niedziela, 26 września 2021

Wrześniowe promienie...

Hey!


Dobry wieczór kochani! Jak Wam minął weekend? Śmiem sądzić, że odpowiedzi mogą być tylko i wyłącznie pozytywne. Pogoda dopisała, a jak wiadomo sprzyjająca aura ma ogromne znaczenie w zachowaniu i utrzymaniu dobrego samopoczucia. Ja szczerze mówiąc w ostatnim czasie łapczywie pochłaniam wrześniowe promienie słońca by naładować baterie na zbliżający się rok akademicki. Kilkanaście godzin na świeżym powietrzu podczas pracy pozwala mi odetchnąć świeżym, rześkim powietrzem. Zmęczenie? Pojawia się i to niejednokrotnie. Są chwile, kiedy z niecierpliwością oczekuję na słynne hasło: na dzisiaj koniec; nie mniej jednak nie wyobrażam sobie by tak łatwo się poddać. 

Drugi dzień weekendu, a więc dzień dzisiejszy rozpoczęłam od nauki w szkole policealnej. Z racji tego, że rok temu skończyłam już w niej jeden kierunek z większości przedmiotów jest zwolniona. Takim oto sposobem z dwudniowego zjazdu w szkole pojawiam się tylko jednego dnia. Taka wiadomość z pewnością ułatwi mi pogodzenie studiów i przygotowywanie pracy licencjackiej z ukończeniem kolejnego kierunku w szkole. Czuję, że nadchodzące tygodnie pomimo, że początkowo mogą być nieco chaotyczne, wymagające przyzwyczajenia się do nowej sytuacji w fazie dalszego rozwoju nie okażą się takie straszne. Grunt to dobre podejście i pójdzie z górki, prawda? 

W ubiegłym tygodniu poznałam plan zajęć i szczegóły co do formy nauczania. Spośród czterech dni nauki dwa wymagają ode mnie pojawienia się na uczelni. Po kilku miesiącach niewiedzy w końcu mogę przedsięwzięć kroki by móc się odpowiednio zorganizować. 














Dzisiejszy wpis jak zawsze urozmaiciłam spontaniczną sesją. Mój look to nawiązanie przede wszystkim do jesiennej aury. Ulubiony, klasyczny golf i błękitna bluzeczka to zestawienie, które bardzo ładnie się ze sobą komponuje. Bluzkę na moim blogu możecie zobaczyć po raz drugi. Kilka wpisów wcześniej widzieliście jej skrawek, pozytywne opinie zachęciły mnie by pochwalić się nią jeszcze raz, w pełnej okazałości. Kolorystyka mojego look'u jest dość okrojona, niemniej jednak chyba zwróciłam Waszą uwagę, prawda? 
Chciałabym "usłyszeć", że tak lecz przypuszczam, że Wasze serce mógł skraść ktoś inny - czworonożny, koci model. Te pozy i urok osobisty - ach!
Tym miłym akcentem żegnam się z Wami życząc miłego tygodnia. Pa! Pa!


26 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! Koci model - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w szkole, przyjemnej nauki:) Sesja super, a kotek wiadomo, kochany❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz! Miłego dnia ;)

    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda sprzyja, mamy piękna jesień

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ten weekend był super, pogoda wprowadziła pozytywny nastrój. Ja jeszcze czekam na plan zajęć :/

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w weekend narobiłam spotkania z bliskimi bo przez ostatni nawał pracy i obowiazków brakuje mi na wszystko czasu. Starałam się też w weekend spędzić troche czasu na słońcu :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudowne światło na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :D Ja również wykorzystałam tę kilkudniową piękną pogodę na odpoczynek a od poniedziałku nowe wyzwania - studia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne jesienne fotki i to słońce..

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh so cute style, great eyeglasses

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie przyjechałam do Polski na urlop, więc jest super. ;) Jestem zachwycona twoją sesją! Te kadry zza roślin cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sesja zdjęciowa :D Życzę powodzenia w nauce :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci powodzenia w nauce :)

    Sesja świetna :) Kociaki urocze :)

    Przesyłam słoneczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Wrzesniowe promienie, ale ty sama rowniez promieniejesz ,sliczne zdjecia i przyjemnie sie czyta takie lekkie posty..
    Kocham jesienna aure, to moja ulubiona pora roku! Jedyne co mi daje sie we znaki to ,ze szybko robi sie ciemno. Przelom istopad/grudzien jest bardzo smutnym czasem. Wstajesz rano - ciemno. Wracasz do domu ze szkoly/pracy - ciemno ;/
    Z mila checia obserwuje i zapraszam do siebie na pierwszy wpis :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie wyszło :) oby cała jesień była taka słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bluzeczka a kotem oczywiście kradnie serducho <3. Ten to potrafi pozować, mój zaraz ucieka jak próbuję mu zdjęcie zrobić :P. Powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz! ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobre nastawienie, to już połowa sukcesu. Widać, że jesteś optymistyczną duszą 😉 Taka bluzka na golf, to fajny pomysł. Udaje kamizelkę, a te ostatnio na topie 🙂 🙂 Kotek uroczy. Ja mam psinke 🙂 Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tez ostatnio łapałam słońce :) koci model naprawdę skradł całe show :D stylizacja nie w moim stylu, ale i tak świetnie w tym wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poprzedni weekend był bardzo aktywny, ten dla odmiany będzie bardziej spokojny- cóż, równowaga musi być.
    Napewno po jakimś czasie się przyzwyczaisz do nowej sytuacji, zgadzam się że „dobre nastawienie to połowa sukcesu” :)
    Rzeczywiście, kicia zwraca uwagę i „kradnie” ją, niemniej wyglądasz bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice autumn outfit
    and the cat is adorable.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥