sobota, 24 marca 2018

ISTNE SZALEŃSTWO - BOMBA NOWOŚCI...

Hey!


Po ciężkich dniach mogę w końcu do Was napisać. W czwartek w mojej szkole odbył się VII Konkurs Języka Rosyjskiego. Jako osoba zaangażowana w przygotowanie tej uroczystości musiałam dopełnić wielu obowiązków. Byłam odpowiedzialna za barek, oprowadzenie gości i uczestników, a także ich odpowiednie przywitanie. Chciałam by czuli się jak najlepiej i w wyrównanej walce o główną nagrodę - wyjazd do Rosji nie odczuwali wielkiego stresu. Doskonale wiedziałam, jak się czuli, gdyż ponad 2 lata temu byłam w takiej samej sytuacji i jako uczeń gimnazjum przystąpiłam do konkursu. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, i nie planowałam uczęszczania do szkoły, w której obecnie jestem. Profesjonalne przygotowanie wymagało wielu godzin spędzonych w szkole zarówno w przeddzień konkursu i w jego trakcie, aczkolwiek warto było się poświęcić, gdyż efekt końcowy przerósł moje oczekiwania.  


W poniedziałek przebrnęłam etap szkolny jednocześnie kwalifikując się do kolejnego etapu w Konkursie Wiedzy Olimpijskiej. We wtorek jadę reprezentować naszą szkołę :D Nagrodą dla 10 najlepszych osób jest wyjazd do Warszawy. Oczywiście o wynikach powiadomię Was w najbliższym czasie. 


Liczę, że 3 przedświąteczne, szkolne dni miną mi w zawrotnym tempie. Już powoli wkraczam w aurę zbliżającego się święta Wielkiej Nocy. Uwielbiam wszystkie przygotowania i towarzyszący im haos ♥  ♥  ♥








W połowie obecnego tygodnia zawitał z paczką mój ulubiony kurier Maciuś! Jestem pewna, że mój adres zna już na pamięć, zresztą świadczy o tym fakt, że już z daleka krzyczy "Dla Natalii!" 
Tym razem kurier musiał się trochę nadźwigać doręczając przecudowne pudełeczko samych perełek. Dlaczego napisałam, że nadźwigać? Chodzi mi o wagę pudełka. Nie jest ono może zbyt wielkie, aczkolwiek zawartość swoje waży. Niestety Ja dopiero w piątek mogłam się na własne oczy przekonać ile tego jest, co jak co, ale zdjęcie tego nie może w pełni zwizualizować. 


Te wszystkie cudeńka otrzymałam z rewelacyjnej stronki - PABLO COLOR



W trakcie podejmowania współpracy korespondowałam z przemiłym Panem Bartłomiejem, który natychmiastowo zrealizował nasz barter. Marka funkcjonuje na rynku europejskim od 2012 roku. Firma zapewnia nas, że kosmetyki stworzone są po to, by w naturalny sposób wydobyć naturalne piękno każdej kobiety. Trwałość, zawartość pielęgnacyjnych dodatków, naturalne olejki o prozdrowotnym charakterze to hasła przewodnie PABLO COLOR!
Niedawno zauważyłam, że marka bryluje wśród blogerek. Szczerze mówiąc to właśnie za sprawą blogosfery mogę osobiście przetestować poszczególne produkty. Już nie mogę się doczekać, gdy już o wszystkim w pełni będę mogła się rozpisać. 


Dzisiejszy post nie jest poświęcony recenzjom poszczególnych produktów. Forma posta zawiera prezentację zawartości i odnośniki do poszczególnych kategorii/ zakładek. Szczegółowe recenzje będą ukazywały się na przestrzeni czasu, gdy już w wszystko w pełni przetestuje. Chciałabym, aby wszystkie notki z opinią były jak najbardziej rzetelne i treściwe. Liczę, że pierwszy post nowej serii zainteresuje Was na tyle bardzo, że będziecie odwiedzali mojego bloga regularnie :)





 

 W zestawie 30 buteleczek mieści się: 



 ❁ 6 lakierów żelowych


 ❁18 lakierów szybkoschnących w tym 3 z drobinkami piasku


 ❁ top coat - lakier matujący


❁ 2 top coat - wysuszacz


❁ odżywka wybielająca


❁odżywka keratynowa do rozdwajających się paznokci


❁ preparat do usuwania skórek

 

 (PAZNOKCIE)


 

OZDÓBKI DO PAZNOKCI


 

 CIENIE DO POWIEK  


 (OCZY)


 

 

Tusz do rzęs o formule hypoalergicznej 


(OCZY)



 POMADKI OCHRONNE


(USTA)



 BŁYSZCZYKI DO UST 


(USTA)



 


POMADKA KOLOROWA


(USTA)



 Jestem ciekawa Waszej reakcji, śmiało podzielcie się nią w komentarzach! ♥

 

 

Tymczasem kochani zmykam przygotowywać się do olimpiady. Życzcie mi powodzenia! Pa! Pa!

 

1. Jak Wam minął przedświąteczny tydzień? Ciężki czas pozbawiony chwil relaksu, czy totalny lajcik?
2. Mieliście już okazje testować produkty marki PABLO COLOR? 
3. Co sądzicie o zawartości uroczego, markowego pudełeczka?

 


34 komentarze:

  1. U mnie złożyło się tak że od miesiąca nie byłam ze względu na to że mieszkam w internacie :) Nie czuję więc w ogóle aury świąt. Natomiast rzeczy wyglądają świetnie :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wielka przesyłka, teraz czekaci na posty z produktami. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne nowości :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj u mnie zero relaksu i następny także zapowiada się pracowicie.
    Wow ile lakierów!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery żelowe są świetne, mam i testowałam! Jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, ale cudowne perełki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna zawartość paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prze boskie kolory lakierów <3

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile nowości! Mi tydzień akurat minął na luzie.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja! Swietne ;) Też bym taki prezent przygarnęła :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. to się nazywa bomba nowości :) wow, robi wrażenie :)
    pozdrawiam <3

    mojszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. MEGA! Na prawdę, sama chętnie dostałabym takie pudełko :p U mnie mnóstwo nauki, nie mam kiedy się do świąt przygotować nawet..

    OdpowiedzUsuń
  13. prawdziwy raj dla każdej kobiety, zarówno lakierowo jak i kolorowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie się skuszę na nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci zatem powodzenia i trzymam kciuki. Ale będziesz miała do testowania...;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przedświąteczny tydzień się jeszcze nie skończył, więc nie odpowiem na pytanie o to jak minął.
    Rosyjski? Nie wiem, może i lepszy niż niemiecki...
    A o marce nie słyszałam, ale chętnie przetestowałabym kilka produktów z niej.

    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=sbdu6ZyY6r4

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pudełeczko!
    Jestem ciekawa tych lakierów, nie mogę się doczekać recenzji :)
    https://mytravellifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie same nowosci. Ile tego :ooo Wow! ciekawa jestem jak się sprawdza te rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji testować żadnych produktów tej marki, dlatego jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą i chętnie będę zaglądać na Twojego bloga, żeby się o tym przekonać. :)

    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, naprawdę niesamowita potężna zawartość! Sama chętnie bym ją przetestowała wygląda kusząco, wszystko tak bardzo przykuwa wzrok i przyciąga :) mam nadzieję, że wszystkie rzeczy świetnie się sprawdzą! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetne cudeńka <3 musze zajrzeć na tą stronkę!
    I zyczę powodzenia we wtorek :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę powodzenia!
    Przetestowała bym z przyjemnością takie pudełeczko, uwielbiam testować lakiery do paznokci 😍
    A co do klimatu świat... Ani trochę ich nie czuje:(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow!
    SUPER kosmetyki i bardzo ich dużo.
    Koleżanki pewnie zazdroszczą 🤔😉

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne produkty! Sama bym je chętnie przetestowała :-) zwłaszcza te piękne pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Też miałam okazję testować te kosmetyki :) Świetne są :D
    Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, spora dawka cudowności :) najbardziej podobają mi lakiery do paznokci z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też dostałam od nich paczkę, zawartość jest genialna 💖
    Zapraszam na nowy post 😘
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/karmelowy-trench-i-winylowe-spodnie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna ta paczucha :D Miłego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale kolorowo! Udanych testów :) i powodzenia na olimpiadzie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję zakwalikowania się do dalszego etapu konkursu :) Nigdy nie słyszałam o tej marce i nie miałam możliwości przetestowania ich kosmetyków. Super, że jako blogerka dzięki współpracom masz możliwość testowania różnych produktów i wyrażania przy tym opinii na ich temat. ;)
    Pozdrawiam.

    https://abovexsense.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Boże ale mega paczka😍😍😍sama bym taką chciała ,po prostu raj dla mnie 😘😘😘czekam na recenzje każdego produktu😘💞💞

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥