poniedziałek, 19 marca 2018

Królik pomiędzy Avonem?

Hey!


Przełamując posty nawiązujące do zimowych bądź sportowych stylizacji zawitałam do Was z typową kosmetyczną notką. Potrzeba na blogu takiej odmiany, by czytelnicy, którzy preferują notki o tej tematyce nie poczuli się urażeni :D


Nie przedłużając zapraszam do zapoznania się z mini recenzją 3 produktów w  świątecznej scenerii. 
 


 AVON Care Gentle Moisture Cleanser, Toner & Moisturiser


Do zakupy tego mleczka skusiła mnie dość niska cena podczas wiosennej promocji. Wydanie zaledwie kilku złotych nie stanowiło dla mnie żadnego problemu, a jak już zapewne wiecie uwielbiam testować wszelkie nowości. Preparat to połączenie ekstraktu z owsa i rumianku. Kojąca formuła ma usunąć wszelkie zanieczyszczenia, a także makijaż pozostawiając skórę miękką i odświeżoną. Mleczko ma intensywny, rumiankowy zapach. Woń owsa jest niewyczuwalna. Konsystencje można porównać do szamponu, aczkolwiek jedyną różnicą jest na początku aplikacji dość lepka formuła, która szybko się wchłania. Preparat po kilkunastu minutach należy zmyć letnią wodą. Sądzę, że warto osobiście zapoznać się z tym produktem, choćby z powodu czystej ciekawości.




 Nawilżający balsam do ust "Kolorowy koktajl"


By powiększyć swoje zapasy zainwestowałam w kolejny nawilżający balsam. Tym razem skusiłam się na aromatyczną jagódkę w połączeniu z owocami lasu. Choć na etykiecie widnieje napis Berry, to śmiało mogę powiedzieć, że formuła balsamu jest nieco urozmaicona. Przed zamówieniem byłam przekonana, że balsam jest nieco większy, niestety jego pojemność to zaledwie 4g. Produkt nie tylko zapewnia nam ochronę przed wysuszeniem, ale także podkreśla nasze usta pięknym lekko fioletowym, błyszczącym odcieniem.



 AVON, Care, Jasmine, Glycerine Hand & Nail Cream with Vitamin E and Glycerine


Na koniec moja wisienka na torcie - Glicerynowy krem do rąk i paznokci. Krem odebrałam zaledwie dwa tygodnie temu, a już mogę powiedzieć, że stał się moim ulubieńcem. Seria AVON Care zaciekawiła mnie na tyle, że zdecydowałam się na kolejny krem, aczkolwiek o innej formule. Kilka złotych to cena za cudowny jakościowo produkt. Dodatek jaśminu i witaminy E tylko nas zapewnia, że nasze dłonie otrzymują odpowiednią dawkę nawilżenia. Co jak co, ale na okres zimowy stan moich dłoni jest niekiedy w opłakanym stanie. To właśnie za sprawą zarówno kremów marki AVON jak i innych produktów w tym roku w szczególności zadbałam o dłonie. Wielką zaletą tego produktu jest szybkość wchłaniania się. Jestem osobą dość niecierpliwą, co za tym idzie nie lubię mieć zbyt długo pozostawionej na dłoniach tłustej warstwy. Gliceryna otula nasze dłonie jak "lateksowa rękawiczka" - niewyczuwalna przy dotyku i niewidoczna dla oczu tajemniczy sposób odbudowuje i chroni. 




Tymczasem kochani zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach! ♥ Pa! Pa!




1. Testowaliście zaprezentowane produkty? Wasze opinie.



32 komentarze:

  1. Ten balsam do ust przydał by mi się, bo obecnie mam tak suche usta że brak słow..;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji przetestować tego zestawu, więc na pewno czas to zmienic. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę Avon kojarzę tylko z lat dzieciństwa kiedy jakiekolwiek marki próbowały wbić się na rynek jako pierwsze. Teraz uważam, że jakością są średnie, ale może stał się jakiś przełom, czas coś przetestować. Fajny wpis

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji testować tych produktów, ale bardzo lubię zapachy od Avon, są bardzo trwałe i w przystępnych cenach

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię kosmetyki z AVONU :)
    a zajączek jest uroczy:))

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś kilka kremów do rąk z Avonu, ale żaden mnie nie oczarował.

    OdpowiedzUsuń
  7. Daaawno już nie miałam nic z Avonu, fajne mają produkty!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mleczko mnie zainteresowało.
    Myślałam jednak, ze napiszesz coś w stylu (nie)testowania kosmetyków marki Avon na zwierzętach. Coś o znaku na produktach to potwierdzającym...

    http://screatlieve.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=sbdu6ZyY6r4

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj dawno nie miałam żadnego kosmetyku z Avonu czas to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam straszny problem z suchymi dłońmi. Mało co mi pomaga i z chęcią przetestuję wszystko

    OdpowiedzUsuń
  11. Avon jak zawsze prezentuje kosmetyki dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie przepadam za Avonem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj juz dawno nie miałam nic z Avonu☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś kosmetyki z tej marki nie przypadły mi do gustu, ale jak od kogoś dostanę w prezencie to staram się je zużyć. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  15. I love the post:)
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie kupowałam w Avon, jakoś ostatnio mi z ich produktami nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej z Avon uwielbiam kremy do rąk <3 są po prostu rewelacyjne ! A króliczek cudo ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Królik wygrał zdecydowanie :D Miłego wtorku życzę Kochana, buziak! 🙌❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam już krem do rąk z avon care i byłam zadowolona! Chyba pora do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie testowałam tych produktów, ale ich recenzja brzmi na prawdę dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam takie i osobiście bardzo polecam! <3 Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kosmetyki z Avonu, są niedrogie i dobre. Szczególnie polecam maseczki w tubce i peelingi do twarzy.
    Pozdrawiam, https://kolorowazuzita.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem konsultantka avonu, wiec sama często sięgam po ich produkty ;) Tych akurat jeszcze nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie muszę przetestować ten balsam do ust. Ciekawe czy poradzi sobie z moimi przesuszonymi wargami.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Osobiście miałam okazję spróbować balsamu do ust z Avonu. Jestem uzależniona od pomadek i chyba nie ma takiej, z której bym jeszcze nie skorzystała:)
    staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bardzo lubię produkty przeznaczone do pielegnacji ust :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie bym poznała ten glicerynowy krem do rąk i paznokci :) dawno już niczego z Avonu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie miałam okazji przetestować tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomysłowo zrobiony wpis, ciekawe produkty ukazujesz tu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam kosmetyki AVON! Często coś zamawiam! Bardzo lubię pomadki i szminki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ogolnie nie przepadam za Avon'em ale ten balsam do ust fajnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥