wtorek, 28 maja 2019

Tłuszczyk?

Hey!


W nowy tydzień wkroczyłam z przytupem. Wczorajszy wyjazd na zakupy i załatwienie kilku ważnych spraw kompletnie pozbawiły mnie sił. Po zasłużonym odpoczynku zajęłam się sporządzaniem kolejnych postów. W tej kwestii moi kochana jestem ambitna i takim sposobem mogę do Was pisać kiedy tylko mi się zamarzy - zdjęcia z archiwum tylko czekają na publikacje!


Wpisy mają to do siebie, że można podzielić je na dwie grupy. Jedną z nich wypełniają te, których czas tworzenia zajmuje zaledwie kilka godzin, a także te, który wymagają wielu dni, tygodni. W przypadku testowania produktów spożywczych, zwłaszcza tych smacznych pełną ocenę jestem w stanie wyklarować wręcz natychmiastowo.




pomoc w wyborze, doradztwo

priorytetem jest zadowolenie wszystkich klientów

gwarancja świeżości i najwyższej jakości produktów

szybka i bezpieczna przesyłka pod wskazany adres

najnowsze technologie przy użyciu urządzeń pozwalających na tłoczenie w możliwie niskich temperaturach

pozyskiwanie wszystkich dobrodziejstw natury drzemiących w nasionach roślin i ziół






Spośród licznych kategorii wypełniających menu m.in OLEJE, MASŁA, SYPKIE, MAKUCHY marka umożliwiła mi przetestowania trzech naturalnych olei i dwóch maseł orzechowych. Naturalne składy oferowanych produktów skuszą nie tylko osoby podatne na eksperymenty w żywieniu, ale także ludzi dbających o zdrowe pozyskiwanie cennych owoców naszej natury. 
Zauważyłam, że coraz częściej mówi się o witalnym stylu życia. Pamiętam jak kiedyś poruszałam na swoim blogu tę kwestię i pamiętam też jak bardzo chciałam by ludzie  pogłębili swoją wiedzę na ten temat. Ciesze się, że w nasze życie wkraczające zdrowe formuły nie tylko żywności, ale i kosmetyków, których na moim blogu jest pod dostatkiem. Wszystko rozpoczyna się od pogłębiania naszej świadomości i dostarczania cennych wskazówek. Racjonalne podejście to podstawa!






Naturalny Olej Konopny (KLIK)


Zastosowanie konopi nie jest ściśle określone. Niech nas nie zmyli stereotypowe myślenie, gdyż olej pozyskiwany z tejże rośliny ma na prawdę rozbudowane właściwości zdrowotne. Regularne spożywanie mikstury wspomaga pracę serca, prawidłową pracę układu krążenia, naczyń krwionośnych. Spożywanie oleju przyczynia do obniżenia ciśnienia. Te dolegliwości zazwyczaj występują u osób starszych. Naturalny olej - jako prezent dla naszych babć i dziadków? Myślę, że strzał w 10! 
Ja także znalazłam zastosowanie tego produktu... producent wspomina, że nacieranie swędzącej skóry u alergików przynosi potrzebną ulgę i ukojenie. Jak widzicie wielofunkcyjne zastosowanie pozwala dotrzeć do jeszcze większego grona odbiorców. 

Zalecane jest spożycie bezpośrednio z łyżeczki bądź na zimno do sałatek.





Naturalny Olej Lniany (KLIK)


Tłoczony z siemienia lnianego o zawartości ok. 45% tłuszczu, w skład którego wchodzą niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, kwas linolenowy, kwas linolowy, ponadto zawiera glicerydy kwasów nasyconych oraz fitosterole i witaminę E. 
Część z powyższych informacji brzmi, przynajmniej w moim mniemaniu bardzo skomplikowanie. By nieco rozwiać wątpliwości wyjaśnijmy sobie jakie właściwości zdrowotne mają nienasycone kwasy tłuszczowe. Przede wszystkim pomagają w stabilizacji pracy jelit, wprowadzeniu równowagi hormonalnej, usuwają nadmiar złego cholesterolu i zmniejszają ryzyko nadciśnienia. 
Wymienione dolegliwości na szczęście mnie nie dotyczą, dlatego też zastanawiałam się w jakim celu mogłabym ten olej wykorzystać. Zasięgnęłam cennych informacji i na pierwszej stronie wyświetliła mi się zastosowanie oleju lnianego w kosmetyce. 
Tajemnicze kwasy linolenowe i kwasy linolowe odpowiadają za regulację składu sebum, uspokajają cerę, oczyszczają ją i zwalczają trądzik. 45% zawartość tłuszczu na pewno nie wysuszy przy tym naszej skóry. 
Polecany zarówno do cery tłustej jak i suchej, o delikatnej nawilżającej formule i w pełni bezpiecznym składzie. 
Zawarta witamina E - WITAMINA MŁODOŚCI - nie bez powodu czyni tą miksturę olejem młodości. 

Olej można wykorzystać także w pielęgnacji włosów. Ja bez chwili zawahania wprowadziłam go do pielęgnacji cery, szyi i dekoltu. Więcej mi nie trzeba!






Naturalny Olej z pestek dyni (KLIK)



Zapoznając się z informacjami podanymi na stronie wywnioskowałam, że olej z pestek dyni ma  bardzo "dobitne, ściśle określone" właściwości, które zainteresują zarówno kobiety jak i płeć przeciwną.

Zastosowany w kosmetyce poprawia napięcie i nawilżenie skóry, spłyca zmarszczki, wspomaga walkę z trądzikiem. 
Idzie lato, więc warto zadbać wygląd swoich nóg, co za tym idzie osoby borykające się z bliznami, rozstępami i cellulitem śmiało mogą sięgać po tenże naturalny olej. Ja już od wielu miesięcy opieram swoją pielęgnację o produkty zwalczające cellulit. Uporczywe dołeczki są bardzo trudne do spłycenia, więc ich redukcja jest bardzo długotrwałym i mozolnym procesem. 
Profilaktycznie również warto zadbać o kondycję swojej skóry nie pomijając jej żadnego skrawka.






Masło z orzecha laskowego - Poletko (KLIK)



Jako wierna wielbicielka masło orzechowego bardzo się ucieszyłam, że i taki słoiczek znalazł się otrzymanej paczuszce. 
Moje pierwsze testy były dość zaskakujące, zadziwiła mnie forma masła. Jest ona dość rzadka, przed spróbowaniem zalecałabym wstrząsnąć słoiczkiem, gdyż na wierzchu zbiera się tłuszczyk. 
Masło w smaku jest silnie orzechowe, klarowne bez wyczuwalnych droinek. Aromatyczne i delikatne zarazem. Idealne jako lekka przekąska. 





Masło z orzecha nerkowca - Poletko (KLIK)


Nienasycone kwasy tłuszczowe pomagają w redukcji tkanki tłuszczowej. To niezwykle istotna informacja dla osób dbających o linie. Regularne spożywanie masła orzechowego pomagają w zachowaniu równowagi hormonalnej - u kobiet związanej z produkcją estrogenu, u mężczyzn z produkcją testosteronu. 
Bardzo lubię orzechy nerkowca, odsłona w postaci masła orzechowego bardzo mi posmakowała. 
Forma masła również jest bardzo klarowna. Smak stonowany i delikatny. Nie czuć charakternych nut, co osobiście mi nie przeszkadza. Polecam skosztować samemu!




ZAPRASZAM - Naturalny Olej


Dobrze, kochani zmykam czerpać inspiracji na Waszych internetowych zakątkach. Pa! Pa!



1. Jak tam Wasze humorki? Koniecznie napiszcie coś od siebie.
2. Co sądzicie o takiej formie naturalnej "suplementacji" 
3. Jesteście smakoszami masła orzechowego? Ulubione?



24 komentarze:

  1. Bardzo lubię te oleje. Masło orzechowe napewno moja mama by polubiła,

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie sporo zamieszania. Nie stosowałam takich olejów, ale wyprubuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem fanką kokosowego do natłuszczania włosów, nocka z nim na głowie, a rano włosy jak nowiutkie :D ....oczywiście po umyciu :)

    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejc ja nigdy nie stosowałam żadnych olejów bo jakoś nie jestem do nich przekonana. Może czas jednak przełamać lody?
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawu wpis, posiadający wiele wartościowych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też używam produktów tej firmy, a masło orzechowe z orzechów laskowych to jedno z moich ulubieńszych. No i samo zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Samo zdrowie! Uwielbiam stosować przeróżne oleje, te również miałam okazje testować i jak można się spodziewać bardzo się z nimi polubiłam :)

    Pozdrawiam
    Byy-Aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz częściej widzę coś z Konopii, chyba to serio musi działać. :)
    Pozdrawiam, Weronika. https://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię masło orzechowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam nigdzie, olej z pestek dyni najbardziej mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Olej lniany i z pestek dyni ciągle goszczą w mojej kuchni, masła orzechowe kocham, ale tego jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne produkty. Ja uwielbiam nakładać olej konopny na twarz :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te oleje, ja tez używam ich do olejowania włosów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, same pyszności i zdrowotności. Ja najbardziej lubię olej lniany :) Uwielbiam go dodawać do sałatek :) Lubię też masełko orzechowe :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko mi się podoba:) fajne naturalne i dobre dla naszego zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooooo ja zaczęłam teraz zdrowy tryb życia, więc takie naturalne oleje to świetna sprawa :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tych produktów osobiście też ich nie używałam i raczej nie mam takiego zamiaru :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. O! Uwielbia orzechy nerkowca ale masła z tych orzeszków jeszcze nie jadłam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że takie oleje są znacznie bardziej bogate w substancje odżywcze niż jakiekolwiek chemiczne suplementy w tej cenie. Warto składniać się ku naturalnym rozwiązaniom.
    Buziaki
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiamy takie cuda wprost z natury!

    OdpowiedzUsuń
  21. Spróbowałabym tego masła z orzechów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie się zapowiadają, chętnie bym wypróbowała ;)
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszą pięknie pachnieć i na pewno tak jest. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥