środa, 12 września 2018

Wakacyjne/ jesienno-zimowe...

Hey!



Ahhh, można by rzec jak ten czas szybko leci. Przed chwilą redagowałam notki w domowym zaciszu, a teraz przychodzi mi to robić w internacie :D Uwielbiam te chwile, kiedy mogę założyć słuchawki na uszy, posłuchać ulubionej muzyki i do Was napisać. Takie chwile warto celebrować, tym bardziej, że widzę odzew z Waszej strony, który motywuje jak nic bardziej :)


Z tematem notki zapoznacie się poniżej, a teraz zachęcam Was do zerknięcia na jeszcze wakacyjne zdjęcia. Część fotek zostały wykonane w jakże urokliwym miejscu, do którego chciałabym w tym roku powrócić - póki na dworze jest jeszcze ładna, słoneczna pogoda ♥ 


Ilość zrobionych zdjęć w tym roku przeszła moje najśmielsze oczekiwania, ahhh wakacje uważam za w pełni wykorzystane.



Ostatnie zdjęcia proszę potraktować z przymrużeniem oka - w pole w takim stroju nigdy się nie wybieram he he Po udanych zakupach zajechałam do cioci, która zaproponowała by zerwać malinki na jesienne przetwory. Nie będę ukrywać, że w tym roku moja mama troszkę się napracowała - wiele smakowitych zapasów tylko czeka by je otworzyć.












Dzisiaj chciałabym ponownie zmierzyć się z tematem mody. Niedawno poproszono mnie by wspomnieć o marce Elegrina


Na swoim blogu już wspominałam o mojej bezgranicznej miłości do futerka, którego w wakacje stałam się posiadaczką. Wielofunkcyjny ciuszek nie tylko cudownie się prezentuje, ale w 100% spełnia moje oczekiwania pod względem jakości i wykonania. Na razie nie zdradzę co mam na myśli pisząc słowo "wielofunkcyjny" - tego dowiecie się w swoim czasie.
 Gdybym miała możliwość zgarnęłabym wszystkie futerka z serii ♥ Część z nich różniłaby się zaledwie kolorem kaptura, inne natomiast długością włosia i jego ułożeniem.



Elegrina to strona, której asortyment potrafi zawrócić w głowie. Buty, sukienki, stroje kąpielowe i wiele, wiele innych zakładek zasługuje na uznanie pod względem dostępności i różnorodności fasonów i wzorów. W wolnych chwilach lubię przejrzeć wchodzące nowości - czasami, aż muszę się powstrzymywać, by z kilku poświęconych chwil nie zatracić się w czasie :D


Aktualnie moje myśli krążą wokół kurteczek jesiennych, których jestem wielką miłośniczką. O ile kiedyś nie wiedzieć czemu nie lubiłam tej części garderoby, o tyle teraz mogłabym gromadzić coraz to nowsze kurtki. Zapewne nie zdziwi Was fakt, że nawet w wakacje powiększyłam swoją kolekcję o kolejną ramoneskę - chyba muszę się przyzwyczaić, że już taka moja natura.


Kurtki zimowe damskie, również powinny zasługiwać na Waszą aprobatę. Od krótkich po długie, szerokie i te przylegające do ciała - różnorodność - tę cechę warto podkreślić w szczególności. 
Kurtki zimowe są równie mocno przeze mnie wielbione. Gustuje w płaszczykach i futerkach, choć ostatnio rozmyślałam o jakiejś fajnej parce bądź skórzanej kurteczce. Wybór spośród oferty na pewno nie będzie należał do najłatwiejszych - oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. 

O czym jeszcze warto napisać?

Na pewno o licznych wyprzedażach - chyba nic bardziej nie cieszy kobiety, gdy zgarną fajny ciuszek po taniości. Po przejrzeniu cen, niektóre z obniżek sięgają 200 zł - to 2/3 całościowej wartości - wow, wielkie brawa dla marki!



Zapraszam -  Elegrina




Tymczasem zmykam pakować się do Marszy Legionów. Po powrocie napisze Wam na czym one polegają i z czym dokładnie przyszło mi się zmierzyć :D PaA Pa!




1. A jak wyglądają Wasze zbiory wakacyjnych zdjęć?
2. Którą część garderoby lubicie najbardziej?
3. Znacie markę Elegrina? Wasze opinie i spostrzeżenia.



26 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej firmie, także miłe zapoznanie. Hehe, czasem i zdarzają się takie osoby które ubierają się do pracy jak na rewię mody takze hehe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Same głupie te zdjęcia posiadam...
    2. Zdecydowanie t-shirt
    3. Już znam...ale nie mają nic na mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. 2. najbardziej lubię sukienki! A wciąż mam ich za mało.

    www.roszakmagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawiałam z tej strony sukienkę i byłam bardzo z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marsze Legionów? Brzmi bardzo...tajemniczo;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!:D
    http://rilseee.blogspot.com/2018/09/besthairbuy-przeduzanie-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam spodnie :D Mogę ich mieć całą szafę a i tak będzie mało :D Lubię je przerabiać, wycinać dziury itp :)
    Nie znam tej firmy :)

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam firmy ☺
    Swietnie wyglądasz 😍
    Ja mam odwrotnie -jak pisze notatki na bloga to musze mieć ciszę ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że jesteś zadowolona z wakacji :) ja też bardzo ze swoich jestem zadowolona. Właśnie się zbieram do napisania powakacyjnego posta. Super sesyjka :) Uściski z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! :) Nie słyszałam nigdy wcześniej o tej firmie!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! :) O tej firmie nie słyszałam. A co do pytania drugiego: najbardziej lubię sukienki. Przez to obawiam się nieco zimy, bo jednak nie mam szafy z ciepłymi sukienkami, ale już zapełniam skarbonkę, żeby móc kupić coś ciepłego i pięknego :)
    Pozdrawiam!
    http://coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa sesja! Podoba mi się kolor szminki ^^

    Zapraszam na nowy post https://miszczak-photograaphy.blogspot.com/2018/09/13-jednak-nie-pechowy.html ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego sklepu, ale koniecznie muszę poznać!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tej firmie ! Ja najbardziej lubię swetry i sukienki :)
    Zapraszam do mnie do komentowania i obserwowania :)
    https://typdziewczyn.blogspot.com/2018/09/moje-paznokcie-bez-hybryd.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej firmie. A zdjęcia wyszły bardzo fajne, podobają mi się. Super wyglądasz <3

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są super! Każdy by chyba chciał powrócić do ulubionego miejsca tak jak ty chcesz :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja w moim stylu :D Piękny makijaż i -zwłaszcza dzisiaj- fajnie zobaczyć takie słoneczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylizacja.
    I bardzo ciekawe zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Malinki :D Bardzo mi się kojarzą z wakacjami, bo moi rodzice mają niewielką plantacje, więc co sezon spędzam tam sporo czasu :"D Ciekawa stylizacja :) A okulary wręcz boskie :D

    Pozdrawiam,
    fochoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy raz słyszę o firmie ale zajrzę :)

    https://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam jesienne przetwory :D malinki pychotka :) Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia :)
    karinasaktura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥