czwartek, 29 października 2020

Atrakcyjne promki...

 Hey!


Witam Was kochani po nieco dłużej nieobecności. Mam wrażenie, że post nie pojawił się od wieków, a to zaledwie dwa tygodnie. No cóż, mniej bądź bardziej nieudolnie próbuje się wytłumaczyć, choć wiem, że nie będę w stanie sprostać w gruncie rzeczy swoim oczekiwaniom. Październik był i w dalszym ciągu jest dla mnie najtrudniejszym miesiącem pod względem organizacji. Bo o ile całe wakacje były podyktowane pracą, we wrześniu i październiku pojawiły się zobowiązania szkolne i te, związane ze studiami. Obecnie dość sporym ułatwieniem jest przejście na całkowite zdalne nauczanie, które raz nie obarcza mnie już dodatkowym stresem związanym z możliwością zakażenia się wirusem, dwa daje większą swobodę i czas wolny, który uprzednio poświęcałam na dojazdy. Teraz, kiedy dodatkowo czas prac sezonowych dobiegł już końca, z pełną świadomością, mogę Wam zakomunikować, że na blogu pojawię się o wiele, wiele częściej. To właśnie tego na ten moment zdecydowanie potrzebuje. Wszelkim blogerskim zaniedbaniom mówię kategoryczne nie! A kiedy słowo się rzekło, to z pewnością tak pozostanie. Blogowanie i ćwiczenia to dwie kwestie, które zdecydowanie ucierpiały na przestrzeni ostatnich miesięcy. Pasje, które niczym bumerang powracają po dłuższej rozłące; trwale, nierozerwalnie, z większą motywacją i samozaparciem. Myślę, że dla własnej siebie potrzebuje takich słów. Komunikatów do działania. 


A tymczasem po krótkim wyjaśnieniu chciałabym Was pokazać kilka nowości, które już jakiś czas temu zasiliły moje zbiory. Dodatki, biżuteria i gadżety elektroniczne są dla mnie dość cenne. Elektronika ułatwia przede wszystkim codzienny relaks, a biżuteria? Jej przeznaczenie jest dość zrozumiałe. Nie wyobrażam sobie stylizacji bez jakiegokolwiek dodatku. Eleganckie, klasyczne bądź sportowe zestawie zawsze wieńczę czymś co dodaje charakteru bądź delikatności. 

Lecz nim, z osobna napiszę o każdej rzeczy chciałabym jeszcze w kilku zdaniach napisać o samej stronie - skarbnicy produktów codziennego użytku, otaczających nas zarówno w pracy, w domu, w podróży jak i podczas chwil relaksu. Zapewne zastanawiacie się czy istnieje taka strona, która posiadałaby wszystko co najpotrzebniejsze. Istnieje i ma się bardzo dobrze! promki24.pl - Elektronika i akcesoria dla twojego mieszkania! To właśnie ta strona mogłaby śmiało zyskać miano wszechstronnej. Bez względu na wiek, płeć i zainteresowania każdy zajdzie coś dla siebie. Wychodząc naprzeciw klientom firma dokłada wszelkich starań by jakość oferowanych produktów i czas ich oczekiwania bez względu na wartość wynosił maksymalnie 24h na wysyłkę. Atrakcyjne promocje i różnorodność produktów tematycznych pozwala wybór najciekawszego, najbardziej sprecyzowanego z naszymi gustami. 

Moja paczuszka nie była do końca oczywista. Spośród kilka produktów pewna była obecność zegarka i słuchawek bluettoth. Resztę poznałam dopiero po rozpakowaniu zawartości. Czy pojawił się efekt zaskoczenia? TAK! Czy jestem zadowolona? No nie zupełnie... żartowałam oczywiście, że TAK! Który z produktów nazwałabym must have miesięcy wrzesień-październik? Oczywiście mogłabym napisać to tu i teraz, ale kwintesencją posta jest to, abyście samodzielnie znaleźli odpowiedź na te pytanie. Mam nadzieje, że zamieszczona poniżej treść będzie dla Was atrakcyjna i skusi do zajrzenia na omawianą stronę. 




ZEGAREK (KLIK)


Klasyczny wzór i design zachęca wszelkich fanów prostoty do wyboru takiego modelu. Zegarek posiada dużą średnicę tarczy co sprawia, że wręcz od razu jest zauważalny na naszej ręce. Połączenie takich, a nie innych kolorów wprowadza harmonię projektu, elegancję i uniwersalność. Założony zarówno do galowych jak i nieco wyrazistszych stylizacji nie ginie w "tłumie". Co więcej jest równie mocno dostrzegalny, budząc nasze zaintrygowanie. Zegarek świetnie się nosi i wygląda. Matowy ciemno-szary pasek idealnie eksponuje klasykę tarczy i przemieszczające się wskazówki. Jak dla mnie idealny pod każdym względem, czego dowodem jest częsty wybór podczas tworzonych zestawień.
+ przepraszam za brak zamieszczenia odnośnika do konkretnego modelu; znalezienie zaprezentowanego zegarka jest dość trudne zważywszy na bogactwo tej kategorii; nie mniej jednak się nie poddaje, i gdy już uda mi się znaleźć wprowadzę aktualizację załącznika.  



BRELOCZEK - KLUCZ DO SERCA (KLIK)


Znajomość, przyjaźń, a może już kochanie? W tym przypadku to ostatnie. Dwa breloki łączące się w jedną, zwartą całość. Idealny pomysł na symboliczny i prawdziwie szczery prezent. 
Dobra jakość wykonania, materiał - stal nierdzewna i dbałość o każdy szczegół czyni nawet tak najprostsze dodatki luksusowymi. Urokliwe, rozczulające i wdzięczne. 

Teraz na breloczek jest fajna promka -  zresztą jak sama nazwa strony i jej idea wskazuje. A więc, nie czekajcie i łapcie fajną promkę.  



DŁUGOPIS Z ZEGARKIEM CYFROWYM (KLIK)


W pośpiechu zapominasz o nałożeniu zegarka. Okoliczności nie sprzyjają by sprawdzić godzinę w telefonie. Długopis to jeden z elementów, który zawsze można mieć pod ręką. Towarzyszy nam podczas wykładów na uczelni, w urzędzie bądź podczas załatwiania ważnych formalności. A także w trakcie pisania ważnego egzaminy/ sprawdzianu kiedy mamy określoną ilość czasu. Nie wiem jak wy, ale Ja podczas czasów typowo szkolnych niezwykle stresowałam się upływającym czasem i niemożnością jego skontrolowania. Teraz byłabym o wiele spokojniejsza mając taki gadżet. 
 A co jeśli połączymy dwie, dalekie sobie funkcje. Tradycyjnie rozumianą funkcję długopisu i możliwości sprawdzenia godziny? 
Mój różowy, słodki pod względem koloru dodatek posiada wbudowaną funkcję cyfrowego zegara. I choć na zdjęciu powyżej widnieje zadziwiająca godzina 3:28 spokojnie, zdjęcia zostały wykonane dokładne 12 godzin później. Jedyną odmiennością jest to, że zegarek pracuje w trybie 12h, ale da się do tego w zupełności przyzwyczaić. 
Całkiem inny, pomysłowy w swojej prostocie i co najważniejsze - pomocny w codziennym funkcjonowaniu.
+ występuje w kilku wersjach kolorystycznych 



SŁUCHAWKA DO UCHA BLUETOOTH - (KLIK)


Pastelowo-różowy dodatek z działu elektronika. Słuchawka do ucha bluetooth to kolejny gadżet, którego obecność bardzo mnie ucieszyła. Bezprzewodowe słuchawki są bez wątpienia o wiele praktyczniejsze od tych tradycyjnych. Dla mnie, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, kiedy ilość ubrań wierzchnich, a także czapka i szalik już sprawiają, że człowiek nie czuje pełnego komfortu, a co dopiero długi zwisający kabelek. 
Czas wykonywanych rozmów, bez konieczności ładowania to 4h, odtwarzanie muzyki 3h, czas czuwania 120h. 
Fajna i niepowtarzalna jakość dźwięku, sprawia, że szumy z otoczenia nie przeszkadzają w odtwarzaniu muzyki i przeprowadzania rozmów. 



MAGNETYCZNE SŁUCHAWKI BLUETOOTH WIRELESS XT-11 (KLIK)


To właśnie ten element paczki sprawił mi najwięcej pociechy. Magnetyczne słuchawki Bluetooth marzyły mi się już od jakiegoś czasu. Słuchanie muzyki zwłaszcza w zatłoczonych miejscach publicznych pozwala mi się zrelaksować i nieco "odciąć" od świata zewnętrznego. Spędzenie choć kilku chwil z ulubioną piosenką nastraja człowieka, wprowadzając w dobry nastrój na resztę dnia. 
Słuchawki sprawdziły się w zatłoczonych miejscach publicznych. Hałas komunikacji miejskiej również im nie straszny. Aktywna redukcja szumów sprawia, że dźwięk jest wyrazisty, bardzo dobry pod względem jakości, taki, jakiego właśnie oczekuję. Słuchawki mają wbudowany mikrofon, który umożliwia przeprowadzanie rozmów o długości 2-5 h. Inne funkcje prezentują się następująco: czas słuchania muzyki - 2,5 h, czas czuwania 130 h, czas ładowania 1-2 h. 



NASZYJNIK - SERCE - CRYSTAL RHINESTONE (KLIK)


Biżuterii nigdy za wiele. Zwłaszcza takiej, która będzie pasowała do wielu stylizacji. Zaprezentowany powyżej naszyjnik jest uroczy pod względem motywu serca, zatopionych kryształków i swojej trójwymiarowości. Nie przylega on bezpośrednio całą powierzchnią do skóry. Dynamika formy sprawia, że ciekawie prezentuje się na naszej szyi.
Jak dotąd starałam się wybierać coś bardziej wyrazistego pod względem naszyjników, obecnie swoje pragnienia pokierowałam w stronę delikatności i klasyki. Chcę powiększyć swoją kolekcję o biżuterię, która ładnie dopełnia nasze stylizacje. Nie musi ona być od razu przez kogoś zauważona, lecz taka by zaintrygowała w momencie dostrzeżenia.

promki24.pl - Elektronika i akcesoria dla twojego mieszkania

Facebook - Promki24.pl


A więc, który dodatek gadżet spodobał się Wam najbardziej? To tylko niewielki ułamek rozbudowanej oferty. Jeżeli zaciekawiła Was zamieszczona strona zachęcam do kliknięcia pod zamieszczony powyżej odnośnik bądź te, znajdujące się bezpośrednio pod opisanymi produktami.
Tymczasem zmykam przygotować się do wykładów. Życzę udanego dnia! Pa! Pa!



1. Jak spędzacie końcówkę października? Macie konkretne plany na najbliższe dni?
2. Co sądzicie o takich gadżetach/ akcesoriach? Lubicie powiększać swoje zbiory?


30 komentarzy:

  1. Promocje świetne, chyba ja też skorzystam :D
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ciekawy ten breloczek. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JAk ja dawno takiego zegarka nie widzialem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam meeega plany na październik, ale niestety koronawirus znacznie je pokrzyżowała :( oby listopad był lepszy.
    Zegarek i słuchawki to coś zdecydowanie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten sklep. Mają bardzo dużo fajnych produktów. Bardzo fajny ten zegarek. Takie klasyczne fasony są zawsze modne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Długopis z zegarkiem jest ciekawy. Ja od poniedziałku w pracy znów przechodzę na tryb zdałby i niezbyt się cieszę ale chociaż będę się wysypiać ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy, w sam raz na prezent. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy,ten długopis z zegarkiem jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie że posty będą pojawiać się częściej 😃
    O stronce nie słyszałam ale podobają mi się te rzeczy -szczególnie naszyjnik 😍
    Fajna opcja z tym długopisem z zegarkiem cyfrowym 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarek bo mój poprzedni się zepsuł i ten długopis z zegarkiem który moim zdaniem jest sztosem z chęcią bym kupiła :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten długopis z zegarkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po raz pierwszy słyszę o tym sklepie.Zajrzałam na ich stronę, mają ciekawą ofertę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strona w sam raz do zapisania, bo przecież już niedługo grudzień, mikołajki, potem gwiazdka myślę, że znajdę tam coś dla moich bliskich :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. długopis z zegarkiem fajny gadżet:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten breloczek jest przeuroczy:)
    miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne rzeczy :) Bardzo podoba mi się łańcuszek :)
    Ja też zaniedbałam ostatnio ćwiczenia :/ Muszę wreszcie zabrać się w garść :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam jeszcze nigdy o tym sklepie. Mają ciekawy asortyment i wiele różnych rzeczy, które można spokojnie kupić jako prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy raz słysze i tej firmie, ale fajne produkty przedstawiłaś. Idealnie by sie sprawdziły na prezent dla kogoś

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jest ten breloczek klucz do serca. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ mi się podoba ten zegarek :) Breloczek z kluczem do serca także ma swój urok :)

    Pozdrawiam i życzę miłego listopada :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna zawartość paczuszki do Ciebie trafiła :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne serduszko! ostatnio też słuchawki bezprzewodowe u mnie :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem niesamowitą gadżeciarą i lubię gromadzić fajne rzeczy:D aa nawet taki breloczek z kluczem niegdyś miałam w formie naszyjnika. Taki pierwszy prezencik od chłopaka:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej strony, ale naszyjnik wydaję się być fajny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/11/spray-aqua-light-pantene.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥