego jak cierpliwie poczekać na rozwój sytuacji.

Wykorzystując na prawdę wysokie temperatury w dniu wczorajszym postanowiłam przygotować zdjęcia do dzisiejszej publikacji. Jestem ciekawa czy ta wiosenna pogoda zawita do nas na dłużej czy jednak pojawią się jakieś ostatnie tchnienia chłodniejszej pogody. Marcowa pogoda jest strasznie nieprzewidywalna, o czym zdążyliśmy się już przekonać. Pozostają jednak ciche nadzieje... (no może już nie takie ciche skoro się z Wami nimi podzieliłam), że to dopiero początek przepięknej wiosennej aury :D 

Wracając do samych stylizacji po raz kolejny zostały one stworzone przy wykorzystaniu asortymentu marki - FEMMELUXEFINERY.CO.UK
Choć paczuszkę otrzymałam o wiele, wiele wcześniej produkty nie umożliwiały mi zrobienia zdjęć na świeżym powietrzu. Nie chciałam ryzykować zdrowiem, a i pogoda nie była sprzyjająca. Brak słoneczna od razy dyskwalifikował jakiekolwiek sesyjne zapędy. Co jak co, ale promienie są najważniejsze. Dodatkowy blask pojawia się nie tylko na samych fotografiach, ale i na buzi. 





PUDROWO-RÓŻOWA DZIANINOWA SUKIENKA (KLIK)


Wybór dzianinowej sukienki nie był przypadkowy. Wraz z rozpoczęciem się sezonu jesienno-zimowego poczułam potrzebę urozmaicenia swojej kolekcji sukienek o te a'la swetrowe. 
Chłodne temperatury nie uniemożliwiają nam zakładania sukienek, co więcej, myślę, że dają spore pole do popisu w tej części garderoby. Grubsze, a zatem cieplejsze sukienki niczym nie ustępują tym letnim. Są równie urocze, kobiece i różnorodne pod względem fasonów i wzorów.
 Mi marzyła się najprostsza z możliwych, a to ze względu na fakt, że posiadam dość urozmaiconą kolekcję płaszczy/ kurtek i futerek. Jednolity kolor, brak ozdobników stwarza kreacje uniwersalną, możliwą do założenia w wymyślonej przez nas kompozycji. Sukienka stanowi rewelacyjną bazę do której dołączamy ulubione obuwie - MARCO SHOES, odzież wierzchnią i zgrabne dodatki. W swojej kreacji zdecydowałam się na pasek, który o dziwo pamięta jeszcze czasy mojego dzieciństwa - niezniszczalna bestia! i pamiątkowe okulary z Brukseli. 
Pudrowy róż staje się jednym z moich ulubionych kolorów. Czuje się w nim bardzo dobrze i komfortowo, czego wyraz daje poprzez zakładanie ubrań w tymże odcieniu o każdej porze roku. Moda na pudrowe odcienie w dalszym ciągu pozostaje żywą, a nawet gdyby się coś zmienić to nie widzę nic na przeszkodzie 
Materiał sukienki jest niezwykle delikatny i miękki - jak typowy zimowy sweterek. 
Lekkość noszenia sprawia, że sukienka nie krępuje naszych ruchów. 
Dodatkowe ściągacze przy rękawach, w pasie i wykończeniach super podkreślają naszą figurkę. 
Fason sukienki pozwala by mogły po nią sięgnąć zarówno osoby szczupłe jak i te o tęższej figurze wyodrębniając na swój sposób swoją kobiecość. Każda sylwetka będzie się prezentowała równie dobrze co jest wielkim atutem zaprezentowanej sukienki. 


t





KRÓTKA KURTECZKA ZE SZTUCZNEJ SKÓRY (KLIK)




Niedawno przeglądając jednego z blogów, autorka wspomniała o powracającej modzie na bufiaste rękawy. Wpisując odpowiednie hasło w Internetową wyszukiwarkę spostrzegłam, że termin "bufki" pojawia się niemal co roku. 2020 nie byłby sobą, gdyby też nie został okrzyknięty mianem trendu bufiastych rękawów. 
Od zawsze sądziłam, że taki fason najlepiej prezentuje się w koszulach/ bluzkach/ swetrach bądź sukienkach, dopiero gdy na stronie spostrzegłam krótką kurteczkę jawnie do tego zestawienia zaliczam także i tego typu odzież. 
Pytanie - czy są tu jacyś fani bufiastych rękawów? 
Pytanie numer dwa - czy są tu jacyś fani sztucznej - ekologicznej skóry?
Jeżeli choćby na jedno pytanie odpowiedź brzmi - TAK, to znaleźliście się we właściwym miejscu i o właściwej porze!
 Krótka kurtka to idealna rzecz na teraźniejszą porę roku, a o ile moje nadzieje, na jeszcze cieplejszą aurę zostaną wysłuchane, to z pewnością po kurteczkę będzie można sięgnąć jako codzienny "zwyklaczek" Nie bez powodu słowo zwyklaczek umieściłam w cudzysłowie. Kurteczka nie jest taka zwykła, na jaką się wydaje. Na pozór niewinna i prosta w zestawieniu prezentuje się bardzo elegancko i drapieżnie. I choć nigdy nie byłam zwolenniczką takiej długości odzieży wierzchniej od chwili kiedy mogłam po raz pierwszy ją nałożyć natychmiastowo zmieniłam zdanie. Kurteczka nie tylko super leży, ale i dobrze się nosi. Miękka skóra idealnie opasa sylwetkę podkreślając naszą talię. Ja jestem na tak, a jak będzie z Tobą? 





SZARA SUKIENKA Z ORGANZY (KLIK)



Sukienka w lamparci wzór była pierwszą pozycją w moim zamówieniu. Zwierzęcych motywów w mojej szafie jest bardzo niewiele. Nawet za czasów największych trendów zdecydowanie nie podając uzasadnionego powodu unikałam takich wzorów w odzieży, skłaniałam się jedynie ku dodatkom.

Fakt, że coraz częściej zakładam sukienki i spódniczki, jest dla mnie niezwykle ważny.
Jeżeli okoliczności i samopoczucie pozwalają mi na ich wybór bez zawahania po nie sięgam. Moje wewnętrzne postanowienie odstąpienia od tradycyjnych spodni i jeansów na przestrzeni miesięcy staje się realne! 

Sukienka z organzy na stronie prezentuje się bardzo zachęcająco, po rozpakowaniu przesyłki byłam rozczarowana... na wieszaku nie przypomina sukienki, a worek, którego założeniu budzi wątpliwości. Jednak czym byłaby recenzja bez przeprowadzenia "testów" 
Po założeniu sukienki mile się zaskoczyłam, na sylwetce jej krój, marszczenia i sam materiał podkreśla naszą sylwetkę dodając dziewczęcych i kobiecych wdzięków. 
Jej długość mini w rzeczywistości klasyfikowana jest przed kolano; sukienka nie ściąga się podczas chodzenia co jest kolejną zaletą. Dodatkowe dmuchane rękawki wpisują się nieco we wcześniej opisany trend, a ich lekkość urozmaica cały projekt.
Z tyłu jest niezbędny suwak, a pod materiałem organzy czarna, nieprześwitująca halka. Komfort noszenia to słowo klucz w dzisiejszym poście, nie inaczej jest w tym przypadku!

Na powyższym przykładzie pierwsze wrażenie finalnie okazało się nieomylne. Sukienka posiada w sobie to "coś" grunt to dostrzec i z dumą nosić wybraną rzecz. 




Marka oczywiście zaprasza do przejrzenia wszystkich kategorii dostępnych na Internetowym sklepie, jednakże zwraca uwagę na kilka najważniejszych zakładek, zapraszając do ich przejrzenia. Pod konkretnymi nazwami znajdują się odnośniki przenoszące na stronę - FEMMELUXEFINERY.CO.UK




Dobrze kochani zmykam zaczerpnąć świeżego powietrza rozkoszując się wiosennymi promieniami słońca! Pa! Pa!




1. Jak mijają Wam dni domowego wypoczynku? Rozmyślacie o przyszłości czy spokojnie czekacie na rozwój sytuacji? 
2. Która stylizacja przypadła Wam do gustu? 
3. Jaka odzież jest Waszą ulubioną na chwilę obecną?


26 komentarzy:

  1. Kurteczka to totalny strzał w 10! Jest piękna i niestandardowa.A takie połączenia przecież lubimy najbardziej. 😍 Niestety w związku z home Office najbardziej zaprzyjazniłam się z...dresem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już wczoraj i dziś też czuję taką wiosnę! Podoba mi się pierwsza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śwetna ta sukienka w jednolitym kolorze!:) U mnie też wiosennie, aż chce się życ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny żakiet/kurteczka :) Sama współpracuję z tą firmą i bardzo podoba mi się ich asortyment. Ostatnie dni mijają mi dość szybko, choć w sumie nic szczególnego nie robię - wypoczywam.

    Carrrolina Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się ta sukienka dzianinowa :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także już się poddałam i czekam na informacje chociaż nie do końca pozbyłam się uporczywej mysli ,, ale co będzie ?,,. No cóż jak widać zostaje czekać. Stylizacja pierwsza jak dla mnie super bo osobiście nie przepadam za panterką :P
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cieszę się, że robi się juz coraz cieplej choć brakuje mi codziennych obowiązków to mam czas na inne rzeczy :D A Tobie świetnie pasuje ta pierwsza sukienka, jest naprawdę świetna, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. MYślę, że peirwsza sukienka idealna na tę porę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta pudrowo różowa sukienka :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiadając na twoje pytania.. dnia mijają mi różnorodnie. Staram się na maxa wykorzystać wolny czas, na różne zajęcia. Trochę też przygotowyję się sama do matury, choć muszę przyznać, że to idzie mi najciężej, bo jak wiadomo wszystko jest lepsze od wkuwania.
    Najbardziej spodobała mi się pierwsza stylizacja. Ten sweterek jest genialny, choć na wysokiej mnie, pewnie nie dawałby takiego efektu.

    Pozdrawiam xoxo

    Niallerkaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja obecnie robię zdjęcia w domu, ale już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła wykonać je na dworze. ;)
    Na początku ogromnie się stresowałam i zamartwiałam obecną sytuacją. Teraz już jest trochę lepiej. Mam nadzieję, że szybko wszystko wróci do normy. ;)
    W chwili obecnej rządzą u mnie spodnie dresowe, które noszę tylko po domu. :D
    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Obecna sytuacja jest chyba dla wszystkich niepokojąca. Oby szybko się polepszyło.
    Twoja stylizacja bardzo mi się podoba. Pierwsza sukienka jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No przyznam ci że ta pudrowa sukienka baardzo mi się spodobała 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kurtka! Szkoda że ze sztucznej skóry. Szukam właśnie skórzanej kurteczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzi ładne stylizacje, super sprawdzą się na wiosenne pierwsze promienie słońca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta pudrowa sukienka, cudownie w niej wyglądasz:) Drugi zestaw również fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jako introwertyczka uwielbiam siedzieć sama ze sobą, czekam jedynie na wizyty u lekarzy i sesje fotograficzne :D
    Sukienka jest bardzo ładna, ale zastanawiam się czemu w takich stylizacjach nie robisz zdjęć w mieście - wiem, że kwarantanna, ale jeszcze można wychodzić.
    Sportowe ubrania, trochę znoszone, co by mi nie było żal gdy je ubrudzę podczas pracy - to mój ulubiony strój :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ta różowa sukienka :) Jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wyglądasz, właśnie już tak wiosennie :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogę określić się tak ; że pomimo optymizmu ,dobrego humoru niepokój mnie nie opuszcza.
    Martwię się trochę o przyszłość ,jak to wszystko się dalej potoczy
    A co do zamówienia : świetne 😍
    Każda z tych rzeczy bardzo mi się podoba 😍
    Widać że dobrze się czujesz w pudrowym różu - pasuje ci ten kolor 😍
    Kurteczka skradła moje serce 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ta różowa sukienka, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O sklepie słyszałam wiele dobrego i ta różowa sukienka jest naprawdę świetna. Reszta nie do końca w moim stylu, ale to Tobie ma się podobać
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurteczka wygląda świetnie, a sukienka ma piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też mam nadzieję na ciepłe, wiosenne dni :)
    Śliczna ta pudrowa, sweterkowa sukienka :) Wyglądasz w niej uroczo :)
    Zaś druga sukienka i kurteczka wyglądają super rockowo :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥