sobota, 10 marca 2018

Kolory utrwalone 48W

Witam!


Jeszcze kilka miesięcy temu zarzekałam się, że nie po drodze mi z manicure hybrydowym. Mogłabym nawet rzec, że byłam negatywnie nastawiona do tego typu stylizacji paznokci. Na tamtą chwilę moje paznokcie były w słabej kondycji, co za tym idzie nie wyobrażałam sobie, by dodatkowo je osłabić poprzez hybrydę.
Korzystając z różnych produktów do poprawy stanu moich paznokci nareszcie po dość długiej i żmudnej kuracji mogę pochwalić się zdrowymi, pięknymi i przede wszystkim nie rozdwajającymi się paznokciami. Z tego miejsca mogę Wam polecić cudowną odżywkę, która rewelacyjnie sprawdza się w swoim zadaniu - Bielenda - płynny diament, to produkt, który podbił moje serce.


W trakcie mojej kuracji miałam możliwość zrobienia hybrydy, i kiedy uznałam, że moje paznokcie będą w stanie dobrze znieść tego typu zabiegi zaryzykowałam. Od tamtego czasu pozytywnie wypowiadam się o manicure hybrydowym. Idąc krok dalej poszerzam swoją kolekcje lakierów - aktualnie posiadam 8 lakierów, 2 bazy i 3 topy. 


Dzisiejsze produkty, które bardzo chciałabym Wam polecić pochodzą z internetowego sklepu - Vasco-nails.com








Na wstępie  mój opiekun zasugerował mi aby wybrała bazę i top z jednej serii. Oczywiście nie stanowiło to dla mnie żadnego problemu, gdyż jak wiadomo, jeżeli robimy manicure hybrydowe to warto aby wszystkie produkty pochodziły tej samej marki. 
Co do lakierów miałam większe pole do popisu, jednakże ponownie opiekun podpowiedział by podczas przeglądania propozycji kierować się dostępnymi nowościami. 

Z serii PLATINIUM CHIC (NOWOŚĆ) - OPAL 712 (KLIK)

 

Z serii GALAXY CAT EYE 3D (NOWOŚĆ) - 138 IDA (KLIK)

 

Z dostępnej gamy kolorów - 072 ROYAL BIANCO (KLIK)/ 030 - AZURE BLUE (KLIK)

 

Lakier hybrydowy VASCO 6 ml - Base (KLIK)

 

Lakier hybrydowy VASCO 6 ml - Top (KLIK)



Dostępność kolorów potrafi zawrócić w głowie niejednej kobiecie. Dwa lakiery mogłam wybrać zgodnie ze swoimi preferencjami (co oczywiście nie oznacza, że tamte mi się nie podobają). Decyzja nie należała do najłatwiejszych, gdyż każdy kolor posiada swoją wyrazistą głębię i byłby przeze mnie jak i moją mamą chętnie noszony. Najbardziej zakochana jestem w GALAXY CAT EYE 3D - 138 IDA - przepiękny odcień, który mieni się w słońcu oślepiając oczęta swym blaskiem. 


Po przeprowadzonych testach mogę Was zapewnić, że przy nakładaniu brokatowych wersji - 072 ROYAL BIANCO I PLATINUM CHIC - OPAL 712 wystarczy zaledwie 1 warstwa, a zawarte w formule drobinki nie są wyczuwalne pod palcami.


Marka zapewnia nas o wysokiej jakości produktów w połączeniu z wielkim profesjonalizmem. 3 tygodnie to czas kiedy możemy cieszyć się z trwałej i pięknej stylizacji. Doskonała konsystencja, idealnie wyprofilowany pędzelek i mocna pigmentacja to właściwości, które należy, a nawet i trzeba zapamiętać. Do pełnego opisu brakuje tylko informacji, że usunięcie lakierów nie powinno stanowić żadnego problemu, zwykły aceton ma nam pozwolić na szybką zmianę manicure. Tutaj będę musiała zaufać producentowi, gdyż paznokcie, które będzie mogli ujrzeć za chwilę są dopiero pomalowane. Zmycie lakierów miejmy nadzieje, że nastąpi za wiele, wiele dni, gdyż liczę na długotrwały efekt.








Do wykonania manicure hybrydowego nie wystarczą nam tylko lakiery dobrej marki i inne niezbędne produkty. Cały myk tkwi w odpowiednim urządzeniu, który zdoła sprostać naszym oczekiwaniom. Moja wersja mini lampy LED o mocy 9 V jest dobra, ale dla określonego typu lakierów. Od razu wiedziałam, że moje mniejsze cacuszko nie poradzi sobie z odpowiednim utwardzeniem otrzymanych lakierów. 


Nie miałam innego wyjścia i zakupiłam Lampę Sun Dual Led 48W - KLIK


W kilku słowach o lampie: jej żywotność to 50.000 godzin - czas, który pozwoli mi przez na prawdę długo korzystać z wybranego urządzenia. Dostępna funkcja timera to - 10s, 30s i 60s. Pasmo światłości - 365nm, 405nm.



Elegancka, prosta budowa bez zbędnych dodatków tworzy profesjonalną całość. Przy zakupie lampy w prezencie dostałam Lakier hybrydowy VASCO 6 ml - TOP MAT - KLIK

 Bardzo dziękuje za miły upominek, paznokcie w wersji mat na pewno wypróbuje! 







Ostatnie zdjęcia przedstawiają efekt wykonanej stylizacji na paznokciach mojej mamy. Proszę wybaczyć mi pewnie niedociągnięcia, dopiero rozpoczynam swoją przygodę. Ja jeszcze chwilkę muszę zaczekać - myślę, że zbliżające się święta to idealna okazja do stworzenia unikalnego manicure hybrydowego. 


Warto zajrzeć na internetową stronę sklepu VASCO-NAILS (odnośnik poniżej). Marka oferuje nie tylko lakiery i sprzęt, ale także płyny/ preparaty, niezbędne akcesoria, żele UV a także produkty do depilacji.


Sklep VASCO-NAILS - KLIK

 

Tymczasem kochani zmykam przejrzeć nowości na Waszych blogach. Nie będę ukrywać mam troszkę zaległości, które szybciutko muszę nadrobić. Pa! Pa!



1. Co sądzicie o dzisiejszym poście?
2. Jak oceniacie dokonane wyboru?
3. Czyżby jakiś lakier zawrócił Wam w głowie?
4. Co sądzicie o manicure hybrydowym?



31 komentarzy:

  1. też muszę zainwestować w matowy top :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama robię paznokcie hybrydowe, jeśli chcesz uniknąć takiego efektu jak na paznokciach Twojej mamy powinnaś po prostu nakładać cieniutkie warstwy i wszystko powinno być okej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także lubię robić sama paznokcie hybrydowe te lakiery są cudowne <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Idziesz w dobrym kierunku;) sama mam lakiery Vasco i jestem zadowolony:)
    www.nouw.com/elaa_96

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiście nie lubię hybryd wręcz jestem na nie uczulona ;-) ale odcienie tych lakierów są śliczne :)
    pozdrawiam cieplutko

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne kolory :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolorki! Bardzo podoba mi się 712.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe.kolory, choć musisz trochę popracować nad płytką paznokia

    OdpowiedzUsuń
  9. Powoli, ze spokojem, nazbierasz całą kolekcję tych lakierów :)

    luxwell99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie robiłam manicure hybrydowego, bo właśnie musiałabym najpierw poprawić kondycję moich paznokci, także super, że poleciłaś sprawdzoną odżywkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam hybrydy ♥️ a te brokatowe kolorki totalnie mnie urzekły 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kolorki, ale ja bym ich razem nie łączyła... za dużo błsyku

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej firmy, ale błyskotki na paznokciach są cudowne!
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakiery wyglądają ciekawie - uwielbiam hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie bardzo podobają mi się te kolory, ale na pewno zerknę na pozostałe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja hybrydy robię od ponad roku, ale teraz mam chwilową przerwę na wzmocnienie paznokci ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam wiele dobrego o tej firmie:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam się kompletnie na hybrydach i nawet sama nigdy nie miałam jeszcze zrobionych ;p kolorek Azure Blue jest genialny! ❤ prześliczny odcień niebieskiego *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Same piękne kolorki! Royal bianco chyba najbardziej mi się spodobał, to dlatego że ostatnio polubiłam się z błyskiem i brokatem :) na hybrydach się nie znam, ale w wielkanocnych stoiskach kupiłam brokat do ozdabiania jaj, który wykorzystam do ozdabiania paznokci :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie stosuję hybryd. Postawiłam na żelowy lakier z Rimmela, który trzyma się ponad 10 dni i to mi w zupełności wystarcza:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie znam się na hybrydach, ani wogole paznokciach, bo nie robie ich sama.
    Bardzo ładne kolorki!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne kolorki i paznokietki :)
    i widzę u Ciebie już wielkanocne ozdoby <3 ślicznie <3

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorki ładnie się prezentują na paznokciach :) Ja póki co nie robiłam sobie hybryd, chyba jednak wolę tradycyjne lakiery. Może kiedyś zmienię zdanie ;)
    https://ptaszkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Akurat kolory nie moje, raczej gustuję w pastelach, szarościach i nudziakach, ale produkty interesujące :)

    OdpowiedzUsuń

  25. 1. Wow, bardzo obszerny wpis.
    2. Bielenda super, że dobrze się sprawdziła jako odżywka
    3. Nie, żaden. Mam swoje Avonowe. :)
    4. Jak będę miała więcej pieniędzy, to będę sobie robić. :D
    www.vaibewitched.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥