wtorek, 6 marca 2018

Po raz kolejny...

Hey!


Podczas przemyśleń dotyczących realizacji nowych postów wpadłam na pomysł by przypomnieć o dwóch dodatkach - niezbędnikach zimowych stylizacji. Być może to już ostatni dzwonek by pokazać Wam czapeczkę i rękawiczki, które dostałam na początku tego roku. Ten post nie będzie opierał się na recenzji, gdyż takową mogliście już przeczytać na blogu w jednym ze styczniowych wpisów. Dla spóźnialskich i roztrzepanych zachęcam do zajrzenia pod wskazany odnośnik - Ambasadorka
  






Czapka - (KLIK)

 

Rękawiczki - (KLIK)

Cieplutka niewinnie wyglądająca czapeczka z pomponikiem to tak na prawdę czapka z zestawem HF
Zimowy niezbędnik wielokrotnie towarzyszył mi w walce z mroźnym powietrzem. Dbając o swoje zdrowie przemierzanie ulic umilałam sobie słuchając ulubionej muzyczki. 
Zakrywając każdy skrawek ciała, w ramach mojego ambasadorstwa wybrałam także rękawiczki, które mają "drugie dno" w postaci dotykowych paluszków (dokładnie kciuk i palec wskazujący)
wyposażonych w specjalne włókna, które radzą sobie z obsługą ekranów dotykowych naszych smartfonów. Co jak co, ale skóra moich dłoni od zawsze jest bardzo delikatna. Dbając o jej odpowiednią pielęgnacje i ochronę z rękawiczkami nie rozstaje się przez cały zimowy okres. Możliwość ich nie zdejmowania w momencie kiedy ktoś dzwoni i koniecznie muszę odebrać telefon jest wielką wygodą. Wcześniej by zrobić cokolwiek na telefonie musiałam specjalnie zdejmować swoje rękawiczki, które przy tym często w roztargnieniu upadały na ziemie brudząc się, bądź w niewyjaśnionych okolicznościach ku mojemu żalu gubiły się.


Zima pomału nas opuszcza, dlatego też moim priorytetem jest zamieszczanie dużej liczby zimowych stylizacji. Z tygodnia na tydzień będę musiała się ograniczać, aczkolwiek na razie o tym nie myślę i jak pewnie zauważyliście zasypuje Was takimi look'ami ♥ 





 


Ps. Zdjęcia były robione w piątek i niedziele. Piątkowe słoneczko tak raziło w oczy, że nie sposób było spojrzeć w obiektyw, natomiast niedzielna aura idealnie wpasowała się w moje gusta.


Tymczasem kochani zmykam zajrzeć do książek!  ♥  Pa! Pa! 




1. Co sądzicie o takich gadżetach?
2. A może preferujecie klasyczne czapki i rękawiczki?




31 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja :) u mnie musza być przede wszystkim ciepłe rekawiczki ;)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną czapkę :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie czapki jak masz. Sama mam podobną.Rękawiczki też są fajne, sama mam chyba z 10 różnych par:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow na prawdę czapeczka jest bardzo ładna <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka jest bardzo urocza, z chęcią wymieniłabym moja starą czarną czapkę :D

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te rękawiczki są po prostu rewelacyjne!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetne gadżety! Pierwszy raz się z takimi spotykam :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się takie gadżety. Zwłaszcza rękawiczki. Na następny rok będę musiała o takich pomyśleć. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz ładną czapeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapka super! ♥

    Dobrze że wiosna idzie bo ja już mam dość tych minusowych temperatur!

    Claudia, xx
    https://thewhiteprint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna kurtka i rękawiczki :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja bardzo ładna :)
    Dobrze, że już mróz odpuścił.
    Najbardziej podoba mi się kurtka i rękawiczki :)
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie czapki!
    Mam też taką z takim bąbelkiem
    Są mega urocze <3

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna stylizacja, wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia,obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rękawiczki śliczne, A czapa przesłodka! Bardzo Ci pasuje ;)
    Trzymaj się Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjecia
    Zapraszam na mojego bloga ♥
    mój BLOG <---klik

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna czapa! :D uwielbiam takie z wielkim pomponem :)
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna ta czapa! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥