środa, 21 marca 2018

Dla siebie...

Hey!


W natłoku codziennych obowiązków tych mniej i bardziej przyjemnych choć chwilę poświęcam dla siebie. Mój harmonogram dnia nie należy do ubogich, zwłaszcza kiedy kończę po 8 lekcjach. Wtedy w zaledwie kilka godzin muszę przynajmniej z półtora godziny porozmawiać przez telefon, poćwiczyć, zajrzeć na blogu i co najważniejsze pouczyć się by kolejnego dnia nie zarobić niechcianej przez uczniów jedynki :D

Co wpływa na mój stan odprężenia....


By kolejnego dnia tryskać energią musi w odpowiednim czasie zaskoczyć kilka czynników. Tymi czynnikami jest ulubiony magazyn/ czasopismo poświęcone modzie bądź kosmetykom, ciepła herbatka z cytrynką, włączona strona bloggera, muzyczka w tle i coś na osłodę (w weekend małe grzeszki w postaci ciasteczek, na co dzień kostka gorzkiej przynajmniej 85% czekolady).


Po wprowadzeniu kilku przyjemnych nawyków w życie moje funkcjonowanie zwłaszcza w roku szkolnym jest o wiele łatwiejsze, a poranne pobudki, nie stanowią dla mnie żadnego problemu. Polecam kochani poszukać skutecznego odstresowywacza by i Wasze samopoczucie cały czas podążało w jednym, właściwym kierunku.






Na zdjęciach pojawił się magazyn Skarb - prezent wręczony przy dokonywanej płatności za zakupy w Rossmannie. Ten papierowy przewodnik jest o tyle ciekawy, gdyż zawiera wiele cennych rad i wskazówek nie tylko dotyczących mody i kosmetyków, ale także diety i życie codziennego. Kilka stron jest poświęconych nowościom, które zasilą półki znanej w całej Polsce drogerii. Dla miłośników podążających kosmetycznymi szlakami polecam osobiście zapoznać się z treścią stron. Warto sięgać po takie lektury, by rozkrzewić drzemiącą głęboko w nas ciekawość. Być może zainspirowałam Was dzisiejszą notką i magazyn stanie się jedną z Waszych form odstresowywacza.





Notkę zasiliło kilka inspiracyjnych fotek. Chyba czas poszerzyć swoje horyzonty i coraz częściej sięgać po aparat :) 



Tymczasem zmykam kochani! Pa! Pa!



1. A Wy jak dbacie o odpowiednią równowagę Waszego samopoczucia?


30 komentarzy:

  1. Ja na tygodniu nie mam za dużo czasu wolnego, ale jak już mam spędzam go z przyjaciółmi, a to treningi, które zabierają najwięcej czasu mnie najbardziej uszczęśliwiają :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, masz ciekawy styl pisania. ;) Na pewno będę tu co jakiś czas zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie potrafię znaleźć czasu w tygodniu na takie odprężenie :( kończę lekcje o 17 i jedyne o czym marze to sen

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi narobiłaś smaka na taką herbatkę z cytrynką mniam, aż wodę wstawię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Relaks to ważna część życia :) Aby się odstresować pomaga mi zrobić dzień dla siebie, odciąć się od pracy, tylko maseczka na twarzy i seriale :)
    Pozdrawiam Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci zazdroszczę, że nie masz problemu ze wstawianiem... każdego ranka przechodzę koszmar.. trochę pomaga mi gorąca herbata :) ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  7. Relaks jest niezwykle ważny, chociaż mam na niego bardzo mało czasu.
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj relaks jest dla mnie bardzo ważny jednak, ostatnio mam na niego zbyt mało czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdemu przyda się taka chwila relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam relaks z ulubionym magazynem,gorącą herbatką z cytrynką i jakimś słodkim przysmakiem dokładnie jak Ty :) czasem trzeba nieco wyluzować by nabrać sił na kolejne wyzwania :) Uwielbiam magazyn Skarb, często po niego sięgam by jak wspomniałaś by "rozkrzewić drzemiącą głęboko w nas ciekawość"
    Pozdrawiam <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Swój relaks uwielbiam przede wszystkim z ciepłą herbatką w ręku ^^
    Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się - świetnie Ci fotki wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię skarb, czesto biorę go sobie, jak robię zakupy w Rossmanie. Ale o wiele bardziej odstresowuje mnie czytanie książek, czy granie na gitarze :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj jak najbardziej doceniam gazetkę plus herbatę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Specer lub książka i ciepła herbata - relaks idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze to w natłoku zadań i obowiązków znaleźć czas dla siebie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey dear! I love ur blog. :)
    Wanna follow each others blog? Let me know at my blog. <3

    www.trendsandfashionblog.pt

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze nie widziałam tego magazynu :) mnie odpręża słuchanie muzyki i spacer :) a zdjęcia sliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Herbata i dobry film lub książka :) i zapominam o wszystkich problemach dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie książka, kocyk, gorąca czekolada, cisza i towarzystwo psa to idealny sposób na odpoczynek i rozluznienie!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Najważniejsze to znaleźć trochę czasu dla siebie :)+bardzo mi się podobają twoje zdjęcia,są takie "ciepłe" :)

    Pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia- zdecydowanie musisz częściej sięgać po aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia, ja relaksuję się siedząc z chłopakiem lub właśnie badając blogsferę <3
    Zaobserwowałam i przesyłam buziaki, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Hey dear! Love that type of photos <3
    Love the post and followed your blog <3 Can you please visit and follow mine back? <3

    pimentamaisdoce.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja to chyba nie do końca dbam o swoją równowagę samopoczucia, ale musze to zmienić ;)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się relaksuje najlepiej w towarzystwie kogoś
    sama zazwyczaj mam za dużo myśli, za dużo chce zrobić
    a przy kimś, rozmowie, śmiechach jest ławiej ;)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam wieczorem usiąść pod kocem z ciepłą herbatką z cytrynką i dobrą książką :) To jest najlepszy sposób na odprężenie się dla mnie :) Zdjęcia super ! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj ja mam wiele pozytywnych nawyków. Dobrze być im wiernym. Ale najlepiej relaksuje sie przy książce. Aneta z www.acupoflifestyl.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje samopoczucie zostało przywalone ostatnio przez przemęczenie ale mamy wiosnę, troszkę wszystko się wyciszy i myślę, że będę kroczyła dalej z nową energią :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie kolorowe czasopisma tylko bawią :P Często można tam znaleźć stek bzdur niestety :/

    https://dziennikarskiwarsztat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥