czwartek, 29 marca 2018

Sukces obarczony małym przekrętem...

Hey!


Ahhh, nareszcie mogę cieszyć się wolnym. Te kilka dni, które spędzę w domu na pewno pozwolą mi się trochę oderwać od typowych obowiązków ucznia, a także zregenerować by powrócić do szkoły ze zdwojoną siłą.
Będąc szczerym, z niecierpliwością wyczekiwałam świąt... ostatnie dni strasznie mi się dłużyły. W ogóle marzec był bardzo pracowitym miesiącem.
Na szczęście troszkę mi się upiekło we wtorek, gdyż pojechałam na Konkurs Wiedzy Olimpijskiej

Tytuł posta może być zastanawiający. Taki też miał być. Dlaczego napisałam, że konkurs był obarczony małym przekrętem?
A to za sprawą organizacji, która nadal wywołuje we mnie mieszane uczucia. Ale zacznijmy od początku... Po podliczeniu wszystkich prac konkursowych nastąpiło ogłoszenie wyników. Pierwsze miejsce zajęła uczennica szkoły, w której odbył się konkurs, drugie natomiast przypadło mi. Moja strata punktowa była niewielka - zaledwie 1 punkt. W drodze powrotnej po przejrzeniu klucza odpowiedzi zauważyłam wyraźny błąd, który zaważył na mojej punktacji. Odpowiedź na jedno pytanie była błędna (chodziło o zdobywce 4 złotych medali - wedle komisji była to Irena Szewińska, natomiast poprawna odpowiedź to Robert Korzeniowski - którego zaznaczyłam). Po przyjeździe do szkoły dyrektor zadzwonił i wyjaśnił komisji w czym rzecz. Po ponownym przejrzeniu prac okazało się, że zajęłam ex aegue I miejsce, równając się z wcześniej wspomnianą dziewczyną. Ucieszona powróciłam do internatu by odpocząć po dość męczącym dniu. Ku mojemu zdziwieniu do drzwi zapukał dyrektor by objaśnić mi, że tamtej dziewczynie również został nieuznany jeden punkt, co za tym idzie ponownie zostały przywrócone wcześniejsze miejsca. Do tej pory nie wiem jakim cudem nastąpił taki obrót sprawy... We wszystko wkradło się sporo zamieszania, a Ja do tej pory o tym rozmyślam. Czyżby sukces był obarczony małym przekrętem? To sprawa, która nie zostanie wyjaśniona, gdyż wszystkie prace konkursowe pozostały w tamtej szkole. No cóż, na ten moment pozostały tylko wątpliwości.


Poświęcając kilka dni, z wielką motywacją uzupełniłam swoją sportową wiedzę. Nabrałam nie tylko cennego doświadczenia, ale i sporo się dowiedziałam. Sport to dziedzina, którą interesuje się od dawna, konkurs tylko potwierdził moją fascynację. 
Z tego miejsca chce również bardzo podziękować moim czytelnikom, którzy wspierali mnie życząc osiągnięcia sukcesu. Dla siebie jestem zwyciężczynią! :D


Zajmując II miejsce automatycznie znalazłam się w dziesiątce najlepszych osób, które jadą na wycieczkę do Warszawy. 6 kwietnia jadę zwiedzić Centrum Olimpijskie. Być może podczas przechadzki spotkam jakiegoś Olimpijczyka. Ahhh, na pewno nie zawaham się podejść i poprosić o autograf :D




h





Tymczasem kochani zmykam tworzyć manicure hybrydowe. Najpierw pod lampę lecą pazurki mojej mamy, a później wielkie testy na moich paznokietkach :D Będzie ciekawie.
Oczywiście wieczorkiem przejrze nowości na Waszych blogach. Pa! Pa!




1. Plany na świąteczne dni?
2. Co sądzicie o całym konkursowym zamieszaniu?





34 komentarze:

  1. No i super
    2 miejsce też EXTRA 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ta sprawa z konkursem dziwnie wygląda, magicznie u zwyciężczyni również okazało się, że nie policzono jakiegoś punktu, no nie bardzo... W każdym razie Tobie bardzo gratuluję i obyś poznała jakiegoś olimpijczyka na wycieczce! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, znam to, różnie z konkursami i olimpiadami bywało :P Niemniej gratulacje za tak wysokie miejsce i za bardzo ciekawą notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje kochana! :* Faktycznie dziwna sprawa z tymi wynikami. Magiczny punkt? Hmm.. zastanawiające, że jak tylko Ty znalazłaś punkt, ona dziwnym trafem też. ;/

    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Na pewno musiałaś się wykazać sporą wiedzą :). Co do świąt to nie mam jakichś większych planów. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Każde osiągnięcie jest osiągnięciem! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJE MY BLOGGER FİRENDSSS :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) Poza tym pozdrawiam, zauważyłam herb Białej, rownież mieszkam w tych terenach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, nic się nie przejmuj... ja Ci z całego serca gratuluję! /a to zachowanie faktycznie dziwne...wygląda na to jakby ta dziewczyna miała wygrać i kropka;)/
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W życiu nigdy nie jest sprawiedliwie, ale i tak bardzo gratuluję 2 miejsca!

    Zapraszam do mnie:
    www.aleksandra-rutana.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow gratuluję kochana tak cudownego wyniku <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje , super osiągnięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście sprawa wygląda dosyć dziwnie, ale mimo wszystko gratuluję :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje Kochana! Podziwiam za tak wielką wiedzę :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :) 2 miejsce to tak i tak dobre osiągnięcie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! :3
    Hmm strasznie dziwnie wyszło z tym zamieszaniem :o 2nd miejsce to i tak przepięknie i życzę udanego wyjazdu :D
    Pozdrawiam :3

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm to ciekawe ze dwum osobom pomylono wynik. Jednak 2 miejsce tez jest swietne ! Gratulacje !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! Widać masz ogromną wiedzę z której umiesz korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje :D
    Ja w wita zamierzam odpoczywać i zapomnieć o szkole :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. 2 miejsce też fajne, super, że masz taką wiedzę:*
    Obserwuję, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Często jest tak, że szkoła, która organizuje dany konkurs faworyzuje swoich uczniów :/
    Gratulacje!
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Trochę dziwna sytuacja, zwłaszcza, że pierwsze miejsce ma uczennica ze szkoły organizującej konkurs. Niestety sama też już niejednokrotnie spotykałam się z sytuacjami, w których wygrywali uczniowie ze szkół, w których odbywał się konkurs/zawody.
    Drugie miejsce też jest świetne :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje. Możesz być z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie z kolei przez przekręt chłopak nie przeszedł do dalszego etapu olimpiady przedmiotowej. Gratuluję Ci z całego serduszka i trzymam kciuki za dalsze etapy!
    Pochwal się jak wyszły pazurki!
    Buziaki x
    https://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje ! 2 miejsce to genialne osiągnięcie, a tym zamieszaniem się nie przejmuj. W życiu już kilka razy spotkałam się z sytuacjami w których sprawiedliwość nie zawsze wygrywała.
    Życzę Ci udanego wypoczynku.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Serdecznie gratuluję :-) !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję zajętego miejsca i życzę dalszych sukcesów! Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziwna sprawa ale i tak sukces jest Twój - szczere gratulacje :) i wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziwna sytuacja, ale niestety juz teraz nic nie zrobisz. Gratuluje pozycji drugiego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje za takie osiągnięcie, bardzo fajnie, że Ci się udało :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥