poniedziałek, 13 września 2021

Poniedziałkowe powitanie...

 Hey!


Wrzesień mija dzień po dniu. Czyż to już ten czas, kiedy lato idzie w beztroskie zapomnienie? Nie, z pewnością nie, bo jak można zapomnieć o czymś, co wywołuje tylko i wyłącznie pozytywne emocje? Niemniej jednak witamy to co nowe, to co klaruje przyszłość, nieznana lecz życzliwa w swym odbiorze. 

Czym mogłabym się z Wami pochwalić od czasu kiedy pojawił się poprzedni wpis? Nie będę ukrywać, że poprzedni tydzień spędziłam dość leniwie. Skupiłam się na domowych porządkach, nadrobiłam czytelnicze zaległości Waszych wpisów, zaznałam to, czego tak na prawdę potrzebowałam - zwyczajnej, wakacyjnej rzeczywistości. Takie nic nie robienie to dla mnie zupełna nowości. Nie jestem przyzwyczajona do wolnego, kiedy poprzedni dni, tygodnie i miesiące pracowało się na najwyższych obrotach. Być może wreszcie poczułam, że wakacje są wakacjami, choć powoli dobiegają końca? 

W sobotę odebrałam dyplom zawodowy, który potwierdza kwalifikację w zawodzie opiekuna medycznego. Końcowy wynik egzaminu zawodowego to 94% punktów możliwych do uzyskania. Jestem bardzo zadowolona z wyniku. Fakt, że mam przy sobie ten ważny dokument czyni mnie pełnoprawnym, wykwalifikowanym opiekunem medycznym. Mam nadzieję, że za rok dołączy kolejny dokument - asystent osoby niepełnosprawnej. 

Przyszłe dni natomiast zamierzam poświęcić pracy - tak jak w ubiegłym roku, tak i w tym przez najbliższe kilka tygodni zawitam do sadu. Jabłka czekają by je zerwać i zawitać na stół wszystkich miłośników tych smacznych owoców. Do października pozostało jeszcze trochę czasu, więc póki mam możliwość to staram się jeszcze co nieco zarobić na mniej bądź bardziej znaczące wydatki. 








By uzupełnić dzisiejszy wpis wczoraj zrobiłam kilka zdjęć profilowych. I choć pierwotnie liczyłam na bardziej ambitną sesję, skończyło się jedynie na planach. Pogoda po południu niekoniecznie sprzyjała. Było ciepło, ale pochmurno. Może kiedyś indziej uda mi się skorzystać z najlepszego światła złotej godziny (golden hour). Na zdjęciach możecie ujrzeć skrawem mojej nowej bluzki. Jej wzór jest dość klasyczny, niemniej jednak zauroczyła mnie swoją prostotą i elegancją. Niewątpliwie uroku dodają jej koronkowe rękawki, natomiast ogólne pozytywne wrażenie bluzeczka zawdzięcza dobrej jakości materiału i wygodzie. Propozycja idealna by stworzyć zestaw z jeansami bądź czarną nieco galową spódnicą. Uzupełniając widoczną część swojej stylizacji dobrałam delikatną biżuterię. Po raz kolejny pokusiłam się o założenie naszyjnika z literą V. Przy lekkiej, wakacyjnej opaleniźnie srebrny naszyjnik prezentuje się bardzo efektownie. W ostatnim czasie jest to przeze mnie najchętniej wybierany model. 
Tymczasem kochani będę zmykać zająć się kilkoma domowymi sprawami. Życzę Wam udanego tygodnia. Pa! Pa! 
1. Jak tam Wasze nastroje w ten wrześniowy poniedziałek?
2. Plany na najbliższy czas?



28 komentarzy:

  1. Gratuluję odebrania dyplomu! :)
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję odebrania dyplomu. Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna bluzeczka :). Gratuluję zdobycia nowych kwalifikacji i życzę dalszych sukcesów. U mnie nastrój jak na razie w prządku, lato jeszcze nie uciekło ale jesieni przyznam szczerze nie cierpię :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam Twój dyplom na facebookowym story :) Gratuluję Ci serdecznie :)

    Śliczna bluzeczka, piękny naszyjnik i przepiękna Ty :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wspaniałego wyniku egzaminu u życzę dalszych sukcesów. Bardzo ładna bluzka, mam dwie z koronkowym rękawkiem i bardzo je lubię:) Lubię poniedziałki, więc nastrój spoko, a planów nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, bardzo ładnie Ci w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!!! Dyplom zawodowy to nie lada dokument!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku bardzo Tobie gratuluję odebrania dyplomu i zdania egzaminu. Dla mnie wrzesień też jest pełen wytchnienia i odpoczynku, po dość stresującym i pracowitym sierpniu. Nadrabiam również zaległości w blogowaniu - taki mało intensywny czas (pod względem dodatkowych obowiązków) jest do tego idealny.
    Nie bądź taka skromna, zdjęcia wyszły całkiem fajnie, mnie bardziej zauroczyła Twoja gumka do włosów - cudna!
    Plany na najbliższy miesiąc jak zawsze mam ambitne, ale jeśli się uda, to pojawi się też nowy post (trochę odmienny od tych wcześniejszych), więc raczej skupiam się w obecnym czasie na tym. :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super sprawa z tym dyplomem:) świetny wynik! Gratuluję :) u mnie w pracy teraz sezon zapisowy na kursy językowe i kocioł nie z tego świata... byle do listopada haha

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję serdecznie dyplomu :) bardzo ładnie Ci w takim błękitnym kolorze, naszyjnik uroczo wygląda :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bluzeczka :) I śliczna Ty :)

    Gratuluję Ci odebrania dyplomu i życzę dalszych sukcesów :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zdania egzaminu zawodowego. Z pewnością będziesz wspaniałym opiekunem medycznym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Bluzeczka bardzo ładna, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szczerze mowiac to niestety, ale ja kazdy miesiac poswiecam pracy ;/ najgorsze jest to, ze co chwile nakladam sobie jakies nowe obowiazki.... tak juz mam xd gratuluje zdania egzaminu! mam nadzieje, ze bedziesz idealnie spelniac sie w tym zawodzie ;) zycze dalszych sukcesow! pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję dyplomu zawodowego z tak wysokim wynikiem :D Życzę miłej pracy w sadzie :D
    Bardzo ładny ten niebieski T-shirt :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję dyplomu!
    Pięknie Ci w niebieskim:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje odebrania dyplomu kochana :) Ten naszyjnik jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice profile pics there ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję dyplomu, wierzę, że wkrótce zrobisz też następny, podejmujesz się bardzo odpowiedzialnej pracy
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję tak wysokiego wyniku! :) Ja też odebrałam dyplom, ale technika administracji :) Życzę Ci by obok Twojego dyplomu pojawił się za rok o asystencie osoby niepełnosprawnej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje ;) W tym roku, wrzesień niestety kojarzy mi się z katarem i bólem gardła :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję! :) Masz powody do dumy! Bardzo ładnie pasuje Ci ten kolor bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie gratuluję dyplomu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Ci serdecznie wysokiego wyniku z egzaminu. ;) Dobra robota! ;)

    Zaraz zabieram się za oglądanie serialu "Gambit królowej". ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje :)
    Bluzka ładnie i elegancko się prezentuje. Ciekawa jestem, gdzie na nią trafiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję dyplomu, wspaniały wynik egzaminu!!! Trzymam kciuki za dalsze edukacyjne poczynania:)
    Bluzka ładnie się prezentuje, bardzo dobrze Ci w tym niebieskim kolorze:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny makijaż! Gratuluję wyniku egzaminu ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania!
♥ ♥ DZIĘKUJE! ♥ ♥