poniedziałek, 30 grudnia 2019

Chwycić płomień...

Hey!


Witam Was kochani najprawdopodobniej w ostatnim grudniowym i tegorocznym wpisie. Choć nie powinno być w tym nic zaskakującego, jakoś nie mogę zdać sobie sprawy, że już za kilkadziesiąt godzin powitamy 2020 rok. 
Myślę, że to dobra okazja by złożyć Wam noworoczne życzenia. 
Słowa mają szczególną moc, gdy są wypowiedziane od serca. A więc, kontynuując nadrzędną wartością jakiej chce Wam życzyć jest zdrowie. Dbajmy o siebie w poczuciu o ochronę. Nasza pogoda ducha i ta cenna iskierka w oku pozostanie prawdziwą jeśli pozytywniej spojrzymy na świat. Czyńmy otaczającą nas rzeczywistość lepszą by pod koniec 2020 roku wypowiedzieć kilka znaczących słów "JESTEM SZCZĘŚLIWYM CZŁOWIEKIEM!" 
Mojej blogerskiej rodzinie pragnę życzyć rozwoju internetowych zakątków. Niech Was nie opuszcza wodza pasji i zaangażowania. Długich komentarzy i milionów wejść! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A tymczasem przygotowałam dla Was kolejną stylizację paznokci przy wykorzystaniu lakieru hybrydowego marki ekertnails.pl
Manicure towarzyszyło mi podczas świątecznego ucztowania pozostając nienagannym aby przywitać Nowy Rok. 
Nie przedłużając zapraszam do zapoznania się z dzisiejszym postem i zawartą w nim opinią!





Gel Creative Play Crimson Like It Hot nr. 415 (ekertnails.pl)


Intrygujący, ciemny, wpadający w bordo kolor. Pięknie perłowo połyskuje. Bardzo uroczysty kolor, świetny do wykonania świątecznych stylizacji. Dłoń z paznokciami pomalowanymi lakierem w tym kolorze będzie świetnie wyglądać na tle choinki.





Wybór wyrazistej czerwieni nie był przypadkowy. W czasach gimnazjalno-licealnych wystrzegałam się tego koloru, twierdząc, że jest zarezerwowany dla dojrzałych i odważnych kobiet. Jako nastolatka preferowałam bardziej dziewczęce, ciepłe bądź intensywne, niebanalne odcienie. 
Choć w mojej kolekcji pojawiały się "kolory tęczy" rzadkością pozostawała czerwień. No cóż, umiejętnie się jej wystrzegałam. W tym momencie warto dodać, że operowałam na zwykłych lakierach bez dodatkowych preparatów utrwalających.
Lakiery hybrydowy o nr. 415 i jego perłowo połyskująca formuła urzekła mnie swoim blaskiem i elegancką wdzięcznością. Nasycenie barwy, wyszczególnienie zatopionych drobinek i aksamitne wykończenie sprawia, że po taki manicure chce się sięgać nie tylko od święta. Bo najczęściej, czerwień króluje na naszych paznokciach w okresie świąteczno-noworocznym. I choć Sylwestrowa noc króluje pod względem srebra i złota, nie miałabym serca zdjąć z paznokci ładnie utrzymującej się czerwieni. Paznokcie po pełnym tygodniu mają niewielkie, nieznaczące odpryśnięcia i w tym tkwi cały sekret. Z pewnością Nowy Rok powitam z intensywną czerwienią, którą przypomina poniekąd bordo. 

Trwałość lakieru, co wynika z powyższego akapitu oceniam POZYTYWNIE. Łatwość rozprowadzenia, odpowiednia konsystencja, brak ściągania w momencie oczekiwania na utwardzenie, dwie warstwy w zupełności wystarczające do pełnego pokrycia - to szereg zalet, o których należy i trzeba powiedzieć. Zatopione drobinki pomimo swojej obecności są tylko i wyłącznie widoczne dla oczu, niewyczuwalne w strukturze manicure. 
 W tej stylizacji nie potrzeba dodatkowym zdobień., nie potrzeba kolorystycznych połączeń. Wystarczy sięgnąć po 415. 
Nie każda czerwień musi być krzykliwa by wydobyć jej piękno i kunszt.Lakier Like It Hot jest tego najlepszym dowodem. 





Sklep Ekert.pl



ZAPRASZAM - ekertnails.pl

INSTAGRAM - ekert_official

FACEBOOK - ekert.nails.polska

I notka z serii - Selerkowo-asfaltowo...



Dobrze, kochani zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach. Niestety przygotowanie się do zbliżającego egzaminu pochłania cały mój czas wolny. Na tę chwilę jestem zobowiązana by na blogerską aktywność pozwolić sobie tylko w godzinach wieczornych. Chciałabym, by zbliżający się trudny, studencki czas znacząco nie wpłynął na pogorszenie blogerskich statystyk. Zachowanie regularności publikacji jest dla mnie priorytetem. Wierzę, że przy pełnej mobilizacji zachowam zadowalający stan notek!
Pa! Pa!



1. Plany na Sylwestrową zabawę?
2. Co sądzicie o czerwieni na paznokciach? 
3. Czy wykonane stylizacje są zależne od danego okresu (manicure tematyczne)



26 komentarzy:

  1. Uwielbiam czerwień:) Piękne zdjęcia, fajne ujęcie z Mikołajem, bardzo mi się spodobało. Przygotuj się do egzaminu, aby mieć zaliczone. Dziękuję za życzenia. Tobie życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku, zdrowie, spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czerwienie, zarówno na dłoniach jak i na stopach, więc i ten kolorek wpadł mi w oko. :) Samych cudowności w nowym roku życzę, dużo dużo zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor- myślę że z powodzeniem sprawdzi się na Sylwestra 💕💅😀
    Szczęśliwego Nowego roku 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ten rok szybko zleciał. Piękna czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. CZerwień to już chyba klasyk !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre odcienie czerwieni są straszne, jednak ten wygląda naprawdę ładnie!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i soczysty kolorek :> bardzo mi się spodobał <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bardzo ładny i do tego idealny na święta!
    klapouszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama mam czerwień na paznokciach bardzo kojarzy mi się ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow piękny kolorek! Kocham czerwień na paznokciach! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czerwienie na paznokciach. Dodaje charakteru :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwień zawsze towarzyszy mi na Święta Bożego Narodzenia!
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio też bardzo polubiłam czerwień :) Nie tylko na święta. Megakobiecy i odważny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki za egzamin! A czerwień piękna i kobieca, uwielbiam taką klasykę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czerwień na paznokciach! Manicure prezentuje się pięknie <3
    Życzę pomyślności w 2020! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorek przepięknie się prezentuje :D
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2020!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny, głęboki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie wygląda ta czerwień podoba mi się, dzięki i nawzajem by ten rok był lepszy. Pozdrawiam cieplutko A.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzieliśmy Natalię z daleka a teraz mamy okazję zobaczyć jej paznokcie :D Są piękne! Lubię czerwony kolor na paznokciach u kobiet.

    Zapraszam do mnie!

    http://www.mateuszmagiera.pl/thoughts/podsumowanie-roku-2019/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥