piątek, 1 czerwca 2018

Cudowne wiadomości/ Stylizacje...

Hey!


Jak tam kochani spędzacie Dzień Dziecka?


1 czerwca od zawsze kojarzył mi się z powiewem beztroskich chwil. Już od czasów szkolnych nasz wyjątkowy dziecięcy dzień był poświęcony luźnym, integracyjnym zabawom. Teraz do mojej pełnoletności pozostało całkiem niewiele, a Ja jak za dziecięcych lat chce się oddać całkowitej labie. 
Z tej okazji od swoich rodziców, dla których zawsze będę dzieckiem dostałam cudowny, rekreacyjny prezent. Co to takiego? Na razie pozostawiam Was w pewnej niewiadomej


W poprzednim poście wspominałam o czekających mnie wyjazdach.
Kierunek pierwszej wycieczki to odległe o prawie 600 km malownicze miasteczko Płótele na Litwie. Niewielka miejscowość położona w cudownej aurze lasów i pobliskiego jeziora to idealne miejsce do zrobienia ciekawych ujęć. Równo za dwa tygodnie o tej godzinie przemierzę Litewską granicę. Wycieczka to nagroda dla stypendystów. To cudowne wyróżnienie dla wszystkich osób, które przez cały rok szkolny wkładają swoje zaangażowanie w kwestii naukowej. 7 dniowy pobyt na Litwie może okazać się niesamowitą przygodą. Głównym tematem spotkania młodzieży będzie taniec, muzyka i teatr.  Kreatywne zajęcia mogą rozwinąć moje zainteresowania bądź pogłębić dotychczasowe pasje.



W maju wraz z moją przyjaciółką Eweliną realizowaliśmy projekt pod hasłem "My, młodzi w Unii Europejskiej"  Dla 28 uczniów szkół średnich województwa Lubelskiego przewidziany jest 5-dniowy wyjazd do Brukseli. Uważam, że stworzony projekt ma potencjał, a nasz wyjazd jest realny. 1 czerwca zostaną ogłoszone wyniki. Trzymajcie kochani za nas kciuki!


Gdyby wycieczka do Brukseli nie wypaliła, to jeszcze w czerwcu pojadę do parku trampolin. Na przełomie kwietnia-maja dostałam propozycję ciekawej współpracy. Barter nie opierałby się tylko na moim wyjeździe i stworzonej z niego relacji, ale także zorganizowanym konkursie dla czytelników, w którym nagrodą byłyby darmowej wejściówki dla czytelników.


Jak widzicie czerwiec nie tylko rozpoczyna czas wakacyjnych przygód. Przede mną otwiera się wiele drzwi. Liczę, że wszystko potoczy się po mojej myśli


Wisienką na torcie dzisiejszej notki są dwie stylizację z nowymi produktami, które wybrałam w ramach barteru z cudowną stroną internetową - Tosave.com
Propozycja współpracy była dla mnie wielkim zaskoczeniem, nie będę ukrywać, że nie spodziewałam się wiadomości z ich strony. 
Markę Tosave.com kojarzyłam za sprawą innych blogerek. Cieszy mnie fakt, że teraz osobiście mogę wydać opinię na temat ich asortymentu. Mój blog i prowadzona na nim działalność została nie tylko zauważona, ale i doceniona. To kolejny powód do dumy. W ofercie znajdziemy nie tylko ubrania i kosmetyki, ale i elektronikę, asortyment przeznaczony do wnętrz i ogrodów. Różnorodność oferowanych produktów i ich przeznaczenie może zawrócić w głowie niejednemu klientowi.







 


Dresowe spodnie (KLIK)

 


Wraz z postępującą trendami, zdecydowałam się spodnie o motywie kraty. Niejednokrotnie o takich marzyłam, zwłaszcza czerwień najbardziej do mnie przemawiała. Jednakże w przypadku tego fasonu z dostępnych wariantów kolorystycznych - czerwień, szarość i zieleń, to właśnie ostatni kolor najbardziej mi się spodobał. 
Spodnie posiadają ściągacze przy nogawkach oraz w pasie. Dodatek szarych wykończeń przy kieszeniach i ściągaczach urozmaica ich całościowy wygląd. 
Na wielki plus oceniam materiał, z którego zostały wykonane. W dotyku bardziej przypomina odzież z kategorii typowych koszul w kratę, aniżeli zwykłych dresów. Bez zawahania mogłabym porównać je do eleganckich spodni. Jedynym wyznacznikiem tego, że są to dresy to ściągacze. Nie wykluczam, że w przyszłości zaopatrzę się o kolejną parę, może tym razem dam szanse czerwieni?










Sweterek (KLIK)


Zegarek (KLIK)



Kolejną rzeczą jest sweterek przeplatany niebiesko-białą nitką. Podczas wybierania rzeczy sugerowałam się kwietniowym ochłodzeniem. Niestety czas realizacji zamówienia znacznie się przedłużył (to nie wina firmy, a przewoźnika). Paczkę otrzymałam niecała dwa tygodnie temu, w rozpoczynające się upały. Zdjęcia zostały wykonane wczoraj przy towarzyszącej 30 stopniowej temperaturze. Jednak fakt, że fotki zostały zrobione w sadku, gdzie wiał przyjemny, nieco chłodny wiaterek nie pozwolił mi na " wewnętrzne zagotowanie się" Nie będę ukrywać, że spodziewałam się nieco grubszego splotu. Ku mojemu zaskoczeniu sweterek okazał się dość cienki. To wielka zaleta jeżeli chcę go nałożyć w wieczorne, letni dni. Nie muszę czekać do jesieni by go zaprezentować.
Największym urozmaiceniem fasonu są naszywki na łokciach w kształcie serc. 


W momencie kiedy jeszcze pozostało mi kilka dolarów do wykorzystania rozpoczęłam wertowanie strony. Moi stali czytelnicy wiedzą, że jestem wielką miłośniczką zegarków. A myślę, nóż, widelec wrzucę kolejny do kolekcji. Tym razem zdecydowałam się na prostą grafikę z pastelowo-różowym paseczkiem. Słodki design z wyrazistą tarczą i czarną  oblamówką wokół prezentuje się całkiem uroczo. O dziwo zegarek fajnie współgra ze sweterkiem. Komponując stylizację byłam pewna, że niekoniecznie będzie pasował, a tu takie zaskoczenie


Dosłownie przed chwilą dostałam wiadomość od opiekuna naszej drużyny, że wraz z Eweliną zostałyśmy laureatkami konkursu! Jestem pod wielkim wrażeniem. W dniu 25 czerwca wyruszę w drogę do Brukseli. Cały wyjazd obejmie 5 dni.  Juhuuu! ♥

 

 

 Jak widzicie lepszego Dnia Dziecka nie mogłam sobie wyobrazić! 

 

 

Tymczasem kochani zmykam świętować moje sukcesy! ♥ Pa! Pa!




1. Co sądzicie o moich wyborach?
2.  Znacie internetową markę Tosave.com



30 komentarzy:

  1. Stylizacje bardzo fajne i gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam stronę jednak nic z niej nie zamawiałam, śliczne ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłam na tej stronie sandałki, jestem z nich bardzo zadowolona.
    Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po twojej myśli, tak, jak sobie tego zamarzyłaś :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kochana! Oby wyjazd Ci się udał i była to dla ciebie fantastyczna przygoda :) Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne ubranka :) sama mam sweterek z Tosave. com :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny sweterek :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweterek.
    Gratuluję sukcesu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne ubrania. Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pierwsze spodnie kompletnie nie w moim stylu ale druga stylizacja cudowna!
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny sweterek, nie slyszalam o tej firmie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzę tę markę, ale nigdy nic tam nie zamawiałam. Ubrania raczej nie w moim stylu. Gratuluję wygranej w konkursie!
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo gratuluję i stylizacje są interesujące <3

    Zapraszam serdecznie na nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegarek najbardziej przypadł mi do gustu z tego zestawienia :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super fajne a i stylizacje są interesujące

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny sweterek i gratuluje wygrania wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zegarek! Zakochałam się w nim :)
    Trzymam kciuki żeby wszystko się potoczyło po Twojej myśli!
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O gratulacje wygrania wyjazdu. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, gratulacje:D Masz wiele wrażeń przed sobą:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny pies

    h3.post-title {text-align: center;}

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję świetnej współpracy :) Zegarek jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wyjazdu do Belgii! <3 Polecam Brukselę całym serduszkiem!
    Ja dzień dziecka spędziłam u chrześniaka mojego Głąba. Wróciłam padnięta, ale ta beztroska dała mi więcej niz cokolwiek innego!
    Buziaki! x
    https://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja prezentuje się bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje, że udało się wam zostać lauratkami :D Miłego wyjazdu i przywieźcie piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję obu wyjazdów - sama nie byłam w żadnym z tych miejsc i chętnie bym się wybrała. :) a sesja zdjęciowa przepiękna. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. koszulka z haftami mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzymam kciuki! Ten dresik wygląda na taki wygodny! Zegarek śliczny, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne te hafty. Ja w dzień dziecka byłam z przyjaciółmi w pizzeri a potem opalanko na polu mokotowskim

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki ładny zegarek! Bardzo mi się podoba! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie testowałam tej marki, super stylizacja ta pierwsza 😊 zazdeoazxze wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥