poniedziałek, 3 września 2018

Żyjmy sportem...

Hey!



I tak kochani po dwóch miesiącach beztroskich wakacji rozpoczynam rok szkolny pełen ciężkich i wymagających dni. Tak, wymagających - akurat w tej kwestii oczekuje od siebie satysfakcjonujących wyników. Może dlatego choćby najmniejsze porażki przechodzę dość nerwowo. No cóż taka już jestem, choć nie ukrywam czasami potrafię wrzucić na luz i potraktować niektóre sprawy dość "olewczo" 


Ostatni tydzień miał być dla mnie spokojny i relaksujący. Los jednakże sprawił, że moje plany uleciały z wiatrem, a Ja miałam kilka poważnych wyjazdów. Dzisiaj skupię się na Lublinie - w środę miałam przyjemność oddać się rozkoszy jaką są zakupy! Tak, wiem, miałam troszkę zwolnić z kupnem nowych rzeczy... ale dostałam bon, z którego aż żal byłoby nie skorzystać.
Bon opiewał na zakupy w jednym z popularnych sklepów GO-SPORT.PL i pomimo, że od lipca miałam go już przy sobie zakupy zrealizowałam dopiero teraz. Można pomyśleć, że dość późno, ale za wszystkim idzie jakaś myśl przewodnia. Tym razem było to uwarunkowane moim niezdecydowaniem i zobowiązującym wyjazdem. Nie będę ukrywać, że ubolewam, iż sklep nie ma swojej siedziby gdzieś w pobliżu. Myślę, że na przestrzeni lat ulegnie to zmianie.
Suma jaką otrzymałam chciałam także mądrze rozdysponować. Początkowo przejrzałam ofertę internetowego sklepu by później wejść już do niego w zamierzonym celu.
Wartość bonu częściowo pokryła moje zachcianki, resztę wyłożyłam ze swojej kieszeni. Współpraca swoją drogą, a przyjemności i "wydatki" swoją 


Marka Go-Sport.pl jest skierowana z myślą o osobach, które uprawiają aktywność fizyczną i pasjonują się sportem. Brzmi cudownie, prawda?


Kultowe hasło i tytuł dzisiejszego posta "Żyjmy sportem" odnosi się do pasji, jaką marka chce zarazić swoich klientów. Nowoczesne technologie, dostępność, różnorodność, oryginalny design i wysoka jakość adekwatna do niskich cen, to coś co może pokochać każdy z nas! 


Zakup sportowej odzieży i obuwia w wakacje przerodził się w moją małą tradycję. Lubię dokładnie przejrzeć asortyment, zapoznać się z obecnymi trendami i korzystnymi promocjami. By zrealizować wszystkie założenia potrzeba czasu, a tym nie zawsze dysponuje.
W roku szkolnym nie mogę sobie pozwolić na dalsze wyjazdy, choćbym bardzo tego chciała. Chęć uzyskania 100% frekwencji jest dla mnie dość ważna. 










Zawartość mojej torby opiewa na trzy jakże, cudowne produkty. Efektem, do jakiego w sumie nie dążyłam jest stworzenie zawodnego, w pełni pasującego do siebie kompletu. Myśl o zbliżających się lekcjach wychowania fizycznego i samoobrony jest oparta o lepsze samopoczucie i wygodę. 






LEGGINSY BIEGOWE DAMSKIE ATHLITECH EDEN COR (KLIK)



Legginsy są wykonane z tego samego materiału co bluza, tylko w tym przypadku więcej mamy materiału czarnego, aniżeli bordowego. Materiał czarny jest bardziej śliski i przylegających do ciała. Po wielu przymiarkach zdecydowałam się na rozmiar S. Legginsy posiadają z tyłu mają kieszonką na rzep. Akurat rzepy nie są przeze mnie lubianym dodatkiem - dlatego by nie zniszczyć spodni podczas korzystania z kieszonki raczej rzadko będę jej używać. Jestem pewna, że gdyby taki rzep złapał materiał na pewno mogłoby się to skończyć dziurą bądź zaciągnięciem.
Czasami lubię ubrać się sportowo do szkoły - lecz obawa o zniszczenie legginsów troszkę mnie do tego zniechęca. Oczywiście mam inne sportowe ciuszki, w których będę chodziła do szkoły, jednak w tym przypadku zdecyduje się na pierwszą ewentualność. Krzesełka w szkole są dość poszczerbione - co spowodowało zaciągnięcia w odzieży dolnej. Sportowe wdzianko będę mogła wrzuć na siebie podczas lekcji na świeżym powietrzu, zwłaszcza we wczesno-jesiennych dniach.


Legginsy są idealne do biegania jak i codziennych ćwiczeń. Od najbliższych dni chciałabym rozpocząć swoją przygodę z bieganiem, liczę, że będę czuła się komfortowo, a i pogoda da mi taką możliwość. 







LONG SLEEVE DAMSKI ATHLITECH EDEN TML (KLIK)


Tworząc komplet zdecydowałam się także na bluzę o soczystym, bordowo-wiśniowym odcieniu. Bluza jest nakłada przez głowę, posiada jedną, malutką kieszonkę na chusteczki bądź telefon. Ja przy swojej alergii zawsze muszę mieć to pierwsze przy sobie, dlatego takie rozwiązanie jest dla mnie wielką wygodą. Początkowo moje zakupy miały opiewać na butach i legginsach, los jednak chciał, że zauważyłam wiszącą nieopodal bluzę. 


W moim odczuciu bordo idealnie podkreśla moje rysy twarzy, co za tym idzie dobrze czuje się w tym kolorze. 


Jak widać na zdjęciach dość luźne rękawy są zakończone opiętymi, czarnymi ściągaczami. Takie rozwiązanie jest dość wygodne, gdyż podczas ćwiczeń rękawy pozostają na swoim miejscu.








Buty Reebok CLJOG (KLIK)



Na stronie widnieje informacja, że są to buty juniorskie. Troszkę się zdziwiłam, gdyż mierzyłam zarówno numer 38 jak i 39. Nasze juniory mają coraz to większe stopy :D Akurat numeru 39 na stronie brak - nie wiem co o tym myśleć. Jednakże ciesze się z zakupu choćbym miała być 18-letnim juniorem.

Ale przechodząc do wykonania i jakości.

Marka Reebok jest dość popularna i na przestrzeni lat uzyskała spore uznanie nie tylko wśród pasjonatów sportu, ale także osób, które chcą umieścić swoje stopy w wygodnym obuwiu. To warto podkreślić, gdyż buty są świetnie dopasowane do stopy, przyjemnie wyprofilowane i co najważniejsze lekkie. Chodząc nie czuje się ich na nogach pomimo podwyższenia i grubej gumy. W swojej kolekcji mam już podobny fason i jestem z niego bardzo zadowolona. Wiedziałam, że w tym przypadku będzie podobnie - warto kierować się sprawdzonymi fasonami. 
Kolejny plus to gumowe czuby, które w butach są najbardziej narażone na urazy mechaniczne. Buty są dodatkowo wzmocnione o szwy, co dowodzi, że będą służyły mi na lata.


Nie byłabym sobą, gdybym nie odniosła się do ich koloru. Wybór wersji różowej jeszcze jakiś czas temu był dla mnie nie do pomyślenia - zwłaszcza jeżeli chodzi o obuwie. Obecnie nie mam z tym najmniejszego problemu i staram się wprowadzać jak najwięcej żywiołowych kolorów. Należy nie bać się eksperymentów i bacznie kroczyć przez życie 





Zapraszam - GO-SPORT.PL





Tymczasem kochani zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach! ♥ Pa! Pa!




1. Jak postrzegacie stworzone przeze mnie zestawienie?
2. Czy w swojej kolekcji posiadacie sportową odzież?
3. Jaki czas jest dla Was najlepszy w robieniu zakupów?



27 komentarzy:

  1. I liked your post, I'm always visiting your blog and reading your posts .. Your blog is saved in my bookmarks ..

    Congratulations!

    I love your blog

    My Blog tudosobreobadoo.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podsyłam link sklepu z dresami siostrze lubi takie do ćwiczeń 😊😊

    Powodzenia w szkole 🤫😊

    https://twinstyl.blogspot.com/2018/09/skorzystaj-z-drogerii-oriflame-i.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w szkółce! :)
    fajne stylówki idealne na uprawianie sportu :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zanim wrócę do sportu to jeszcze troszkę minie więc na zakupy mam jeszcze czas :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. wygodny strój podczas ćwiczeń jest bardzo ważny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie skompletowałaś ten strój, wygoda to podstawa:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja koniecznie muszę się wziąć za ćwiczenia dla własnego zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam kupować sportowe ubrania, więc chętnie zapoznam się z tym sklepem ;)
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam ambicję na 100% frekwencji ;) w 3 liceum jakieś 4 miesiące miałam rekord, a potem się rozchorowałam i klapa :D Tak, noszę ubrania sportowe raz na jakiś czas, ale raczej wolę eleganckie. Sportowe wtedy, kiedy ćwiczę/ jestem w domu.

    Pozdrawiam,
    http://www.karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygoda w sporcie jest bardzo ważna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię markę go sport :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. JA kocham sport i jest on nieodłączną częścią mojego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You post is nice and amazing. You look great.

    Have a look on my new store: Custom Tailored Suits Online
    We are located at Bellevue , USA .
    Our phone number is (425)365-1678

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałam tą samą propozycje współpracy, ale jednak z niej nie skorzystałam:) Najbliższy Go Sport mam w LBN a do niego ponad 50km :)
    Buziaki:*
    Nowy post - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam sport, często sama robięzakupy w Go sporcie, świetny sklep!
    Zapraszam do mnie http://barwne-stylizacje.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawda jest taka, że w fajnym ubraniu ćwiczy się o wiele ciekawiej;)
    Bardzo fajnie to wszytko ze sobą zestawiłaś:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam dokładnie te same legginsy i jestem z nich bardzo zadowolona! Super look Ci wyszedł :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  18. nie slyszalam o tej marce ale milosnikiem sportu tez nie jestem brawo dla Cb

    OdpowiedzUsuń
  19. Dość ciekawy post ^^ pierwsza stylizacja bardzo fajna :)

    Mój blog Miszczak.photography

    OdpowiedzUsuń
  20. Ambitne masz plany na ten rok szkolny i życzę Ci, aby udało się je zrealizować :)
    Bardzo podoba mi się zestaw, który skomplementowałaś. W takim ubraniu, aż chce się ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak jak napisała poprzedniczka, w takim stroju aż chce się ćwiczyć. Zabawa modą typu raz calual do szkoły, raz na sportowo to świetny pomysł :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na więcej postów! :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Leginsy fajne.Przy uprawianiu sportu wygoda jest najważniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja muszę zrobić mały spacerek po sklepach ze sportową odzieżą, bo idzie zima i ... nie mam nic na siłownię i na trampoliny :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Sport bardzo dobry sposob na rozładowanie napięcia i samo zdrowie. Też jestem osobą która szybko się denerwuje jak coś nie idzie po mojemu.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥