czwartek, 9 stycznia 2020

Forte Capil...

Hey!


Co tam ciekawego porabiacie w ten późny, czwartkowy wieczór? 

Po wstępnej nauce do kolejnego kolokwium postanowiłam do Was zajrzeć i sporządzić nową notkę.
We wtorek zmierzyłam się z pierwszym, poważnym egzaminem, dzisiaj natomiast mogłam zapoznać się z jego wynikami. Choć moje wrażenia po wyjściu z sali były dość obiecujące, nie spodziewałam się, że tak fantastycznie mi pójdzie. 
Śmiało mogę uczcić swój pierwszy sukces, ocena 4,5 (38/40 pkt) pokrywa się z wysiłkiem i trudem włożonym w  naukę. To motywuje do dalszego działania i postawienia kolejnego kroku w kierunku zdanej sesji. Nawet sobie nie wyobrażacie jak bardzo chciałabym zaliczyć wszystko w pierwszych terminach. A nagroda tych działań jest cenna. Dłuższe wolne bez studenckich zobowiązań - to mi się podoba.  Tak, wybiegam w przyszłość, ale tak trudno powstrzymać swoje zapędy. W tej chwili muszę skupić się na tym co na tą chwilę jest najważniejsze by w późniejszym czasie celebrować to co przyjemniejsze.


Zmieniając temat pragnę przedstawić Wam zgrane pielęgnacyjne trio. Zestaw kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji włosów - uwielbiam zrównoważone działania oparte na bogactwie dobroczynnych właściwości. I choć wzmożona pielęgnacja zajmuje o kilka minut więcej od tradycyjnego umycia włosów szamponem, myślę, że w tej kwestii nie czas odgrywa kluczową rolę, a efekty jakie możemy uzyskać. A tych jest na prawdę wiele!  By się o nich dowiedzieć wystarczy przeczytać zamieszczone treści, do czego Was niezmiernie zapraszam. 




FORTE CAPIL pod względem opakowań prezentuje się bardzo elegancko i szykownie. Z pewnością  docenimy te produkty nie tylko pod kątem oferowanych właściwości, ale i ich designu. Kosmetyki jako dekoracja naszego pomieszczenia-łazienki? Myślę, że można tak to ująć.
Szata graficzna przyciąga spojrzenie wyróżniając się innowacyjnością i oryginalnością. Ciemno-brązowe opakowania z białą czcionką nie powodują zbędnego zamieszania. Prostota to kolejna cecha, o której warto powiedzieć.
Kolejną zaletą są matowe opakowania, które sprawiają, że jest nam łatwiej utrzymać i sięgać po dany produkt pomimo mokrych rąk. Mat sprawia, że buteleczka nie ma prawa wyślizgnąć nam się z dłoni.
Gumowe opakowania przedłużają "żywotność" produktów ułatwiając wydobycie zawartości.




 O FORTE CAPIL/ ZOBOWIĄZANIA


Włosy to symbol witalności i zdrowia, stanowią kluczowy element w budowaniu indywidualności i osobowości. Utrata włosów jest problemem znanym ludzkości od dawna - aż 65% mężczyzn i 75% kobiet boryka się z widocznym łysieniem. 

Powodem utraty włosów mogą być:
✔ Hormony (łysienie androgenowe)
✔ Stres
✔ Starzenie się
✔ Infekcje

Produkty FORTE CAPIL mają na celu utrzymanie długiej i wydanej fazy wzrostu włosów (anagenu) oraz skrócenia fazy łysienia (telogenu).

 Kosmetyki wysokiej jakości 
(Produkty zostały opracowane we Francji i są wytwarzane ze składników o wysokiej jakości w gminie Lille)

 Wysyłka
(Dostawa w ciągu 5-6 dni roboczych)

  Monitorowanie przesyłki
(Możliwość śledzenia przesyłki w trakcie transportu)

  Bezpieczna płatność
(Płatność za pobraniem)




FORTE CAPIL LINIA - jest stworzona w celu radykalnego zwiększanie gęstości włosów i dla wzrostu nowych "baby hair"

Linia produktów FORTE CAPIL przeciw wypadaniu włosów została specjalnie opracowana przez nasz zespół farmaceutów, aby:
✔ powstrzymać wypadanie włosów,
✔ przyspieszyć ich wzrost,
✔ zwiększyć objętość włosów,
✔wzmacniać włosy,
✔ stymulować pojawienie się nowych "baby" włosów

Kurację przeciw wypadaniu włosów można stosować nawet jeśli nie mamy takich problemów. Kuracja wspomaga bowiem wzrost oraz sprawia, że stają się jeszcze piękniejsze i mocniejsze.



  

 SZAMPON FORTE CAPIL (KLIK)



MOJA OPINIA

Rozpoczynając pielęgnacje swoich włosów najpierw zmywam nagromadzone sebum skóry głowy i inne zgromadzone nieczystości najzwyklejszym, naturalnym szamponem (pokrzywowym) 
Dopiero na tak przygotowane włosy nakładam właściwy-testowany szampon. FORTE CAPIL wyróżnia się dobrym stopniem pienienia. Niewielka ilość szamponu wytwarza spore ilości piany, która ułatwia rozprowadzenie i wmasowanie w skórę głowy dobroczynnych właściwości. Skład produktu opiera się na aktywnej Kapilektynieô Ten składnik jest niehormonalnym stymulatorem wzrostu włosów. Pomaga również przyspieszyć wzrost loków, sprawia, że włosy są grubsze. 
Samo określenie brzmi dość zagadkowo, jednakże jego wyjaśnienie rozwiewa wszelkie wątpliwości pozwalając zrozumieć czego możemy oczekiwać od składnika aktywnego zawartego w składzie.
Pozostawiony na 3-4 minuty, 2-3 razy w tygodniu sprawia, że nasze włosy już po miesięcznej kuracji powinny nabrać na wyglądzie.
Zauważalna zmiana pozwoliła mi wyodrębnić stanowisko, że szampon jest godny polecenia, czego dowodem są także pozytywne opinie na stronie marki.
U mnie przede wszystkim wzmocnił i wygładził strukturę włosa. Odnosząc się do pierwszej cechy mogę powiedzieć, że pokręcenie włosów i utrzymanie loków w moim przypadku stało się jeszcze bardziej a'wykonalne. Moje włosy są dość trudne by zachować ich naturalny skręt (bez preparatów utrwalających) po regularnym stosowaniu szamponu stało się to jeszcze bardziej niemożliwe.
Zwiększona objętość jest skutkiem pogrubienia włosa co w efekcie sprawia wrażenie, że pojawiło się więcej włosów.

Delikatny zapach pozytywnie działa na zmysły umilając czas pielęgnacji; pozostawienia szamponu na głowie. 



➤ SKŁAD



  

 BALSAM FORTE CAPIL (KLIK)



MOJA OPINIA


Balsam to kolejny pielęgnacyjny krok i pogłębienie efektów, które oferuje nam szampon. By móc oczekiwać pełnowymiarowych rezultatów nałożony balsam pozostawiamy na włosach od 5 do 10 minut. 
Jego kremowo-jedwabista konsystencja nie sprawia żadnych trudności w wydobyciu i rozprowadzeniu na włosach. 
Swoją pielęgnacje opieram także na delikatnym masażu skóry głowy co pozwala jeszcze bardziej wniknąć składnikom aktywnym w jej głąb poprawiając krążenie i pobudzając porost włosów. 

Już podczas pierwszej pielęgnacji w trakcie spłukiwaniu balsamu czułam pod balsami gładkość i elastyczność włosów. Kolejną wynikającą cechą z wcześniej opisanych jest połysk i zdrowy wygląd. Na przestrzeni lat jasno wyodrębniłam swoje oczekiwania co do prezencji włosów. Matowi pozwalam tylko na obecności na opakowaniach produktów, w obrębie włosów mówię stanowcze NIE. 
Skład balsamu obejmuje 4 popularne elementy: OLEJEK RYCYNOWY, MASŁO SHEA, OLEJEK ARGANOWY, OLEJEK Z AWOKADO

Olejek rycynowy indywidualnie jest dość gęsty, tłusty i trudny do zmycia. Połączenie go z innymi olejkami pozwala na rozrzedzenie ów gęstego oleju, wspomagając jego działanie i  dostarczając włosom dodatkowych składników odżywczych. 
Silnie regeneruje włosy, hamuje wypadanie i wzmacnia ich kolor - ostatnie z wymienionych jest dla mnie o tyle ważne, zważywszy na fakt, że w ostatnim czasie polubiłam się z naturalnym odcieniem włosów.
Masło shea dogłębnie nawilża zapewniając naturalną ochronę włosów. Zapewnia wzmocnienie, zabezpiecza końcówki i wzmacnia cebulki.
Olejek arganowy pobudza nasze włosy, zapobiega przed puszeniem, obciążeniem i zlepieniem pasm. 
Olejek z awokado; multiwitamina, powtrzymuje przed wypadaniem i przesuszeniem włosów.

No cóż kochanie ten quartet nie miał prawa się nie udać. Po takie połączenia można sięgać bez chwili zastanowienia! 


➤ SKŁAD





 LOTION FORTE CAPIL (KLIK)



MOJA OPINIA


By trio mogło być triem nie mogłoby w nim zabraknąć lotionu! 
Pełnowartościowym dopełnieniem pielęgnacji jest Lotion, który rozpyla się w formie mgiełki. Jego skład opiera się na składniku aktywnym - BAICAPIL'U, WITAMINIE B6 I PRO-WITAMINIE B5. Stosowany bezpośrednio na skórę wzmacnia cebulki włosów zapobiegając wybadaniu włosów. Wzmocnione, w pełni odżywione i zregenerowane są mniej podatne na niekorzystne czynniki/ uszkodzenia. Mniej wypadający włosów, odpowiednio zadbana skóra głowy sprzyja pojawieniu się tzw. "baby hair" czego efektem jest zwiększona objętość włosów. Więcej włosów to większe możliwości dla Pań, które uwielbiają tworzyć upięcia/ stylizacje. Ja jako zwolenniczka prostej fryzury mam trudniejsze zadanie by zachować jej nienaganny wygląd. Rozpuszczone włosy jest o wiele łatwiej ocenić, co jeszcze bardziej motywuje mnie do ich pielęgnacji. Odpowiednie produkty pozwalają mi cieszyć się pięknymi włosami bez ingerencji gadżetów elektronicznych, zwłaszcza prostownicy.  

Osoby borykające się z wypadającymi bądź rzadkimi włosami śmiało mogą sięgnąć po te produkty. Skoncentrowane formuły przynoszą efekty jakich pożądamy, pragniemy i chcemy osiągnąć. 



➤ SKŁAD




ZAPRASZAM - FORTECAPIL.PL

FACEBOOK - ForteCapilPolska



Dobrze kochani zmykam odpocząć. Pa! Pa! 



1. Znacie markę FORTE CAPIL? Zachęciłam Was do przetestowania zaprezentowanych produktów? A może już jesteście w stanie wyodrębnić własną opinię na podstawie przeprowadzonych testów?


14 komentarzy:

  1. Posiadam zestaw tych produktów do włosów i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z efektów.
    Kiedyś włosy strasznie mi wypadały, ale po stosowaniu tych preparatów zauważyłam znacznie mniejsze wypadanie.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Studia potrafią wykończyć i sama wiem jak to jest gdy uda się coś zaliczyć. Mam nadzieję że uda ci się w pierwszych terminach :) A co do kosmetyków to nigdy o nich nie słyszałam
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam zupełnie tej marki, ale bardzo podobają mi się opakowania. Takie trochę kakao :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze znać takie produkty, przekażę sąsiadce, ona teraz takich potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników egzaminu - są naprawdę bardzo dobre 😘
    Nie znam tych kosmetyków, no i raczej nie dla mnie - nie ma problemu z wypadaniem włosów 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę tą markę. Ja co prawda nie mam problemów z wypadaniem włosów ale sporo moich koleżanek z tym walczy wiec musze im to pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że kosmetyki godne uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą. To dla mnie coś totalnie nowego i jak widzę ciekawego! :)
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo nie znam ale zapisuje - podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych kosmetyków, ale brzmi naprawdę świetnie. Łysienie to poważny problem i ciężko sobie z nim radzić. Fajny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego zestawu ale z włosami nie mam problemu, ba mam ich nawet za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki wydają się naprawdę super, chętnie kiedyś przetestuję. Miałam jakiś czas temu problem z wypadaniem włosów, ale udało się to zahamować na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale w szamponie na drugiej pozycji występuje Sodium Laureth Sulfate czyli jest go dużo. Jak to możliwe że szampon ma tak dobre właściwości z SLD?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥