wtorek, 6 lipca 2021

OTIEN dumnie noszone...

 Hey!


Witam Was kochani w najnowszym poście! Obiecałam, że będę zaglądała do Was regularnie i tak właśnie się dzieje. Ale czy tylko obietnice skusiły mnie by do napisać do swoich ukochanych czytelników? Niekoniecznie. Znajdzie się jeszcze jeden powód i to wysokiego kalibru, bo pragnę Wam szczerze podziękować. W poprzednim wpisie otrzymałam od Was ogrom komentarzy, w których zawarliście mnóstwo pięknych i ciepłych słów skierowanych w moją stronę. Część z nich odnosiła się do zdjęć, inne nawiązywały do mojego życia - wyrażaliście podziw co do moich edukacyjnych zmagań i wszechstronności. Pojawiały się także życzenia urodzinowe. Kilkoma słowy chciałabym Wam bardzo podziękować za moc słów, które sprawiły, że do mojego serca przelało się jeszcze więcej ciepła. To sprawia, że człowiek nie traci chęci idzie do przodu, dąży do wyznaczonych celów otoczony pozytywną aurą. 

Skoro Wy tak pięknie zainteresowaliście się moim wpisem, to Ja nie pozostanę bierna i z równie wielką pasją zapytam się co tam ciekawego porabiacie w te pierwsze dni lipca? Korzystacie z wakacyjnej pogody? Odpoczywacie, czy spędzacie jakąś część dnia w pracy? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

Ja sugerując się zadanymi powyżej pytaniami mogę Wam napisać, że ostatnio moje dni wypełnia praca. Na razie jest to kilka godzin dziennie, co pozwala mi także na zregenerowanie sił i zasłużony odpoczynek, jednakże w późniejszym czasie będzie zdecydowanie ciężej. No cóż, jestem na to przygotowana, zresztą sama zdecydowałam się na podjęcie pracy sezonowej. Decyzja była jak najbardziej przemyślana, bo wpierw realnie oceniłam swoje siły. 

Wolne chwile wypełniam w głównej mierze przygotowywaniu nowych wpisów na bloga. W niedzielę późnym popołudniem udało mi się wyjść na zdjęcia, choć nie będę ukrywać, że kusiło mnie poddanie się całkowitemu lenistwu. Nie mniej jednak pokusa ma to do siebie, że człowiek nie zawsze daje się zwieść. Takim sposobem dzisiaj mogę zaprezentować Wam efekty ów sesji, tym bardziej, że nie są to zwykłe zdjęcia. Każde ujęcie prezentuje wyjątkową biżuterię, która zasiliła moje zacne zbiory. 

Biżuterię otrzymałam już jakiś czas temu, jednakże prezentuję Wam ją dopiero dzisiaj. Pragnęłam opublikować tego posta już na spokojnie, czyli tak jak lubię najbardziej.


Sklep internetowy z zegarkami i biżuterią dla kobiet - OTIEN.com



Jestem ciekawa jaki jest Wasz stosunek do biżuterii i innych eleganckich dodatków? Urozmaicacie swoje stylizacje, czy jednak pozostawiacie je nieco skromniejsze? Ja nie wyobrażam sobie by wyjść na tzw. miasto czy jakiekolwiek inne ważne wyjście (uroczystość, imprezę) choćby bez jednego dodatku w postaci biżuterii. Zawsze zakładam kolczyki (w lewym uchu mam pięć, z czego cztery bardzo rzadko zdejmuję), a o ile stylizacja na to pozwala to decyduje się na naszyjnik bądź bransoletkę. Wszystko zależy od wybranych ubrań, bo jak dobrze wiemy, nie zawsze założona biżuteria jest widoczna. W przypadku mojego zestawienia, a ściślej to ujmując bluzeczki, którą nałożyłam mogłam sobie pozwolić na pełną dowolność w wyborze biżuterii. No cóż, czarny, połyskujący a'la golfik bez rękawków - lepszej bazy pod biżuterię znaleźć nie mogłam. Zresztą nie szukałam, od razu byłam pewna, że wybrany ciuszek jest właściwy do prezentacji stylowych, kobiecych dodatków. A tych w dzisiejszym poście ujrzycie dokładnie cztery! 





NASZYJNIK Z LITERĄ V - KLIK




BRANSOLETKA DAMSKA Z LITERĄ V - KLIK




NASZYJNIK DAMSKI Z RÓŻĄ - KLIK






Oprócz biżuterii zaprezentowanej bezpośrednio na swojej szyi czy ręce zdecydowałam się jeszcze na uchwycenie jej w klasycznie zaaranżowanej "przestrzeni." Zdjęcie wykonałam tym razem telefonem, który przepięknie uchwycił delikatność kobiecych dodatków. Myślę, że ujęcia są całkiem udane. Minimalistyczne, uchwyciły to co najważniejsze - piękno!






I jak wrażenia? Czyż biżuteria nie prezentuje się wyjątkowo? Zdecydowanie brakowało w mojej kolekcji czegoś co mogłabym sklasyfikować jako delikatne, eleganckie, niezwykle stylowe co przeplata się z lekkim powiewem nowoczesności. Biżuteria idealna, prawda? I tak też się nosi. Nie zauważyłam żadnych czynników, które mogłyby sprawić, że moje uwielbienie względem tych kobiecych dodatków by osłabło. Blaski biżuterii pozostał taki, jaki ujrzałam pierwszego dnia po rozpakowaniu paczuszki. Blask... te słowo można by było idealnie dopasować nie tylko do samej biżuterii. Błyszczymy także i my - osoby, które decydują się na założenie jakiegokolwiek produktu, ze strony OTIEN.com.

W moim wpisie mogliście ujrzeć naszyjniki i bransoletki, ale warto dodać, że oferta sklepu internetowego jest o wiele bogatsza. Oprócz zegarków (męskich i damskich), wspomnianych niejednokrotnie naszyjników i bransoletek Panie mogę rozejrzeć się w jeszcze po dwóch kategoriach - pierścionki i kolczyki. Sklep internetowy OTIEN.com istnieje w Polsce od 7 lat. Początkowo działalność skupiała się głównie na sprzedaży ręcznie wytwarzanej biżuterii, unikalnych rękodzieł, które zdobyły uznanie szerszej publiczności. Miesiące mijały a marka zdecydowała się na poszerzenie asortymentu o sztuczną biżuterię od zagranicznych dostawców. Cóż to za biżuteria? Bransoletki, naszyjniki, pierścionki, kolczyki - wyselekcjonowane modele trudno dostępne w Polsce. Rok 2014. Marka rozpoczęła dystrybuować zegarki modowe, zwłaszcza, że wzrastała na nie popularność. Obecnie ich sprzedać dominuje, co wskazuje na ich wysoką jakość i profesjonalizm wykonania. 

Przybliżyłam Wam historię marki, którą równie dobrze moglibyście przeczytać na stronie. Nie mniej jednak zależało mi by znaleźć powiązanie z jednym, zasadniczym pytaniem: a jak jest w 2021 roku? Marka z pewnością każdego dnia zyskuję nowych odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Cóż, oczarować się nie trudno, później następuje kolejny krok - wzrasta się w miłości. Miłości do biżuterii, która spełnia oczekiwania w każdym możliwym calu. Tak, to wszystko staje się prawdziwe. Klasa, piękno, a może coś jeszcze? Nasze zadowolenie Drogie Panie i Panowie! A na to wpływa nie tylko jakość biżuterii, ale miły dodatek - bo o formalnościach też trzeba napisać słów kilka. A więc, marka oferuje DARMOWĄ DOSTAWĘ, BRAK KWOTY MINIMALNEJ. Parę złotych pozostaje w naszych kieszeniach, być może na kolejny elegancki dodatek? Ciii... nie wszyscy muszą wiedzieć o naszych planach. Przynajmniej teraz! :D

Na koniec wpisu zamieszczam najważniejsze odnośniki do social mediów marki OTIEN.com

IG - @otiencom
FB - @OTIEN
YT - OTIEN - damskie i męski zegarki / sklep




Dobrze moi mili, zmykam gromadzić siły na kolejny dzień. Życzę miłego wieczoru. Do usłyszenia w nowym wpisie. Pa! Pa!



1. Opowiadajcie, co tam ciekawego działacie.
2. Biżuteria - ważny element stylizacji czy zwykły dodatek?
3. Znaliście produkty marki OTIEN.com?



37 komentarzy:

  1. Naszyjniki w kształcie V są jednymi z moich ulubionych! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta biżuteria. W tym przypadku stosuję zasadę, że jeśli drobne kolczyki to i łańcuszek z zawieszką. Jeśli kolczyki wiszące to już bez łańcuszka, za to spokojnie może być bransoletka (pod warunkiem drobnego pierścionka). Jeśli duży pierścionek, to już tylko kolczyki. Jakoś tak... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna biżuteria :D

    rilseeee.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę kojarzę z innych blogów. Bardzo ładnie prezentuje się ten naszyjnik w kształcie róży :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię taką delikatną i subtelną biżuterię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię delikatne dodatki. Na co dzień noszę medalik oraz bransoletkę. ;)
    Najbardziej spodobał mi się naszyjnik z różą. Jest prześliczny. <3

    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę kojarzę z blogów i Instagrama, sama jeszcze nie miałam nic od nich :D Chyba skuszę się na ten naszyjnik z literą V, lubię taką subtelną biżuterię :) Moje plany na lipiec? Na tygodniu 8 godzin pracy od rana do popołudnia, potem trochę odpoczynku, czasami wieczorem napiszę jakiś nowy post na bloga i spanie a w weekend odpoczynek, prace w domu i w planach jakieś wyjazdy jak tylko pogoda pozwoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem dlaczego, ale komplet z literką V spodobał mi się najbardziej! Osobiście nie znam marki Otien, nawet o nich wcześniej nie słyszałam ale to, co przedstawiłaś we wpisie zachęca do zapoznania się z ich ofertą❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę bardzo ładna biżuteria. Świetnie się na Tobie prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ich biżuterię, kupuję ją od lat. Tania i bardzo dobra jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna biżuteria, a Ty wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo subtelna biżuteria - pasuje Ci. Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie początek lipca pracowity, ale wczoraj było ostatni dzień w pracy i wyczekiwany urlop :) Kojarzę ta markę z blogów, ale nic jeszcze od nich nie miałam. Bardzo ładną mają biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też w czasach szkolnych podejmowałam we wakacje prace sezonowe i mimo iż było ciężko, to jednak satysfakcja ogromna.
    Natomiast jeśli chodzi o biżuterię, to uwielbiam kolczyki. Mam do nich ogromną słabość.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie ♡
    Znam ten sklep, miałam okazję zamówić z niego kilka produktów :) Między innymi naszyjnik z różą. Bardzo podoba mi się ich biżuteria, ma coś w sobie :) Zamówiłaś piękne rzeczy :)
    Wyglądasz pięknie kochana, ta biżuteria na pewno będzie rewelacyjnie wyglądać w twoich stylizacjach! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie wyglądasz. Masz bardzo ładną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie biżuteria to właściwie podstawa stroju :) Chociaż noszę w zupełnie innym stylu, a raczej - styl mi się zmienia w zależności od nastroju :D Wspaniały odcień szminki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię prostą biżuterię, a ten naszyjnik z różą jest prześliczny ❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna biżuteria 😀 Ja obecnie jestem na urlopie jeszcze tydzień 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. W niebieskim oczku w wisiorku można się zakochać. Ładna biżuteria. Myślę, że warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz taką nietypową urodę, cerę i oczy z ustami, chyba dlatego tworzysz takie nie codzienne kompozycje kosmetyczne.

      Usuń
  22. Piękne dodatki!
    Nie noszę bransoletek, ale ta z granatowym oczkiem bardzo zwróciła moją uwagę - jest niezwykle kobieca i elegancka <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Większość dni spędzam w pracy, udaje mi się jednak znaleźć chwilę czy to na zdjęcia, czy na bloga( pisanie posta, odwiedzanie swoich czytelników).
    Wczoraj też robiłam kolejne zdjęcia, mimo że wszystko się sprzysięgło, bym ich nie robiła- ale udało się 😊
    Wyglądasz bardzo ładnie, elegancko i z klasą na tych zdjęciach 😍
    Ja rzadko kiedy wychodzę z domu, bez biżuterii- chociaż ograniczam się do zegarka i kolczyków( chyba że mam rozpuszczone włosy- co rzadko się zdarza- wtedy nie zakładam kolczyków).
    Przepiekna jest ta biżuteria, którą wybrałaś 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię srebrną biżuterię i codziennie mam taką na sobie. Najbardziej z przedstawionych przez Ciebie spodobał mi się ten wisiorek z literką v. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Im jestem starsza, tym bardziej cenię sobie minimalizm - również w kwestii dodatków :) Co ciekawe, kiedyś nosiłam tylko srebrną biżuterię, natomiast obecnie uwielbiam tę w kolorze złota i różowego złota. Ale jak to mówią - kobieta zmienną jest ;)
    Z prezentowanej przez Ciebie biżuterii, najbardziej urzekł mnie komplecik z literką V <3

    A jeśli chodzi o mój lipiec, to postanowiłam nieco zwolnić, bo zmęczenie minionym półroczem, daje o sobie mocno znać (;
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna biżuteria. Bardzo lubię nosić za równo srebrną jak i złotą biżuterię.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna biżuteria. Ja jestem sroka i kocham wszelkie świecidełka.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ten naszyjnik, chętnie zajrzę do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam biżuterie długie kolczyki i delikatne łańcuszki - naszyjniki. Bransoletek nie noszę w ogóle. Sklep kojarzę ale jeszcze nic tam nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się ten naszyjnik z różą )

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana mam taki sam naszyjnik z różyczką co Ty :) Też miałam przyjemność dostać paczkę z OTIEN :) Bardzo ładną mają tę biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna biżuteria :) Szczególnie naszyjnik z różą, cudownie na Tobie wygląda :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej podoba mi się pierwszy komplet bransoletka z naszyjnikiem :) lubię taką delikatną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie też tylko praca i praca :D Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥