niedziela, 8 listopada 2020

Słodka niedziela...

 Hey!


Witam Was kochani w te niedzielne popołudnie. Jak Wasze nastroje? Leniwe nastawienie na weekendowy dzień, a może bardziej energiczne spędzanie wolnego czasu? 

Ja dzisiaj troszkę sobie odpocznę, przeznaczając zdecydowanie większą ilość czasu na przejrzenie zamieszczonych przez Was nowości na blogach. W trakcie tygodnia dość sporo przesiadywałam przed sporządzeniem notatek; myślę, że należy mi się choć odrobinkę relaksu, by zatęsknić za naukowymi treściami :D Wykłady wykładami, ćwiczenia ćwiczeniami; nowy tydzień rozpoczynam z bardzo dobrym nastawieniem zważywszy na fakt, że środa jest dniem wolnym. Nim się obejrzymy z przytupem wkroczymy w iście świąteczną atmosferę grudniowych dni. Najbardziej wyjątkowy i wyczekiwany przeze mnie czas.

Lecz nim o grudniu i czekających nas rewelacyjnościach warto się skupić na dzisiejszym - jakże pięknym, słonecznym i prawdziwie jesiennym dniu. Cudowna pogoda zdecydowanie zachęca by wybrać się na jakiś spacerek. Ja z pewnością skuszę się na którąś z wymienionych form. Ostatnio dość sporo przesiaduję w domu z racji zdalnej nauki. Powrót do realiów wiosenno-letnich dni? Po części z pewnością tak. Zdalna nauka ponownie "zamknęła" mnie w czterech ścianach. Różnicą natomiast jest forma kształcenia. Wcześniej dostając zadania do wykonania mogłam bardziej elastycznie zaplanować swój czas; teraz są to zajęcia online gdzie wymagana jest obecność w danym dniu o danej porze. Tak to właśnie wygląda... czasami pojawiają się oznaki znużenia, aczkolwiek staram się jakoś pobudzić swój organizm. Kawa, cappuccino, fitness pomiędzy wykładami bądź słodka przekąska. Nie bez powodu w mojej wymieniance pojawił się fitness. Bez jakiejkolwiek aktywności fizycznej nie byłam w stanie bez wyrzutów sumienia niekiedy spędzić całego dnia przed laptopem - to raz; dwa - jakoś trzeba spalić spożyte kalorie, prawda?

Dzisiaj przygotowałam dla Was, aż 6 propozycji słodkich łakoci od marki www.najlepiejrazem.pl

Duetka familijna to idealne połączenie delikatnej, puszystej pianki i mocno owocowej galaretki. Harmonijne, niezwykle dopasowane połączenie obydwu warstw oblane jest delikatną, rozpływającą się w ustach, mleczną czekoladą. Każda Duetka to wyjątkowa propozycja, niepowtarzalnego smaku, którego nie sposób zapomnieć. Jedyne nierealne ostrzeżenie? Zachowajmy umiar, na jednej Duetce może się nie skończyć! Opakowaniu Duetki rzecz jasna. 




DUETKA FAMILIJNA FRAPPE MALINOWA (KLIK)

DUETKA FAMILIJNA FRAPPE POMARAŃCZOWA (KLIK)


Edycja limitowana - spieszcie się poznać te, dwie niezwykłe propozycje Duetki. 
Wersja malinowa jest dla mnie zdecydowanym odkryciem. Chodź maliny nie należą do lubianych przeze mnie owoców, wyroby cukiernicze jak najbardziej sobie cenię. Oczywiście nie mogło być inaczej w przypadku Duetki. Aksamitna pianka idealnie współgra z delikatnością malin. A czekolada? To kolejna nuta, która dopełnia ten wyrób.
Wersja pomarańczowa powinna zagościć wśród miłośników cytrusów. Wyrazistość i intensywność pomarańczowej nuty - pyszności! Pianka w tej propozycji nie dodaje delikatności, wręcz przeciwnie jeszcze bardziej podsyca nutę orzeźwienia.




DUETKA FAMILIJNA MALINOWA 

DUETKA FAMILIJNA WIŚNIOWA 


Ponownie pojawiła się propozycja malinowa. Tym razem jednak nieco się ona różni. Oprócz pianki i galaretki malinowej pojawił się sok malinowy. A nie zapominajmy jeszcze o czekoladzie! To zdecydowanie udana kompozycja.
Równie udana jest wersja z wiśnią. Owocem, który tego lata stał się jednym z moich ulubionych. Nie będę ukrywać kiedyś nie doceniałam wiśni i smakołyków, w których się pojawiały. Obecnie zdecydowanie się to zmieniło. Galaretka wiśniowa i towarzyszący jej sok jest prawdziwą rozkoszą dla podniebienia. 




DUETKA FAMILIJNA POMARAŃCZOWA

MLECZKO FAMILIJNE O SMAKU WANILIOWYM (KLIK)


Duetka pomarańczowa tym razem jednak wzbogacona o sok pomarańczowy. Konkretny smak podkreślony cytrusową soczystością.
Na samym końcu chciałabym wspomnieć o najbardziej z subtelnych form słodkiej przekąski. Mleczko o smaku waniliowym to ukłon w stronę tradycji, do których pragnie się stale powracać. Lekkość, puszystość pianki i słodycz czekolady. Prawdziwa pychotka. 


Produkty Odra (KLIK)


Tak prezentują się moje niedzielne słodkości. Wyjątkowe, smaczne, rozkoszne dla podniebienia. Tak po prostu... mniam! Wieńczą moment relaksu i wyjątkowość chwil.


A więc, zgodnie z obietnicą zmykam na Wasze blogi. Życzę miłego dnia! Pa! Pa!


1. Plany na dzisiejszy dzień?
2. Jak umilacie sobie czas weekendowego dnia?
3. Czy w chwilach relaksu towarzyszą Wam słodkie łakocie?
4. Duetka w któreś z zaprezentowanych wersji, a może tradycyjna forma mleczka? Próbowaliście? 


25 komentarzy:

  1. Na wersje frappe z chęcią bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale kuszące smaki tych limetek, chętnie zapoznałabym z tymi smakami moje kubeczki smakowe:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pyszności! Każdy rodzaj bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pyszności. Te duetki z kawą to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mm uwielbiam słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Caffe Frappe jakie to musi być pyszne :D Ja jestem totalnym słodyczo maniakiem ueiwlbiam je i ostatnio zrobiłam zapasy na zimę by trochę cieplej się zrobiło :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie słodkości ;DD
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Plany na dzisiejszy dzień? - Jest poniedziałek: byłam w pracy, uczyłam się hiszpańskiego i znowu siedzę w łóżku, najpierw drzemałam, a teraz przeglądam blogowe nowości i aktualizuje nowy post :D
    2. Jak umilacie sobie czas weekendowego dnia? - Ja w weekend byłam na krótkim spacerze i większość czasu spałam, ostatnio słabo się czuję :/
    4. Duetka w któreś z zaprezentowanych wersji, a może tradycyjna forma mleczka? Próbowaliście? - Pierwszy raz widzę i słyszę o czymś takim, ale ja to chyba zostanę przy Ptasim i Podniebnym Mleczku :D

    Pozdrawiam, Gabi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale bym zjadła takie słodkości :)


    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie próbowałam, ale wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ogromną słabość do słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie słodkości to całe życie! Wielbię!

    OdpowiedzUsuń
  13. Duetki nigdy nie próbowałam, ale nie powiem, smaki przekonują bardzo :D a tak jak mówisz, później trochę ćwiczeń i fitnessu, żeby zrównoważyć te słodkie kalorie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Frappe mocno kusi 🙈😍

    Zapraszam na nowy post i do obserwacji 💂‍♂️
    https://www.podrozemaleimniejsze.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodkości idealne do kawki! :)

    Zapraszam również do mnie:
    www.anna-chowaniec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O jej, dużo słodkości widzę, muszą być na prawde pyszne - zresztą ja lubię każde ptasie mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię te duetki. Ostatnio sobie trochę za bardzo takimi słodkościami czas umilam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te waniliowe mnie najbardziej kuszą 😉
    Niezbyt przepadam za malinową czy wiśniową galaretką
    Czyli jest jednak jakaś różnica pomiędzy wiosennym a obecnym nauczaniem zdalnym ,a ta obecna wersja wymaga "trochę więcej "(choćby punktualne "stawienie się " przed komputerem 🙂)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie pyszności - uwielbiam takie połączenia pianka + gakaretka.
    I tak, często spędzanie wolnego czasu kończy się z jakimś łakociem w ustach ☺️ i ciekawą książką.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Same pyszności, najbardziej zaciekawiły mnie te waniliowe:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O mniam! Kocham słodycze, więc chętnie bym te przetestowała :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥