wtorek, 22 maja 2018

WSN...

Hey!


Prowadząc bloga, rzadko rozpisuje się na tematy w zupełności odbiegające od kategorii kosmetyków i mody. Dzisiaj nastał taki dzień, gdzie moje pasje ustąpią miejsca i na piedestale stanie stowarzyszenie, w którym moja koleżanka - Iga odnalazła swoje hobby. Mowa o niczym innym, jak o nurkowaniu. 
Nie przedłużając, zapraszam do zagłębienia się z dalszą częścią notki.


WSN - Włodawskie Stowarzyszenie hydro life 

 

 Jezioro Białe położone jest we wschodniej części Równiny Łęczyńsko-Włodawskiej, 7 km na południe od miejscowości Włodawa przy wsi Okuninka. 

Jeden za wszystkich wszyscy za jednego...

 

  

 

WSN - to stowarzyszenie idealne dla ludzi z pasją do nurkowania i lubiących poczuć dreszczyk adrenaliny. Iga zachęca by osobiście poznać piękno podwodnego świata, innych nurków ich podwodne przygody i doświadczenia. Najlepiej poprzez dołączenie do stowarzyszenia.



Mała dygresja ode mnie... Zawsze sądziłam, że do wejścia pod wodę konieczna jest umiejętność pływania. To wielki mit, gdyż nie trzeba posiadać wielkich  zdolności w tym zakresie. Drzwi otwierają się dla wszystkich zainteresowanych ludzi. 
Swoich sił próbują nie tylko dorośli,  ale i małe dzieci, które w szczególności zaszczepiają swoim hobby wszystkich dookoła.


Co ciekawe co roku na koniec sezonu są organizowane wielkie akcje sprzątania jeziora. To dzięki nurkom ze stowarzyszeń możemy cieszyć się z pięknych i przede wszystkim czystych jezior. Sprawcami jeziornych zanieczyszczeń są w głównej mierze ludzie, którzy nie zdają sobie sprawy z tego co robią. Dlatego też apeluje o rozwagę podczas wypoczynku nad naszymi pięknymi, Polskimi jeziorami. Miłe spędzanie czasu to jedno, zachowanie odpowiedniej kultury bycia drugie.






 WSN i zaprzyjaźnione bazy sprzątają dno jeziora Białego. W akcji biorą udział także dzieci z okolicznych szkół i więźniowie. Wszelkie działania zmierzające w kierunku sprzątania pozwalają nam cieszyć się z iście naturalnego i "zdrowego" jeziornego klimatu.






 


Warto również wspomnieć, że od jakiegoś czasu żołnierze Drugiego Hrubieszczowskiego Pułku Rozpoznawczego mają nad jeziorem Białym ćwiczenia bojowe. W pełnym umundurowaniu skaczą ze spadochronem do wody. Zadaniem nurków jest zapewnienie im bezpieczeństwa. Następnie w celach rekreacyjnych sami skaczą do wody, ale już z o wiele mniejszej wysokości.


 


Nurkując nad jeziorem Białym nie tylko możemy rozkoszować się pięknem podwodnego świata. Organizatorzy pomyśleli także o podwodnych atrakcjach: żaglówka, trabant czy podwodny las to jedne z licznych podwodnych "eksponatów" cieszących ludzkie oko. 
Czy nie brzmi to zachęcająco? Ja coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że warto choć raz w życiu pod okiem czujnych instruktorów spróbować zejść pod wodę. Może nurkowanie to nieodkryta dotąd pasja Moja, Twoja, Wasza... Każdy musiałby się o tym przekonać osobiście. Chyba nie muszę tłumaczyć jakie kroki należy przedsięwziąć...
Jeśli chcesz spróbować ciekawie spędzić swój czas, poczuć dreszczyk adrenaliny, przeżyć podwodną przygodę Włodawskie Stowarzyszenie Nurków czeka na Ciebie. Dla członków stowarzyszenia nie straszne są mrozy, niskie temperatury i zamarznięte jeziora. Odkryli w sobie pasje, która kształtuje ich życie...



Zapraszam na oficjalny Fanpage WSN - KLIK

 


Zachęcam do osobistego zaobserwowania strony :)
Liczę, że co nie co przybliżyłam Wam kwestie nurkowania. Wszystko zależy od barier rodzących się w głowie. To czy jesteśmy w stanie je pokonać to tylko i wyłącznie kwestia naszego samozaparcia :) 
Pa! Pa!


25 komentarzy:

  1. Nurkowanie wydaję się świetną sprawą, lecz myślę, że nie mam na tyle odwagi, aby spróbować ;)
    Pozdrawiam :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mega sprawa, chciałabym kiedyś spóbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam szanse nurkować i fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym kiedyś przeżyć coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze nigdy nie nurkowałam a chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This was so interesting to read and learn about.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fanatyczna sprawa, nigdy nie próbowałam nurkowania, ale chętnie
    bym zanurkowała, wygląda to świetnie :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezioro blisko mnie :D Uwielbiam pływać, ale z nurkwaniem ciężko mi idzie

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam nurkować przy rafie koralowej, ale fakt, że nie umiem pływać za bardzo mnie zniechęcił. Zazdroszczę koleżance :)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie Siostry Pinky & Mózg

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna inicjatywa, jeszcze nigdy nie nurkowałam w ten sposób!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super sprawa! Bardzo fajnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sprawa, ale ja boję się nurkować.
    Pozdrawiam :)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW uwielbiam nurkowanie z chęcią przyłączyłambym się do takiego zespołu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie umiem pływać, chociaż nie raz już robiłam podchody żeby się nauczyć. Boję się wody, dlatego zawsze podziwiam ludzi, którzy w wodzie czują się jak ryby :)
    Bardzo fajna inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sprawa- nigdy nie nurkowałam profesjonalnie niestety, ale marzy mi się zwiedzanie raf 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. To musi być świetna sprawa. Chciałabym kiedyś spróbować nurkowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna pasja a ile wspomnień.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze jest mieć własną pasję, hobby. A wbrew pozorom nurkowanie to niesamowita, a jednocześnie wymagająca dyscyplina. Trzeba mieć stalowe płuca, przyzwyczajać się do zmiany ciśnienia, nauczyć oddychać w masce. Podziwiam i szanuję !
    Niestety, do Jeziora Białego mam bardzo daleko, ale może kiedyś będę mieć okazję i spróbuję nurkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nurkowania próbowałam raz w życiu i było świetnie, myślę, że takie coś wielu wielu osobom by się spodobało ;)
    Bardzo ciekawa notka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o takim stowarzyszeniu, chociaż pewnie u mnie w mieście funkcjonuje! :D Świetna sprawa! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo interesujący artykuł. Samo nurkowanie wydaje się niezwykłą pasją. Chętnie bym spróbowała zanurkować ale muszę trochę poczekać aż wyzdrowieje. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sam nurkowałem kiedyś jedynie ze zwykłą maską z rurką, butli nie próbowałem nigdy. I niestety nie wiem czy obecny stan zdrowia by mi pozwolił, choć... kto wie? Napewno to fajna sprawa, coś mniej pospolitego niż łażenie po górach, wędkarstwo, czy żaglówki :)
    Pozdrawiam!

    https://takorzeczegerard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥