poniedziałek, 26 marca 2018

Kobalt w szklanym odbiciu...

Hey!


Wczoraj korzystając z przepięknej, słonecznej pogody narzuciłam na siebie swój ulubiony kobaltowy płaszczyk i wyruszyłam w plener. To mój wiosenny must have. Jest przede wszystkim bardzo lekki przez co człowiek nie czuje się ociężale. Chyba nikt nie lubi dyskomfortu, który (nie ukrywajmy) często nam towarzyszy podczas zimy. Oczywiście nie jestem przeciwniczką zimowy kurtek, ale niekiedy mam już dość ilości warstw ubrań. O wiele bardziej lubię luźne stylizacje.  


Czyżby zimowe kurtki nie były już nam potrzebne? Śmiem sądzić, iż nie, aczkolwiek wszystko jest możliwe. Najważniejsze by promienie słoneczne w dalszym ciągu otulały nas swym blaskiem! ♥  ♥  ♥


Stylizację uzupełniłam o czarne spodnie z delikatnym zarysem marmurkowego motywu, moją ulubioną apaszkę, okulary o przecudownej oprawce i ukochane traperki, które w gruncie rzeczy na blogu pojawiają się bardzo często. No cóż nie jestem w stanie na obecną porę roku zamienić ich na inne obuwie. Zresztą sama chęć takiego postępku byłaby ogromną zdradą względem nich :D 








Już jutro jadę zmierzyć się z innymi uczestnikami II Konkursu Wiedzy Olimpijskiej. Przez cały weekend dokładałam starań, by jak najlepiej się przygotować. Efekt mojej pracy w postaci wyników poznam za niecały dzień. Ahhh, emocje sięgają zenitu!
Szczerze mówiąc lubię brać udział we wszystkich możliwych konkursach. Jest to poniekąd forma pokazania siebie i swojej wiedzy. Przede wszystkim gustuje w olimpiadach wiedzy, rzadziej w konkursach plastycznych, które w gimnazjum były moją domeną. Liceum to zdecydowanie inny świat, tu już liczy się wiedza, której z każdym rokiem posiadam coraz więcej! 


Dobrze lecę kochani przejrzeć nowości na Waszych blogach! ♥  ♥  ♥  Pa! Pa!




1. Jak spędzacie piękne, wiosenne dni?
2. Co sądzicie o zaprezentowanym look'u?



32 komentarze:

  1. Całkiem fajny look, podoba mi się:) Ooo, życzę powodzenia na olimpiadzie, jak najlepszych wyników kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja :) Podoba mi się twój płaszcz :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne okulary! ;)

    https://dziennikarskiwarsztat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny look, ten płaszczyk Ci bardzo pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk ma świetny kolor. Trzymam kciuki na konkursie! A jeśłi chodzi o wiosnę...to w górach raczej jej jeszcze nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tej zimie kurtki nawet nie zalozylam. Hormony na tyle pomogly,ze wiecznie bylo mi goraco , pierwszy raz odkąd pamietam , ze starczyl jesienny cienki plaszczyk zazwyczaj rozpiety, bo brzuch odstawal... xD
    Kolor twojej kurteczki bardzo mi sie podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki kolor ładnie prezentowałby się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie trzymam kciuki, mam nadzieję, że zdobędziesz wysokie noty! Piękny kolor tego płaszczyka:D pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kobalt! Piękny kolor, idealny na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oby tych dni na wiosenne kobaltowe płaszczyki było coraz więcej :)
    zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolorki u Cb dominują👍
    Powodzenia na olimpiadzie 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie są te okulary. Udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post, dear! You look amazing :)
    Hugs ♥
    Liana Laurie

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie sa te buty xx

    http://www.faimfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia! Płaszczyk od razu przykuł moją uwagę ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. w marcu jak w garncu...
    A i kwiecień plecień...

    Także ja jeszcze kurtki nie chowam :D

    Zapraszam na nowy post. A w nim relacja z pewnego eventu.
    Pozdrawiam serdecznie!♥
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki piękny płaszcz! Ja czekam aż w końcu będzie tak naprawdę ciepło, bo u mnie wciąż zimno i temperatura nie przekracza 5 stopni. Zdarzyły się może z 3 wyjątki, a tak to koszmar i w ogóle nie czuje wiosny :(
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi sie ta stylizacja bardzo podoba :) ja jak najwiecej czasu w sloneczne dni spedzam na zewnatrz. Odskocznia mala od nauki sie przyda :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne buty strasznie mi się podobają :D

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  20. ładna stylizacja.. fajnie gra wszystko razem..

    OdpowiedzUsuń
  21. Trapety dodają pazura do stylizacji, podoba mi się. Ja niestety nadal w kurtce zimowej śmigam, czekam na te cieplejsze dni

    OdpowiedzUsuń
  22. Do twarzy Ci w tym kolorku :-) ! Zazdroszczę takiego słoneczka, u mnie za oknem na razie szaro.. ale mam nadzieję, że już niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor kobaltowy nie należy już do moich ulubionych, ale mam do niego sentyment, bo w takim właśnie odcieniu była moja studniówkowa kreacja ;) Płaszczyk śliczny ;) I nawet dobrze wygląda w połączeniu z tymi okularkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor płaszcza :) Oby już wiosna była taka, jak na Twoich zdjęciach, słoneczna i pogodna :) Pozdrawiam i powodzenia na konkursie !:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam kobalt i uważam,że bardzo ładnie Ci w tym kolorze :) Poza tym, mam nadzieję, że jesteś zadowolona z wyników z konkursu, w którym wczoraj brałaś udział.

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Płaszczyk i bransoletka świetnie współgrają! Masz fajne okulary. :)
    Pozdrawiam Cię wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny płaszczyk. :)

    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny kolor aż nie mogę przestać patrzeć- wyglądasz przepięknie ♥️
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie na nowy post 👄

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja bardzo ładna! Ten Kolor bardzo Ci pasuje!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam ten kolor ! Super jest ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥