środa, 30 maja 2018

Modne...

Hey!


Po kilku poważniejszych notkach czas na coś lekkiego. Niedawno zaproponowano mi współpracę z moim ukochanym internetowym sklepem - Zaful


Moja przygoda z tą marką zaczęła się dobre trzy lata temu. Pamiętam ten dzień, kiedy przeglądając skrzynkę pocztową dostałam wiadomość z chęcią barteru. Po wielu miesiącach sytuacja się powtórzyła, a Ja tak samo jak sprzed lat wyraziłam chęć współpracy. Można by rzec, że historia lubi się powtarzać, a Ja z uśmiechem na twarzy w pełni przyjmuje taki obrót sprawy.


Chciałabym zaznaczyć, że mój blog nie opiera się tylko na kosmetykach i notkach z kategorii lifestyle. Pragnę różnorodności, dlatego też chciałabym zamieszczać o wiele więcej postów ze stworzonymi stylizacjami. W zimę poniekąd udało mi się to zrealizować i skłamałabym, mówiąc, że nie chce powrócić do tych zamiarów. 


Marka Zaful umożliwia mi zapoznanie się z najnowszą ofertą osobiście. W aktualnych nowościach roi się od ubrań i dodatków z iście letnim przesłaniem. Stroje kąpielowe, zwiewne sukienki, topy i spódniczki o nowoczesnych krojach i oryginalnych wzorach to aktualne must have.


Jesteście ciekawi co tym razem wpadło mi w oko? 

 

♥ Byłabym wdzięczna za każde kliknięcie!

 

 


KLIK                           KLIK                            KLIK





KLIK                         KLIK                          KLIK 


KLIK                         KLIK                      KLIK

Zbliżające się wakacje niosą za sobą mój wielki powrót do świata blogosfery. Aktualnie realizuje kilka ważnych dla mnie i mojej działalności projektów, które niebawem ujrzą światło dzienne. Najbardziej cieszy mnie fakt, że pomimo wielkiego oddania w kwestii naukowej nie zaprzepaściłam swojej największej pasji jaką jest blogowanie. Teraz, w momencie, kiedy dni szkolnych pozostało na prawdę nie wiele ogarnia mnie wielka dawka pozytywnej energii.
Końcówka czerwca zapowiada się natomiast bardzo udanie, a to za sprawą czekających mnie wyjazdów. Wszystko niebawem Wam opiszę, musicie się tylko uzbroić w cierpliwość. Tymczasem kochani zmykam szykować się do szkoły ♥ Pa! Pa!




1. Co sądzicie o moim zestawieniu?
2. Która sklejka spodobała się Wam najbardziej?



24 komentarze:

  1. Te stroje kąpielowe wymiatają :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/rozowy-weniany-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jak patrzę na ich stroje to mam wrażenie, że doły są bardzo skąpe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi chyba najbardziej w oko wpadły sukienki ;) szczególnie w lecie mam na nią wielką manię, także kupuję ich coraz więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplety zdecydowanie, zwłaszcza ten czarny. Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stroje kąpielowe są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mi się spodobała 2 sklejka a w 3 sklejce komplet czary i w kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię Zaful, ma bardzo ciekawy asortyment w dobrej jakości. :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super mają rzeczy, lubię tam zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta niebieska sukienka w paski, ostatnio mam taką manię na ten wzór <3 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zatem uzbrajam się w cierpliwość i...czekam na dalsze notki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te sukienki są piękne!!! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stroje kąpielowe :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne stylizacje! Ostatni zestaw czarny w kwiaty jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zestawienie, podobają mi się propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super ciuszki :)
    pozdrawiam :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥