sobota, 26 maja 2018

Szaraka...

Hey!


W ten jakże piękny i słoneczny dzień przychodzę do Was z moimi nowymi ślicznotkami. Niedawno udało mi się podjąć barter z cudowną marką - Manufaktura Szaraka, która w głównej mierze oferuje stylową, własnoręcznie wykonaną biżuterię i dodatki. 
Wraz z pogłębiającą się wiosną coraz częściej uzupełniając swoje stylizacje sięgam po bransoletki. W zimie, kiedy nakładamy grube kurtki i rękawiczki takie dodatki nie są widoczne. Dlatego też wraz z sezonem cieszę się na powrót mojej ukochanej biżuterii ♥








Tuż po rozpoczęciu współpracy zaproponowano mi zapoznanie się z ofertą. Po dogłębnym przejrzeniu wyrobów wysłałam do przemiłej Pani kilka zdjęć z bransoletkami, które spodobały mi się najbardziej.


Oczywiście moje małe sugestie nakierowały czego oczekiwałabym najbardziej. W wiadomości pojawiła się bransoletka z serduszkiem, laleczką i napisem. W paczce znalazłam dokładnie to czego pragnęłam najbardziej. Jestem wdzięczna, że moje wybory zostały wzięte pod uwagę.


Jak widzicie na zdjęciach, wszystkie bransoletki są stylowe i na czasie. Obecne trendy to motyw przewodni marki. Tworząc własnoręczne wyroby kierują się aktualnymi nowinkami.

 Bransoletka z laleczką i napisem to połączenie zwięźle plecionych sznureczków z urodziwym dodatkiem. Pozostawiony zapas w długości sznureczków umożliwia nam regulację by bransoletka jak najlepiej układa się na dłoni.
Pierwszą, natomiast widoczną na zdjęciu poniżej tworzy kompozycja różowo-szarych koralików z metalowym serduszkiem. W tym modelu sznureczki zastąpiła gumka.


 Pastelowe barwy idealnie wkomponują się w wyraziste stylizacje, ale także i stonowane zestawienia. Uwiarygodnieniem moich słów jest stylizacja poniżej, gdzie bransoletka na gumce idealnie komponuje się z czerwoną ramoneską.


By w pełni zakończyć moje refleksje, muszę dodać parę słów o jakości. Prawdę mówiąc nie mam się do czego przyczepić. Brak jakichkolwiek mankamentów utwierdza mnie w przekonaniu, że wyroby są najwyżej jakości.






Zapraszam (Facebook) - Manufaktura Szaraka

 

Strona internetowa - manufakturaszaraka.pl

 

Tymczasem lecę przejrzeć nowości na Waszych blogach :) Pa! Pa!




1. Co sądzicie o ręcznych wyrobach? Posiadacie taką biżuterię?
  

29 komentarzy:

  1. Ładne, ale zupełnie nie w moim stylu. Nie lubię pastelowych różów i błękitów. W sumie ogólnie nie lubię tych kolorów. A pastelowy odcień nadaje im dodatkowo cukierkowego wygladu, a ja po prostu tego nie cierpię :D

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne, kiedyś jak cześciej nosiłam biżuterię, to często sięgałam po tego typu ozdoby. Nadal mi się podbają, ale niestety mniej noszę biżu

    OdpowiedzUsuń
  3. Super biżuteria *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Są na prawdę uroczę, może nie w moim stylu ale bardzo urokliwe! :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie rożnego rodzaju bransoletki, takie tez są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są te bransoletki *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne, ale jednak nie w moim stylu :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladne bransoletki!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Biżuteria ciekawa, chociaż nie w moim stylu. Myślę, że dla młodych dziewczyn idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te bransoletki, sama bym takie chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna biżuteria!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna biżuteria! Sama lubię robić rzeczy własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna biżuteria, mega mi się spodobała! Kolory ma ładne!
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie noszę bransoletek, ale te są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne bransoletki! Pierwsza najbardziej mi się spodobała *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Są słodkie, nie w moim stylu.

    Zapraszam do mnie.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają bardzo fajnie - delikatnie i solidnie:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie cudne, uwielbiam ręcznie robione rzeczy :) Pozdrawiam i zapraszam 💝 www.aliviastyle.blogspot.com 💝

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne te bransoletki! :)
    takie urocze i słodkie :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie śliczne bransoletki. To prawda, wiosna jest idealną porą roku aby nosić tego rodzaju biżuterię.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bransoletki cudne, pasują do Ciebie! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ręcznie robioną biżuterię :) Ta jest piękna i bardzo oryginalna ♥
    Szczególnie spodobała mi się niebieska z dziewczynką :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥