niedziela, 24 marca 2019

Nowości - na wyciągnięcie ręki!

Hey!


Niedziela ponownie sprzyja pod względem pogody, co pozwoliło mi wybrać się na kolejne zdjęcia. Tym razem obyło się bez wietrznej pogody, która mogłaby nieco utrudnić pracę! Ważne, aby dostrzegać plusy nawet w tak błahych aspektach. 

Myślę, że dzisiejszy dzień jest idealny pod względem rozdysponowania swojego czasu. Rano tradycyjnie przygotowywałam się do olimpiady, by później zasiąść przed telewizorem i rozkoszować się ostatnimi skokami naszych utalentowanych sportowców. Wracając do domu w czwartek, w pełni mogłam skupić się na ostatnich sportowych zmaganiach, zapominając o czekających mnie w najbliższych dniach sprawdzianach i olimpiadzie. Taki całkowity reset... polecam kochani z całego serca.

Dla wielkiej miłośniczki skoków narciarskich, pożegnanie się z nimi na okres kilku miesięcy jest jednym z trudniejszych momentów. Oczywiście nie zapominajmy o letnich zmaganiach, aczkolwiek pozostaje lekki niedosyt. Jedna z moich czytelniczek w poprzednim poście również wspomniała o swojej miłośni do tejże dyscypliny sportu. Odnalazłyśmy wspólną pasję, która od lat zajmuje stałe miejsce w moim sercu. Co dla jednych mogłoby się wydawać nudnym, dla innych znaczy na prawdę wiele! 


Tymczasem łapcie fotki i opis kolejnego produkty trafiającego do mojej kolekcji... czego? Tego dowiecie się czytając dalszą część posta!







CZARNE MODNE OBUWIE SPORTOWE MORO (KLIK)


Wybierając obuwie z zakładki nowości nie miałam zarysu dotyczącego typu i określonego modelu. Zdecydowanie postawiłam na wygląd, poszukując czegoś oryginalnego. Nowości, dopiero co wprowadzone na rynek szybko i zdecydowanie zyskują sympatię potencjalnych klientów, co za tym idzie wręcz natychmiastowo standardowe rozmiary znikają z "internetowych półek" Dopiero za trzecim podejściem udało mi się zgarnąć wymarzone obuwie w moim rozmiarze.

Przeglądając notki pewnie zauważyliście, że wybierając buty stawiam na klasyczne, eleganckie modele. Przede wszystkim trapery na stałe zaskarbiły sobie moje miejsce w sercu, aczkolwiek pomyślałam, że warto by było wprowadzić troszkę świeżego powiewu decydując się na zupełnie inny typ obuwia.

Takim oto sposobem trafił do mnie czarny sportowy model z elementami moro i materiału zamszopodobnego. Elementy moro to nic innego jak przepuszczalna powietrze pianka, która pozwala oddychać naszej nodze. Przy takiej masywności obuwia skupienie producenta i dbałość o takie detale jak jak najbardziej przeze mnie doceniona.

Wspominając o masywności obuwia, nie miałam oczywiście niczego złego na myśli. Sama zapragnęłam dołączyć do swojej kolekcji widoczne, rzucające się w oczy pod względem gabarytu buciki. W świecie mody zauważyłam, że masywne obuwie jest dość popularne i w 2019 roku nadal będzie królowało na sklepowych półkach.

Spośród trzech wersji kolorystycznych postawiłam na model, które według mnie jest najbardziej charakterny i podkreślający nasze stylizacje. Moro podobało mi się od dawien, dawna. Fakt, że posiadam bluzki i kurtkę o tym motywie potwierdza moje słowo. Zestawiając buciki z kurtką widoczną na zdjęciach uważam, że stworzyłam swoistego rodzaju duet, który współgra ze sobą wzajemnie się uzupełniając. 

Kolorystyka obuwia jest niezwykle uniwersalna. Można je założyć zarówno do ciemnych spodni, jak i jeansów. To daje nam spore pole do manewru, jeżeli chodzi o górę stylizacje. Ja jednak w tym look'u skupiłam się przede wszystkim nad podkreśleniem moro, co śmiem sądzić znakomicie mi się udało!


Na koniec dodam, iż buciki są lekko podwyższane - czemu dowodzi 5 cm platforma.










CZARNE MODNE OBUWIE SPORTOWE MORO (KLIK)






ZAPRASZAM - WWW.GEMRE.COM.PL



Zmykam kochani ponownie zasiąść przed książki. Pa! Pa!




1. Jak tam spędzacie niedzielne popołudnie?
2. Plany na najbliższe dni?
3. Co sądzicie o wybranych modelu? W Waszej kolekcji przeważają eleganckie czy sportowe modele?



22 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja :) Ale mnie ciekawi jaką szminkę masz na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja świetna :) Jednak buty kompletnie nie w moim stylu ;) Spodnie są genialne :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te buty! :) Całość stylizacji bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy ma swoją ulubioną dyscyplinę sportową- co jest super! W moim sercu jest bieganie i mistrzostwa w lekkoatletyce <3 Co do stylizacji to super! Pamiętam czasy podstawówki, kiedy to moro było tak modne, że każdy chciał mieć z nim jakiś akcent w ubiorze.

    Moj blog - zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna sesja 😍
    Cóż u mnie przeważają zdecydowanie buty eleganckie ☺
    Niedziela minęła mi na odpoczynku po ostatnich dniach, szczególnie wczorajszym weselu ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam jaką ja miałam kiedyś faze na moro :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moro to nie moja bajka, ale przeglądałam asortyment tego sklepu i wpadło mi w oko kilka par butów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz! Moro do ciebie pasuje ! Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie akurat buty tak nie bardzo się podobają, za to ta kurteczka (?) jest bardzo fajna, super wygląda i pasowała by do wielu stylizacji ;)
    kiichigousagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak myślałam, że chodzi o buty! Podobają mi się, a fakt, że są lekko podwyższone, jest kolejną zaletą :). Masz rację, dostrzeganie pozytywów nawet w codziennych czynnościach, w błahostkach, jest ważne! Lepiej żyje się z uśmiechem ;).
    Jeśli chodzi o mnie, w mojej szafie są po prostu buty... wygodne. Tylko takie mają u mnie prawo bytu, co nie znaczy, że mam same sportowe buty. Wręcz przeciwnie, mam sporo eleganckich par, bo ładne nie musi znaczyć, że będzie ciasne, obcierające i ogólnie trzeba cierpieć ;).
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie dobrałaś cały niebanalny look- moro nie jest może moją domeną ale jest ostatnio bardzo popularne:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię motyw moro :) Fajne zdjecia

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylówa!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Choć nie przepadam za motywem moro w tych klasycznych barwach to tutaj fajnie została połączona kurtka z butami. Ja wole te moro w motywach różu, fioletu i czasem żółci :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są te buty :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz! Lubię moro, ale nic jeszcze w szafie nie mam z tym motywem. Super buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz świetną stylówkę :D A te buty są mega fajneee :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja <3 przy okazji zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥