sobota, 18 września 2021

Jeansy, błękit i wszystko co niebieskie...

 Hey!


Dzień dobry w sobotni poranek. Na zakończenie kolejnego, wrześniowego tygodnia przychodzę do Was z nowym wpisem. Po trzech dniach spędzonych w sadzie (wtorek-czwartek) teraz czeka mnie kilka dni wolnego. Powód przymusowego urlopu? W sumie mogłabym wymienić dwa. Pierwszy z nich to oczekiwanie na to by dojrzała kolejna odmiana smakowitych jabłuszek, drugi to niesprzyjająca pogoda. Po pięknych, bardzo ciepłych i słonecznych dniach matka natura pozwoliła sobie co nieco zaszaleć :D

Publikację urozmaicają zdjęcia zrobione podczas wczorajszego wyjazdu. Zakupy w piąteczek to już poniekąd moja tradycja. Oprócz odwiedzenia typowych sklepów i targu udało mi się wybrać także na mini sesję. Outfit? Powiedziałabym, że dość mocno sprecyzowany, bo królują odcienie niebieskiego. Jeansy to mój nowy zakup - klasyczny, dopasowany model, który świetnie przylega do nóg. Są to spodnie z nieco wyższym stanem, dzięki czemu czuję się komfortowo i wygodnie. Idąc dalej... marynarka. Do mojej kolekcji trafiła ponad rok temu. Więcej na jej temat rozpisałam się w osobnym poście. Jeżeli jesteście ciekawi szczegółowej opinii to zapraszam pod wskazany odnośnik - ...Boyfriend z ćwiekami... Kolejny nabytek to dopasowana bluzeczka urozmaicona o koronkowe wstawki. W sam raz do luźniejszych zestawień jak i tych nieco bardziej wyrafinowanych. Swój look dopełniłam czarnymi elementami - jesiennym obuwiem i zdobionym paskiem. 











Takim sposobem dotarliście do końca mojego wpisu. Pierwszy z weekendowego poranka rozpoczęłam z przytupem witając się z Wami w świecie blogosfery. Teraz warto by to było przenieść na pozostałą część dnia. Może niekoniecznie już tak miłą - czekające sprzątanie, niemniej jednak co się odwlecze to nie uciecze, więc nie... tak łatwo się nie poddam. Życzę miłej soboty i udanej niedzieli. Do zobaczenia niebawem! Pa! Pa!


1. Weekendowe plany? Spokojny odpoczynek czy napięty grafik?

 

30 komentarzy:

  1. Buty są genialne 😀 Co do weekendu to idę na wesele w sobotę więc imprezowo 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja w planach mam spotkanie klasowe z liceum, będzie się działo haha :D
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne botki. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely outfit,
    and your boots is edgy and cool.


    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja! Podoba mi się ta marynarka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, choć ja wolę bardziej kolorowe. A w weekend miał być odpoczynek, no ale ja swoje a świat swoje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz. Wszystko jest kolorystycznie dograne.
    W sumie wygląda to bardzo elegancko.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw, te buty są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja, świetnie połączyłaś różne style, jest i elegancko i bardziej swobodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te buty są sztos, bardzo mi się podobają, ale nie trafiłam na takie jeszcze w żadnym sklepie :D A mój weekend minął leniwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię niebieski, fajnie wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahhh jak ja kocham jabłka prosto z sadu :)

    Śliczna stylizacja i te botki - cudowne! :)

    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądasz. Ja jakoś odzwyczaiłam się od jensów.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta stylizacja.
    Już dawno nie miałam na sobie jeansów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skończyły się sandałki :( Buty cudne, ale jednak to już wyznacznik końca lata :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Właśnie takich butów szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie! Lubię takie stylizacje, zwłaszcza marynarki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny outfit :) Mam podobne buty, tylko trochę niższe ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, buty super.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurcze w tej stylówce czuć już jesień❤
    Buziaki i pozdrowienia ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna klasyczna stylizacja , której buty dodają pazur ( buty śliczne na maxa )

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie Ci w tej tonacji, a dżinsy są dobre na każdą okazję:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylizacja, bardzo lubię jeans o niebieski ogólnie:) Te buty są super, dodają charakteru;) Ja mam weekend aktywniejszy, dzisiaj Dream Park Ochaby, jutro kino:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna stylizacja, ale buty jak to się mówi robią robotę :) Świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super marynarka. Generalnie cały outfit fajnie skomponowałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥